Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkulaiset suomen tyytyväisimpiä

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 19:17"]

Paattisilla ei ole yhtään mitään ...

[/quote]

Onhan sielä sydän. Turun sydän.

Sitä paitsi sielä voi tavata sen isännän joka käy kerran viikossa vähän kaupungilla.

Vierailija
22/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 19:24"]

[/quote]

Sitä paitsi sielä voi tavata sen isännän joka käy kerran viikossa vähän kaupungilla.

[/quote]

Wau!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 19:24"]

[/quote]

[/quote]

Wau!

[/quote]

Olen matkustanut paattisten ohi. Miksi sydämessä tuoksuu lanta?

Onko t-kaupunki sittenkin kotimaamme p-reikä?

Vierailija
24/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 20:12"]

Olen matkustanut paattisten ohi. Miksi sydämessä tuoksuu lanta?

Onko t-kaupunki sittenkin kotimaamme p-reikä?

[/quote]

Maantieteellisesti mahdotonta.

Vierailija
25/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun bussireitit ovat todella huonosti järjestettyjä ja iso kaipuu Helsingin suuntaan tässä asiassa. Turkulaiset ja bussia käyttävät voisivat miettiä vaikkapa ihan linjaa 1 : satamasta lentokentälle -> kulkee harvoin ja aina täynnä kun sille tarve, korvaavaa reittiä ei juuri ole vaan käveltävä jos kiire. Etäisyydet niin lyhyitä ydinkeskustan alueella, että apostolinkyyti se nopein, jollei ole paljon kannettavaa. Koko keskusta ruuhkainen muutoin ja täynnä autoja, joiden takia ilman laatu on Aninkaisten mäessä Suomen huonoin ja viimeinen asia, mikä asiaa parantaa on joku toriparkki.

Vierailija
26/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä olen todella tyytyväinen, muista en tiedä :) Olen syntynyt Helsingin Tammisalossa, asunut Espoossa parissa paikassa, Turussa, Lontoossa, Yorkissa ja taas tällä hetkellä Turussa ja Yorkin ohella paras paikka ihmisen olla ja asua. Täydellisen kokoinen ja ihan kaikki löytyy läheltä, myös harrastuksiin pääsee todella nopeasti ja aaah kun rakastan kesää täällä.

Vierailija
27/28 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluihin ja yliopistokaupungin fiilikseen nähden edullinen asumistilanne on kyllä aika jees bonus, ja jokiranta on kesällä upea. Edellä on paljon kommentteja autoilusta, mutta itse olen turkulaisena tottunut aina kävelemään joka paikkaan. Pyörälläkin pääsee aika hyvin kaikkialle paitsi aivan keskustaan. Monet kaverit ovat muuttaneet valmistumisen jälkeen pääkaupunkiseudulle, mutta itse asun täällä puolet paremmin puolet halvemmalla. Täältä löytyy kuitenkin monta hyvää olutravintolaa, Suomen top-3 kahvila, keikkoja, tapahtumia, kulttuuritarjontaa. Kulttuuripääkaupunkivuosi oli mahtava.

Vierailija
28/28 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 20:23"]

Turun bussireitit ovat todella huonosti järjestettyjä ja iso kaipuu Helsingin suuntaan tässä asiassa. Turkulaiset ja bussia käyttävät voisivat miettiä vaikkapa ihan linjaa 1 : satamasta lentokentälle -> kulkee harvoin ja aina täynnä kun sille tarve, korvaavaa reittiä ei juuri ole vaan käveltävä jos kiire. Etäisyydet niin lyhyitä ydinkeskustan alueella, että apostolinkyyti se nopein, jollei ole paljon kannettavaa. Koko keskusta ruuhkainen muutoin ja täynnä autoja, joiden takia ilman laatu on Aninkaisten mäessä Suomen huonoin ja viimeinen asia, mikä asiaa parantaa on joku toriparkki.

[/quote]

Hienoa että joku toitottaa totuuden torveen. Ajattelin jo että olen ainut joka ajattelee samoin. Nämä turkulaiset saavat minut luulemaan että olen väärässä. Ilma on saastainen ja täynnä autoja. Mitähän siitäkin tulee, kun rakentavat sen helvetin toriparkin. Kuvittelin jo etttä se unohdettiin vaan torin poikki kävellessä näin näyn huiman. Muistaakseni siinä oli vuodesta 2016... :/ 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi