Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhee ku ravintoloissa on isot annokset. Jaksan syödä just ja just alkukeiton kiinalaisessa

Vierailija
01.07.2020 |

Olen jo kylläinen siitä ja vielä pieni leipäpala kylkeen :)

Ne ravintola annokset on hirveen kokosii. Melkee kaikkial nykyää. Ihmiset taitaa olla suursyömäreitä :0

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt kyllä samaa. Yleensä loppupäivän on ihan huono olo kun on niin ähky. Ei tietysti olisi pakko syödä lautasta tyhjäksi, mutta jotenkin en vaan halua jättää ruokaa.

Vierailija
2/29 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene syömään fine dining-ravintolaan, niissä on pienet annokset. Koko setin jälkeen on kylläinen mutta ei täysi olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Ihmiset syö liikaa. Pienenä ja hoikkana naisena en pysty vetämään ravintola-annoksia. Pakko ottaa aina doggy-pack.

Vierailija
4/29 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon aina tilatessa että haluan pienen annoksen. Useasti onnistuu. 

Vierailija
5/29 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kalliisiin ravintoloihin. Pienet, kauniit ja herkulliset annokset. Laatu korvaa määrän.

Vierailija
6/29 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen alkukeiton annostelee lautasellesi ja lisäksi leivän? Ravintolan keittäjä?

Vierailija
7/29 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa paikoissa voi tilata puolikkaan annoksen ja yleensä aina voi pyytää loput mukaan mitä ei jaksa syödä.

Vierailija
8/29 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se alkukeitto kiinalaisessa ehkä kaksi desiä lientä, jossa uiskentelee pari nuudelinpätkää ja porkkanaraastesuikaletta. Mitenhän sä jaksat kumota lasillisen vettä... mahtaa olla massu täynnä.

Ongelma on helposti korjattavissa, kun syöt kotonasi; saat aina just sopivasti evästä.

Vierailija
9/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annokset ovat pikemminkin naurettavan pieniä hintaansa nähden

Vierailija
10/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap jaksaa sitten juodan lasi vettä:D. Mä monesti saatan kiskasta 2-3lasia vettä naamaan ja alkaa sitten syömään ateriaa

Vierailija
11/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko nyt olevas jotenkin erityinen ja kaipaat ihastelua vai miks uppaat tätä? Kyllä, olet erityinen uniikki lumihiutale - onko nyt hyvä?

Vierailija
12/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tilaat keiton kun tiedat etta sen jalkeen et jaksa muuta syoda?

Vierailija
13/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma. Ihmiset syö liikaa. Pienenä ja hoikkana naisena en pysty vetämään ravintola-annoksia. Pakko ottaa aina doggy-pack.

It is doggy bag. 

Vierailija
14/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap joku 3 vuotias?

Vierailija
15/29 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun kiinalaisessa saa aina pyytää lisää riisiä, miksei ne tuo sitä riisiä riitävästi heti.

Vierailija
16/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sun kaltainen tuttava! Muistaa mainita aina, miten vähän voi syödä ja kauhistella sitä, että joku voi syödä enempi.

Kaikki tuntee se just tästä ominaisuudesta ja, kaikki pitää sitä tosi rasittavana!

Vierailija
17/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että mullakin olisi noin.

Sen sijaan jaksan alkuruuan, pääruuan, jälkiruuan, eikä tee edes tiukkaa :(

Vierailija
18/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloissa pitäisi olla eri annoskokoja. Inhottavaa jättää ruokaa syömättä kun se menee roskiin, toisaalta ravintolakokemusta heikentää se jos pakolla on syötävä kaikki a tulee ähky

Vierailija
19/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi tilata puolikasta annosta, voisihan hinta olla vaikka 3/4, ymmärrän, että ravintolan kulut eivät kokonaan puolitu annoksen pienentyessä. Ärsyttää tuhlata ruokaa, kun tietää lähes aina, ettei jaksa syödä kaikkea.

Minulle useimmat annokset ovat aivan liian suuria, usein melkein oksettaa ruuan määrä, kun se tuodaan eteen.

Lasten annoksia ei myydä aikuisille monissakaan paikoissa, miksi ei?

Lasten annoksen nimen voisi muuttaa vaikka pikkuannokseksi tai puoliannokseksi ja sen voisi tilata kuka haluaa.

Vierailija
20/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloissa pitäisi olla eri annoskokoja. Inhottavaa jättää ruokaa syömättä kun se menee roskiin, toisaalta ravintolakokemusta heikentää se jos pakolla on syötävä kaikki a tulee ähky

Niinpä. Onhan se ihan järjetöntä, että 50-kiloiselle naiselle ja 100-kiloiselle miehelle on menussa samanlaiset annokset.