Mistä johtuu semmoinen tunne ihan kun olisi juossut pakkasella keuhkonsa karrelle? Siis hengittäessä?
Pari kertaa tullut ihan hetkeksi sellainen olo että keuhkoja painaa mutta ihan muutaman sekunnin. Hengitysjuttua kestänyt jo viikkoja, ei tunne koko ajan.
Kommentit (11)
Covid19
Kahdeksankymppinen tuttavani sai kauheita mahakipuja. Kavi laakarissa eivatka loytaneet mitaan syyta kunnes lopulta otettiin korona nayte ja sitahan se oli.
Astma?
Itselläni alkoi astma aika lailla noin. Joskin ei kestä mitään sekunteja vaan viikkotolkulla.
Mikset usko koronaan? Missä päin suomea asut?
Kyllä tuo koronaa oikeasti voi olla. Minulla tuota kesti vain päivän. Oli hyvin lievä.
Vierailija kirjoitti:
En usko koronaan.
ap
Ei ole uskon asia vaan virus.
"keuhkot verillä" tunne ei mun mielestä ole mitään, mitä koronasta on sanottu. Voin esim. juosta hengästymättä, mutta sitä ennen tai sen jälkeen saattaa hengitys olla sitten sellasta "lämmintä"
Viruksen tai bakteerin aiheuttama tulehdus (eli esimerkiksi keuhkokuume, influenssa, korona), astma, syöpä, sieni-infektio. Tuskinpa se mikään muu voisi olla, ellei sitten psykosomaattinen vaiva, joka tulee esimerkiksi ahdistuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Viruksen tai bakteerin aiheuttama tulehdus (eli esimerkiksi keuhkokuume, influenssa, korona), astma, syöpä, sieni-infektio. Tuskinpa se mikään muu voisi olla, ellei sitten psykosomaattinen vaiva, joka tulee esimerkiksi ahdistuksesta.
Ahdistus varmaan tuntuisi jossain... noin niinkun ahdistuksena. Mulla ainakin ahdistus ihan tuntuu, en sitten tiedä onko mahdollista että ei tunnu vaan hengitys lämpenee ja maistuu vereltä ahdistuksesta.
ap
Koronasta voi saada vaikka mita oireita, yksi on "koronavarpaat".
https://images.search.yahoo.com/yhs/search;_ylt=AwrEeCsIzvxe6TwAXxAPxQt…
Korona.