Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö ihmiset enää pariudu töissä ja harrastuksissa? Tinder on saastainen ja baarit säälittäviä

Vierailija
01.07.2020 |

Tarpeeksi säälittävää kertoa, että joo, tavattiin baarissa. Vielä säälittävämpää ja surullista, jos Tinderissä. Mielipiteitä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverin kanssa pariutuminen olisi kiusallista sekä muille työkavereille, että itselle jos jostain syystä ei homma jatkukaan. Exäänsä joutuisi jatkuvasti edelleen näkemään, vaikka ei ehkä haluaisi.

Eli mieluummin jostain ihan muualta kuin töistä romanssit. 

Fak, näinhän se on. Mutta miten tämän työpaikkaihastumisen saisi sitten loppumaan...?

Ai sinulla on siis joku ihastus jolta et saa vastakaikua ja ratkaisuksi alat haukkua asioita jotka ei liity sinuun.

Vierailija
22/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkaromanssit on noloja

Varsinkin riitaisan eron jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa mieltä olen. Itse haluan pariutua oikeastaan vain joko kirjastossa tai ruokakaupassa. Yleensä noissa paikoissa näkee ne parhaimman näköiset naisetkin.

Vierailija
24/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs siitä tekee säälittävää?

Vierailija
25/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa mieltä olen. Itse haluan pariutua oikeastaan vain joko kirjastossa tai ruokakaupassa. Yleensä noissa paikoissa näkee ne parhaimman näköiset naisetkin.

Ruokakauppa ehkä kaikista epäseksikkäin paikka pariutua. Itse en ainakaan halua siellä ensinnäkään jutella kenenkään kanssa, koska haluan suoriutua sieltä pois mahdollisimman nopeasti joten v*tuttaisi, jos joku tulisi hidastamaan asiointiani. Lisäksi ruokakauppaan ei mene niin hehkeänä muutenkaan, että tuntuisi hyvältä flirttailla kenenkään kanssa. 

Itsekö menet ykköset päällä ruokakauppaan iskemään naisia/miehiä? 

Vierailija
26/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi harkitakaan kumppania, joka käyttää sanaa "säälittävä".

Vierailija
27/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä se oli ihan tavallista tavata baareissa kun sillon tuli rampattua muutenkin baareissa. Kolmekymppisenä ei kyllä mitään hajua missä sitä voisi ihmisiin tutustua jos ei noita deittisovelluksia lasketa. Itse vierastan niitä todella vahvasti koska esim baareissa voi jutella ihmisten kanssa muuten vaan ilman mitään selkeää ajatusta siitä että tässä nyt pitäisi pariutua.

Mutta eipä sitä kyllä kolmekymppisenä enää muutenkaan seurustella tarvitse. Tässä iässä pitäisi kai perustaa jotain uraa ja perhettä ja suunnitella keittiöremontteja ja sisustusta.

Vierailija
28/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, eipä tuotakaan kovin suuresti ole pidetty arvossa kun iskin varatun työkaverini. 

Vierailija
29/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pariutunut työkaverin kanssa ja voin sanoa, että toisinaan ärsyttää paljonkin olla aina samalla työpaikalla miehen kanssa. Vaikka työpaikalla kuitenkin käyttäydytään asiallisesti ja keskitytään töihin, ei harrasteta parisuhderiitoja ja sen sellaista. Täällä on muutama muukin pariutunut ja ovat edelleen vuosien jälkeen yhdessä.

Vierailija
30/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokakauppa ehkä kaikista epäseksikkäin paikka pariutua. Itse en ainakaan halua siellä ensinnäkään jutella kenenkään kanssa, koska haluan suoriutua sieltä pois mahdollisimman nopeasti joten v*tuttaisi, jos joku tulisi hidastamaan asiointiani. Lisäksi ruokakauppaan ei mene niin hehkeänä muutenkaan, että tuntuisi hyvältä flirttailla kenenkään kanssa. 

Olen aina ykköset päällä =) En ymmärrä miksi jotkut eivät halua jutella kenenkään kanssa muuta kuin Tinderissä.

Vierailija
31/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydä miestä mistään. Livenä niitä ei kiinnosta ja tinderin kautta tavatut jättää heti.

N23

Mä oon just tuon takia muutamalla muullakin saitilla. Tullut tavattua edes joitakin kaikki kun eivät näemmä viihdy Tinderissä.

Vierailija
32/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ykköset päällä =) En ymmärrä miksi jotkut eivät halua jutella kenenkään kanssa muuta kuin Tinderissä.

Mulla sama. Arjessa kohtaa toisen kokonaisuutena, näkee huumorintajun heti ja miellyttävyyden. Deittisekoiluissa ei muuta kuin kysymyslistan, joka pitää läpäistä kiitettävästi, että voi jutella joutavia. Paitsi sekin on soveltuvuustesti koeajoa varten.

Vierailija
33/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverin kanssa pariutuminen olisi kiusallista sekä muille työkavereille, että itselle jos jostain syystä ei homma jatkukaan. Exäänsä joutuisi jatkuvasti edelleen näkemään, vaikka ei ehkä haluaisi.

Eli mieluummin jostain ihan muualta kuin töistä romanssit. 

Fak, näinhän se on. Mutta miten tämän työpaikkaihastumisen saisi sitten loppumaan...?

Ai sinulla on siis joku ihastus jolta et saa vastakaikua ja ratkaisuksi alat haukkua asioita jotka ei liity sinuun.

Okei, tämä taitaa nyt olla viestin väärinymmärryksen maailmanennätys.

Vierailija
34/34 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, se että tapasin mieheni Tinderissä, on sinusta säälittävää, entä sitten? Ainakin minulla on kiva kumppani, samaa ei voine sanoa ap:sta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi