Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”hyväksyn itseni etsimällä sille hyväksyntää somesta”

Vierailija
01.07.2020 |

Siis joku Scabies Sörkkä näyttää kuinka eri asennoissa kroppa näyttää erilaiselta. No siis WAU. Mikä nobelia vastaava keksintö!

Ja tästä pitää ehdottomasti nyt VOIM4ANTUA koska yhtään vähempi tarkoittaa että sulla on jotain ongelmaa kehonkuvasi kanssa. Ihmiset vuodesta toiseen nypeltää omaa napanöyhtäänsä, hämmästyy siitä ja sitten alkaa tunkea sitä toisten ihmisten sieraimista sisään. Aiheesta viis, omat perusasioiden havainnot (oo liikunta laihduttaa ja tuo hyvän olon, KUKAAN ei tiedä tai ymmärrä tätä jotenpa tuputan KAIKILLE että ottakaa tämä mun oivallukseni NYT. Oo liika liikunta ja laihdutus on pakkomielteenomaista ja hyvä olo on tärkeämpää (kaikki yritti kertoa tätä sulle kun aloit tuputuksesi) OOh nyt voin sinetöidä tämän hyväksynnälläni kun itse sen koen ja tuputanpa kaikille tätä itseni hyväksyntää joka on sitä, että haen itseni hyväksynnälle somen kautta hyväksyntää.

Ihmiset on ihan vatun rajattomia ja perspektiivittömiä nykyään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten projektit ois muuten kivoja, mutta tietty osa on kroonisesti sairastunut niiden tuputtamiseen muille. Laihdutus, lapset, mikävaan. Tuputi tuputi tup, kun MÄ tajusin NYT et hei tää on tämmönen juttu niin Tuputi tuputi tup!!!

Vierailija
2/4 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmiset on ihan vatun rajattomia ja perspektiivittömiä nykyään."

Kehotan itseäsikin katsomaan asioita eri perspektiiveistä. Ymmärtämään pyrkivällä perspektiivillä oppii enemmän kuin jyrkällä tuomitsemisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihmiset on ihan vatun rajattomia ja perspektiivittömiä nykyään."

Kehotan itseäsikin katsomaan asioita eri perspektiiveistä. Ymmärtämään pyrkivällä perspektiivillä oppii enemmän kuin jyrkällä tuomitsemisella.

Ehkä näiden muiden pitää ymmärtää itsestään jotain, heidän ymmärtämisensä kun ei ole kauheasti auttanut.

Vierailija
4/4 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolottaa varmaan jälkikäteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi