Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko yhdessäolovuoden jälkeen seksielämänne lässähti?

Vierailija
18.04.2013 |

Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta ja vieläkin pannaan kuin puput lähes päivittäin... Mieheni on petipuuhissa aivan loistava. Mitenhän yleistä tämä on?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on onnenpekka, meillä vaimon halut loppui pian häiden jälkeen... :( tuolloin 2,5v takana.

Vierailija
2/25 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden jälkeen lässähti, puoli vuotta sen jälkeen meni ruinaamalla ja pian sen jälkeen olikin sitten uusi nainen kuvioissa.... M26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta ollaan oltu yhdessä ja ei ole vielä lässähtämisen merkkejä näkynyt. Useampi kerta viikossa edelleen, eilen kaksi kertaa.

Vierailija
4/25 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta kesti ja sitten uinahti. Yhdessä 22 vuootta. Nyt ei edes halata.

Vierailija
5/25 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 39 ja ei viellä 18 vuoden yhdessä olon jälkeen ole lässähtänyt

Vierailija
6/25 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 13v ja nyt alkaa miehellä isommat halut hiipumaan. Minulla taas pahenee. seksiä on viikossa onneksi vielä 3-4x, alussa oli useammin.

Vierailija
7/25 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu 15v. Meillä vaimon halut loppuivat n:3v yhdessä olon jälkeen. Mekään ei halailla taidetaan olla vaan kämppiksiä.

Vierailija
8/25 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v. ollaan oltu yhdessä eikä puhettakaan et kiinnostus loppuis,päin vastoin yhdynnät lisäntyy vähintään 2 kertaa vikossa usemmastikkin jos lapset ei ole oven takana.

Vierailija
9/25 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista seksiä ei enää parin vuoden jälkeen ole. Peppuun pitää pökkiä nyt. Iljettää. En käsitä, miksi se on muka parempaa kuin pilluun nainti.

Vierailija
10/25 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä parin vuoden paikkeilla lässähti ihan kunnolla, nyt mulla on kiinnostus siihen täysi nolla kun on viides vuosi menossa. En halua sitä enkä saa siitä yhtään mitään. Seksi on surkeaa.

Vierailija
11/25 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. puoli vuotta ja kauheana panomiehenä tunnetun miehen halut lässähti. En enää ikinä ota itseäni 16 vuotta vanhempaa miestä.

Vierailija
12/25 |
25.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta oltiin serusteltu kun saimme lapsen, senkin jälkeen meni vuosi ihan mukavasti. mutta nyt mennään jo kuudetta vuotta ja ainakin viimeinen pulivuotinen ollu ollut ns"kuivaakautta". eikä johdu lapsesta, vaan miehestä.. Asiasta puhuminen ei ole ainkaan tähän mennessä auttanut tippaakaan.

Vierailija
13/25 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe Vapaa puolella on keskustelua samansuuntaisesta asiasta:

http://www.vauva.fi/keskustelu/1377185/ketju/seksielama_naivettyi_kun_lakkasin_antamasta_saalip

Vierailija
14/25 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyhmä kysymys sit ku ukollas ei seiso parempi vaihtaa?

Vierailija
15/25 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 oltu yhdessä ja aika hiljaista on nykyään. Ehkä max 2x kuukaudessa jos oikein jaksaa ruinata mutta silloinkin se on melkein viikkoa ennen sovittava että rouvalle käy. Itselläni on halut aika kovat kokoajan ja itse on hoidettava itsensä joka päivä. Olen ihan vakavissani alkanut harkita seksin etsimistä muualta.  Ei sattuisi Joensuun suunnalla muuten olemaan naispuoleista kohtalo toveria? Ikää on 29 eikä ulkonäkökään pitäisi olla este.

Vierailija
16/25 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tuohon äskeiseen. Rouva ei ole halukas ottamaan omaa ehtoisesti suihin, aina pitää houkutella ja sittenkin on jotenkin väkinäistä. Itse pidän suuseksistä ja olen sitä antanut lähes joka kerta mutta viime kerroilla on alkanut tulla mieleen että miks vaivautua kun itse jää paitsi kuitenkin. Ja pidän kuitenkin hygieniastani huolta, aina suihkun kautta hommiin niin ei pitäs siitäkään olla kiinni. Olen kysynyt että mikä siinä on niin vastenmielistä ja vastaus on että ei mikään ja sitten melkein suuttuu ja alkaa hinkata. En valehtele yhtään jos sanon että alle 10x olen saanut suihinoton 3,5v aikana.

En tiiä, turhauttaa. Koskaan en ole pettänyt ja olen aina ollut sitä vastaan mutta näin ne vaan ajatukset muuttuu.

-J

Vierailija
17/25 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähä et onko rakkaus mukana? 35v. ollaan oltu eikä mitään hiipumisen merkkejä ole,rakkaus on se mikä pitää yllä.

Vierailija
18/25 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta yhdessä, pienet lapset ja oliskohan siitä nyt ollut vuosi ... :( Imetän ja minipilleri vei haluni täysin, joten lopetin. Mies ei suostu käyttämään kortsua, on mielummin ilman. Kierukka ei sovi mulle. Lopettelen imetystä tämän takia vaikka se imetys taas helpottaa meidän kaikkien elämää kun saan vauvan helposti ja nopeasti nukkumaan. Kokonaistilanne on vaikea.

Vierailija
19/25 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen haluttomuus naimiseen ei haittaa, jos tyydyttää miehen säännöllisesti muilla tavoilla.

Vierailija
20/25 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alussa meillä oli muutaman kuukauden ajan seksiä noin 2 kertaa päivässä. Sen jälkeen pari vuotta noin 7 kertaa viikossa. Joskus kolmannen vuoden aikana aloin tuskastumaan, kun naiseni halut vähenivät ja tahti oli enää 3 kertaa viikossa. Asioiden käsittely puhumalla tai mikään muukaan ei tuonut muutosta. Nyt neljännen vuoden aikana tahti on ehkä 2 kertaa viikossa.

Odottelen pelolla, koska seksi kuihtuu lopullisesti ja meistä tulee kämppikset. Omat halut ovat alkaneet vähentyä, kun olen kyllästynyt saamaan pakkeja aloitteisiin ja naiseni haluttomuuteen. Seksi varmaan loppuisi kokonaan, jos en tekisi aloitteita. Jos eron ottaisin, tämä olisi suurin syy. Ei tässä tunne itseään halutuksi, kun en saa häntä syttymään mitenkään. Olen vasta hädin tuskin 30-vuotias mies, eikä meillä ole edes lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi