Siis miksi kukaan ottaa tämmöisiä kuvia itsestään ja julkaisee niitä?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Raikea-kuvanmuokkaus-Sami-Kurosen-kuuma-e…
Todella luontevanoloista poseeraamista. Oletteko itse olleet järvessä noin?
Siis en vaan tajua.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Ootte vaan kateellisia.
Jos jollain on niin hyvä perse että se elättää niin täällä ollaan kateudesta vihreitä. HiH
Mun mielestä sanonnalla "per se elättää" on vähän toisenlainen merkitys.
Näyttäkää miehellenne nuo kuvat niin varmasti kuolaa niitä 👍
Voi luoja......
Hän on varmaan todella voimaantunut nyt.
Vierailija kirjoitti:
Just se ajatus, että ”nytpä otetaan musta kuvia kun patsastelen tuossa järvessä” tuntuu _niin_ vieraalta, se säätö mikä siihen liittyy kaikkine kuvanmuokkauksineen ym... ikinä tulis mieleenkään ryhtyä tuollaiseen. No, mä olen keski-ikäinen ruma jäärä joka ei ole edes ollut facessa koskaan, puhumattakaan mistään instoista tai tvittereistä että kai tässä on pudonnut kärryiltä ajat sitten😅
Älkää nyt väittäkö ettei teidänkin Facebook kavereissa olisi näitä, jotka keski-ikäisenäkin spämmäävät kuviaan edestä ja takaa jatkuvasti. Mulla ei ole valtavasti kavereita facessa, mutta silti sekaan mahtuu näitä ”ootteko muuten nähny mut tässä ja tässä asennossa” ja ”tässä muuten jo toisen kerran tänään mää, muuten ette muistaisi että mä oon täällä”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo kuvanotto onnistuu omin avuin? Olen pihalla näistä selfien/belfien otoista, kun en itse niitä harrasta.
Rannalla on kuvaaja joka 30min räpsii otoksia joista ehkä pari on julkaisukelpoista :D
Niitä pariakin sitten muokataan kuvankäsittelyohjelmilla oma aikansa mieleiseksi ja julkaisukuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee viinilasin kanssa järveen uimaan?
Minä🙋🏼♀️tosin mä olen vaan pullea av-mamma ja kelluskelen lämpimässä vedessä välillä viiniä siemaillen ja nautiskelen olostani. Mutta en kyllä jaa, varsinkaan julkisesti, todisteita tästä someen. Mutta jos nauttii vedessä oleilusta ja viinistä, niin suosittelen kyllä kokeilemaan niiden yhdistämistä :D
Alaston suomessa saa hirveästi kehuja ihan kiltimmistäkin pyllykuvista pulskempikin nainen. Sinne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyss. Hän on voimaantunut.
Eikä ole, ristiselkä oli näkyvissä ja pakaroitten yläosa peitossa. Ihan vääränlainen bikinialaosa voimaantumiseen. Mutta hänhän oli yksin mökillä, joten ihan sama, mitkä mummoalkkarit on alaosaan.
Käsittämätöntä että aikuinen nainen hakee huomiota somessa! En ymmärrä!
Maailma on tulvillaan voimaantuvia prseitä, ihanaa aikaa!
Ihan hirveetä tää haukkuminen mutta olipas kyllä kuvia naisella... En itse kehtaisi, enkä kyllä haluaisikaan kehdata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä🙋🏼♀️tosin mä olen vaan pullea av-mamma ja kelluskelen lämpimässä vedessä välillä viiniä siemaillen ja nautiskelen olostani. Mutta en kyllä jaa, varsinkaan julkisesti, todisteita tästä someen. Mutta jos nauttii vedessä oleilusta ja viinistä, niin suosittelen kyllä kokeilemaan niiden yhdistämistä :D
Ottaisin varmaan jonkun käytännöllisemmän astian veteen mukaan kuin viinilasin. Esim muovisen pullon.
Edelleenkin näille huomiota kerjääville on pahin rangaistus jättää ne huomiotta.
Enpä oo vähään aikaan nähnyt tramp stampia kellään.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin jo aikuinen, eikä mikään Belorfin ikätoveri? Todella nolo! Onko hän äiti?
Belorfkin on jo kolmikymppinen. Ei enää mikään nuori tytönhupako sekään.
Karen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin varmaan jonkun käytännöllisemmän astian veteen mukaan kuin viinilasin. Esim muovisen pullon.
Muovinen taikinanvatkaus kulho kelluis varmaan hyvin pinnallakin. Lopuksi sen voi lätkäistä vielä päähän auringon suojaksi..
Tämäkö nyt luo sitä tasa-arvoa ja lopettaa niidenkin naisten esineellistämisen, jotka eivät siihen leikkiin halua lähteä?
Chillatkaa nyt vähän, ryppyotsat. En mä ainakaan tuota emäntää vihaa enkä lievitä omia pahoja olojani hänen kustannuksellaan. Huvittaa vaan vinosti tekemisensä kun niin hulvattomia ovat, eivätkä tarkoituksella.
Ja "toisten asiat"? Jos ei nimenomaan toivoisi että toisia kiinnostavat hänen asiansa niin ei pitäisi koko ig-tiliä tai ainakin postaisi sinne vain jotain duunijuttuja.
Piti sitten tuo ainainen naiskorttikin ottaa esiin.. Jos exänsä Kuronen pyllistelisi känässä veessä tangapersettään niin tasan varmasti pilkkaisitte ja ilman omantunnon pistostakaan.