Mitä pankkia suosittelet nuorelle?
Itse olen aina ollut Osuuspankin asiakas, mutta niin kypsynyt siihen, että vaihto edessä. Eli sinne ei ainakaan.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Osuuspankki olisin suositellut. Mikä op:ssa mättää?
Kaikki
Minäkin olisin op:ta suositellut. Siellä on etuja nuorille.
S-pankista moni tykkää myös.
Minulla on handelsbanken. Aika vanhanaikainen edellisiin verrattuna. Ja missään tapauksessa ei nordeaa, siellä on kauheesti ongelmia.
Itsellä on tilit Aktiassa ja S-pankissa. Noita voin suositella.
Kaikki ovat samanlaisia ryöväreitä. S-pankki ehkä vähiten, sitten kun tulee aika ottaa asuntolaina, niin kilpailutus.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olisin op:ta suositellut. Siellä on etuja nuorille.
S-pankista moni tykkää myös.
Minulla on handelsbanken. Aika vanhanaikainen edellisiin verrattuna. Ja missään tapauksessa ei nordeaa, siellä on kauheesti ongelmia.
Millaisia ongelmia? Mun nuorilla on Nordeassa tilit ja en ole kuullut, että heillä olisi ollut ongelmia. Itselläni on ollut tilipakettien kanssa sekoilua. Jo parina vuonna on pitänyt ottaa yhteyttä, kun paketti on ollut vääränlainen ja tullut lasku.
Myös S-pankissa on itsellä tili. Se on ollut ok eikä ole tarvinnut olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat samanlaisia ryöväreitä. S-pankki ehkä vähiten, sitten kun tulee aika ottaa asuntolaina, niin kilpailutus.
Kilpailutus on tärkeää. Oltiin miehen kanssa aikoinaan op:ssa ja kuviteltiin, että sieltä saisi asuntolainan hyvin ehdoin, koska oltiin jäseniä ja pitkäaikainen asiakkuus takana. OP:sta tuli huonoin tarjous, joten pankki meni vaihtoon.
Itsellä on tilit OP:ssa, S-pankissa, Nordeassa ja Säästöpankissa.
Itse suosittelisin peruspankkiasiointiin S-pankkia. Jos on paljon pankin kanssa asioitavia asioita, Nordean puhelinpalvelu on hyvä, koska se on 24/7 auki. OP:ssa saa bonuksia, mutta aukioloajat ja asiakaspalvelu (ajanvaraus takkuaa) on aika heikkoa. Säästöpankissa on hyvä palvelu, mutta hinnastoltaan taitaa olla kallein.
Osuuspankki olisin suositellut. Mikä op:ssa mättää?