Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista olette joutuneet luopumaan stalkkereiden tai vaarallisten ihmisten takia?

Vierailija
01.07.2020 |

Minä olen joutunut luopumaan aika monista asioista vain sen takia, että voisin niiden kautta asettaa perheeni vaaraan.

Perustin bändin reilut 10 vuotta sitten ja pääsimme soittamaan moniin paikkoihin. Meillä oli faneja ja meitä pyydettiin soittamaan jopa pariin isoon tapahtumaan. Jouduin kuitenkin jäämään pois bändistä sukuni takia. Minulla on suvussa sellainen ihminen, joka uhkasi minun ja perheeni henkeä. Hän ilmestyi myös noille keikoille pariin kertaan, joten minun oli pakko jäädä pois. Tuntuu todella pahalta katsoa, miten bändi menestyy tätä nykyä vieläkin paremmin, vaikka ei olekaan ihan hirveän suosittu, mutta on tunnettu Suomessa.

Toinen asia, mistä olen joutunut luopumaan, on kirjoittaminen. Tämä on vielä pahempi kolaus, koska olen kirjoittanut jo ensimmäiseltä luokalta asti. Toki kirjoitan vieläkin, mutta haaveilin aina kirjan/kirjojen julkaisusta. En kuitenkaan voi tehdä sitä, koska tämä ihminen kyttää hyvin tarkasti sitä, missä nimeni tulee esiin. Pyörittelen kyllä mielessäni vielä ajatusta, jos voisin julkaista salanimellä.

Jouduin luopumaan myös parista rakkaasta harrastuksesta, joissa minulla oli mahdollisuus edetä jopa kilpatasolle, mutten voi ottaa riskiä, että nimeni nousee esiin missään, edes sivumainintana.

Tiedän kyllä, että on vain pieni mahdollisuus, että tällaiset tiedot kantautuisivat tämän ihmisen korviin, mutta se on mahdollisuus.

Mistä asioista muut ovat joutuneet luopumaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällaista vainoamista kokeneilla vertaistukiryhmää? Voisin liittyä sellaiseen. Vainoojani on kyllä kuollut, mutta jäljet ovat jääneet.

Vierailija
22/22 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällaista vainoamista kokeneilla vertaistukiryhmää? Voisin liittyä sellaiseen. Vainoojani on kyllä kuollut, mutta jäljet ovat jääneet.

Luultavasti on, mutta ainakin sellainen kuin Narsistien uhrit-foorumi löytyy. Pienellä googletuksella luultavasti löytyy muitakin ryhmiä tai palstoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän