Kauhee ku ravintoloissa on isot annokset. Jaksan syödä just ja just alkukeiton kiinalaisessa
Olen jo kylläinen siitä ja vielä pieni leipäpala kylkeen :)
Ne ravintola annokset on hirveen kokosii. Melkee kaikkial nykyää. Ihmiset taitaa olla suursyömäreitä :0
Kommentit (29)
En ymmärrä miten italialaiset ovat niin hoikkia, jos syövät pastaa niin isoja annoksia mitä paikallisessa italialaisessa ravintolassa tarjoillaan. Olen raavas mies ja puolesta tulee jo maha täyteen.
Pitää mennä syömään noutopöytään niin saa ottaa ruokaa sen minkä syö eikä mene hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Menkää kalliisiin ravintoloihin. Pienet, kauniit ja herkulliset annokset. Laatu korvaa määrän.
Mikä idea on maksaa paskasta ruoasta vielä paljon? Ravintolaruoka ei yleensäkkään kovinkaan kehumisen arvoista ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sun kaltainen tuttava! Muistaa mainita aina, miten vähän voi syödä ja kauhistella sitä, että joku voi syödä enempi.
Kaikki tuntee se just tästä ominaisuudesta ja, kaikki pitää sitä tosi rasittavana!
Hei mulla vähä samanlainen. Kertoo kuinka 2 perunaa ja lihapulla ruokki koko perheen 2 päivää ja siitä jäi vielä kolmanneks päiväks töihin evästä 😄 ja jaksaa ruotia muiden läskejä ja turvotuksia koko ajan. Rasittava tyyppi tämäki.
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä syömään noutopöytään niin saa ottaa ruokaa sen minkä syö eikä mene hukkaan.
Tän takii pidän itse ihan RAXista, jokaiseen ruokavalioon melkeimpä on jotain syömistä varattu, ja hintakaan ei ole niin paha että pieniruokaisena kokisi tulleensa kovin väärin kohdelluksi ruuan veloituksessa. Ärsyttää kyllä sielläkin tapahtuva ruualla sikailu, syödään vaan parhaat ja kalleimmat osiot ja sit hirveesti kamaa kannetaan roskiin :(
Kyllä, olet parempi ihminen kun jaksat syödä vain tilkan soppaa kerrallaan. Kiitos tästä mieltä ylentävästä tiedosta!
No suurin osa ihmisistä, ei edes naisista, syö lasten annoksia. Ei ravintolat elä lapsilla ja lyhyillä pienikokoisilla naisilla.
Näillä pieniruokaisilla voi olla vaikea käsittää, että isompikokoinen tai fyysisesti aktiivisempi tarvitsee enemmän ruokaa kuin he.
Esimerkiksi itselläni on kaveri nainen, jolla on pituutta vähän yli 150cm ja suht kevytrakenteinen, eikä harrasta liikuntaa tai tee fyysistä työtä. Hänen on vaikea hahmottaa esim. Yli 180cm fyysistä työtä ja aktiivisesti liikuntaa harrastavan hoikan miehen tarvitsemaa ruokamäärää. Kaverini kun annostelee kaikille ruoan oman tarpeensa mukaan.
Ollaan opittu, että syödään ennen hänellä kylässä käymistä. Kaverini on myös ihmetellyt miten miehensä lihoo, kun syö kotona niin vähän 😂. No eiköhän hänen miehensä osaa käydä syömässä ja ostamassa ruokaa kodin ulkopuolella ja niillä ruoka-annoksilla kävisin minäkin (ja tottakai toinen voisi oletettavasti syödä enemmänkin kotona, mutta sitten pitäisi kuunnella ihmettelyä isosta annoskoosta).