Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi itku, me ei saada toista lasta.

Vierailija
17.04.2013 |

Tai oikeimmin sanottuna ei vaan voida tehdä kun meidän tulot niin pienet ja sairauksia yms. lapsemme jää ainokaiseksi. Ikää mulla jo 40v ja miehellä 36v. Jotenkin tämä vaan katkeroittaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti lohduta, mutta nauttikaa siitä yhdestä. Jaksatte paremmin. Hakekaa hyviä puolia siitä, että on vain yksi lapsi.

t. 3 lapsen yh-äiti, jonka yksi lapsi on vammainen ja kovasti mietin, miten ihmeessä tähän jouduin...päätä pystyyn kuitenkin, kaikella on puolensa

Vierailija
2/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 09:29"]

Ei varmasti lohduta, mutta nauttikaa siitä yhdestä. Jaksatte paremmin. Hakekaa hyviä puolia siitä, että on vain yksi lapsi.

t. 3 lapsen yh-äiti, jonka yksi lapsi on vammainen ja kovasti mietin, miten ihmeessä tähän jouduin...päätä pystyyn kuitenkin, kaikella on puolensa

[/quote]

Tsemppiä sinullekkin. Kyllä nautimme tästä yhdestä lapsesta, kaiken näköistä touhutaan hänen kanssaan. Miehelle tämä ei ole kova paikka mutta minulle tämä vaan on, on ollu kova vauvakuume jo varmasti 2 vuotta. Hirmusen haikeaa myydä kaikkea pieneksi jäänyttä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei olla saatu toista lasta, vaikka ollaan lapsettomuushoitojen voimalla oikein tekemällä tehty :( Surettaa.

Vierailija
4/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 09:36"]

Me ei olla saatu toista lasta, vaikka ollaan lapsettomuushoitojen voimalla oikein tekemällä tehty :( Surettaa.

[/quote]

Teillä varmasti on raha-asiat kunnossa eli voitte ainakin harkita esim. adoptiota.

Vierailija
5/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Mies on asian kanssa sinut, minä en. Täytin jo 40, lapsettomuushoitoihin on mennyt yli 50 tuhatta. Nyt uusi hoito maksaisi reippaasti yli 5 tonnia, viime kesänä tehtiin viimeinen hoito.

Keskenmeno, vaikeavammaisen lapsen abortti ja yksi terve lapsi on saldo.

Onnellinen ja samalla surullinen.

Onneksi mies pitää pystyssä silloin kun liikaa surettaa.

Ei olla enää menty ystävien lapsille lastenvahdeiksi. Tarinat meillä on rankkaa kun on 3 lasta jäävät kuulematta. minun tapani selviytyä.

Vierailija
6/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nyt ei ole ikinä kovasti lapsenvahdiksi pyydetty,hyvällä ystävälläni on 4 lasta ja niillä aina toisinaan käymme kylässä. En koe että heidän onnensa on meiltä pois. Meillä ei ole mennyt lapsettomuushoitoihin rahaa koska ihan luomuna olemme tämän ainokaisen saaneet ja jos emme olisi saaneet niin eipä meillä olisi lapsettomuushoitoihin ollut varaakaan. On tämä silti minulle kova paikka.

Vierailija
7/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei sovita adoptiovanhemmiksi :( Miehen terveys ei täytä vaatimuksia.

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 09:52"]

[/quote]

Teillä varmasti on raha-asiat kunnossa eli voitte ainakin harkita esim. adoptiota.

[/quote]

Vierailija
8/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 10:05"]

Me ei sovita adoptiovanhemmiksi :( Miehen terveys ei täytä vaatimuksia.

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 09:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ok entä sijaisvanhemmiksi?

Vierailija
9/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juurikaan perehtynyt sijaisvanhemmuus asiaan, mutta se saattaisi olla mahdollista. Tosin en tiedä kestäisinkö sitä että se lapsi saattaa sitten aikanaan lähteä takaisin biologisten vanhempien luo.

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 10:08"]

Ok entä sijaisvanhemmiksi?

[/quote]

Vierailija
10/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena unelmoin puolesta tusinasta lapsia. Muuuuuttaa....ei menny niinkuin Strömsössä.....tapasin mieheni, ja mentiin alta vuodessa naimisiin. Haluttiin lapsia ja ehkäisy pois. Ensin oli keskenmeno. Esikoista ja kuopusta tehtiin yli vuosi molempia luomusti. Kuopus meinasi synnytyksessä kuolla, elvytettiin. Sitten alkoi sillä saralla täysi hiljaisuus. Minulla on sittemmin todettu laiskat munasarjat. Kuopuksen jälkeen 11 vuoden aikana olen ollut vain kerran raskaana ja sekin viime keväänä ja kesken meni. Ja ikää on jo 43, joten kolmatta ei tule. 

Olen hyvin kiitollinen siitä, mitä olen elämältä lahjaksi saanut, koska olisin näemmä voinut jäädä ihan ilmankin.

Tsemppiä teille, jotka surette asiaa. Elämä ei mene niinkuin suunnittelisi, niin se vain on. Ei saa juuttua ja katkeroitua elämälle vaan pitää elää elämä sillä, mitä on, ja toivoa, ettei tulisi pahoja iskuja vastaan. Aina voisi olla huonomminkin.

Vierailija
11/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varmaan voin purkaa tuntojani siitä kuinka kovasti haluaisin vielä yhden lapsen, mies ehdottomasti ei. Miehen vaihto ei tule kyseeseen sillä olemassaolevat lapset ansaitsee kokonaisen perheen eikä minun haluni saada vielä yksi lapsi ole niin järjetön. Mutta suren sitä kovasti. Mies aikoo mennä sterilisaatioon heti kun mahdollista, on niin varma asiastaan. En saa edes puhua vauvatoiveestani sillä mies kokee sen ahdistavaksi ja painostavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä