päivitin Lindekin profiilin ja katsoin naapurin profiilia
Päivitin Lindekin profiilini pitkästä aikaa, kun olen työnhaku puuhissa. Minulla on sitten sähköpostina gmail osoitteeni ja siitä s-postista olen lähettänyt s-postia naapurin miehelle, joka on hallituksen puheenjohtaja. No hänen kuvansa tuli siihen listaan "persons you may know" ilmeisesti tuon gmail yhteyden vuoksi, emme siis ole samalla alalla/firmassa. Klikkasin sitä sitten ja katsoin että jaahas, on tuolla firmassa talouspäällikkönä. Vasta jälkeenpäin muistin, että Lindekinssähän tulee näkyviin että kuka on profiilia katsonut.
Nyt tässä pähkäilen, että pitääkö naapurini minua jonakin hulluna/kyylänä, kun olen katsonut hänen profiiliaan, joka tuli vaan ekana siihen mun listalle sen s-postin kautta. Noloa. Emmekä siis ole missään tekemissä muuten (enkä haluakaan olla, siis olemme aivan eri ikäisiä ko. perheen kanssa ja muutenkin kovin erilaisia...).
Kommentit (14)
En tiedä minä se sinua pitää, valitan, luin tekstisi loppuun ihan vain siksi että odotimillaisia vaiheessa huomaisit mitä olit kirjoittanut. Turhaan odotin.
Mitä väliä? jos on tietonsa laittanut näihin sosiaalisiin yhteisöihin niin silloin lienee ihan normaalia että niitä joku katsoo, vaikka sit naapuri.
Paljon onnea vaan, jos Lindekin kautta olet työnhaku puuhissa :D
LinkedIn :)
No en jaksa uskoa että kukaan seuraa kuka omaa profiilia katsoo. Joskus kun olen katsonut niin puolet ihan uppo-outoja tyyppejä ja puolet puolituttuja. Ihan sama. Kyllä minäkin katson jonkun profiilin ihan vain siksi etten muista mistä tunnemme tai kiinnostaa tyypin työhistoria.
Relaa.
Ettei olis Lindex? Sorry pakko heittää, en osaa vastata kyMysykseesi.
no, joo kirjoitin sen väärin (lukihärö)
minä olen arka ja siksi aina mietin, että kuka ajattelee minusta mitäkin. en
t. ap
Miksi se ajattelisi susta, että olisit hullu kyylääjä?
Minäkin mietin ja mietin, että miten ihmeessä näet naapurisi Lindex-profiilin ja miten ylipäänsä naapurin MIEHELLÄ on Lindex-profiilia ylipäänsä.
Siis minäkin tavasin sivua ja mietin, että pääsit naapurin Lindexin sivuille. Aikamoinen tietoturva-aukko!
myönnä nyt ap että ei se mikään kirjoitusvirhe ollut vaan olet tähän asti ollut siinä uskossa että se on Lindek!! (teit saman 'kirjoitusvirheen' kolmeen eri kohtaan!)
se riippuu omista asetuksista, näkeekö joku että olet käytnyt katsomassa hänen profiiliaan, voit myös valita, että näyt vain anonyymina.
Tästä tuli mieleen:
Olen joskus viestitellyt puhelimella erään miehen kanssa, FB:ssä en ole ollut missään yhteydessä tyyppiin, en edes katsonut profiilia. Nyt tämä mies tulee koko ajan kaveriehdotuksiin, meillä ei ole yhteisiä kavereita. Olen joskus antanut FB:lle puhelinnumeroni. Voisiko olla kyse siitä, että FB näkee, että olen viestitellyt tuon miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 14:29"]
Tästä tuli mieleen:
Olen joskus viestitellyt puhelimella erään miehen kanssa, FB:ssä en ole ollut missään yhteydessä tyyppiin, en edes katsonut profiilia. Nyt tämä mies tulee koko ajan kaveriehdotuksiin, meillä ei ole yhteisiä kavereita. Olen joskus antanut FB:lle puhelinnumeroni. Voisiko olla kyse siitä, että FB näkee, että olen viestitellyt tuon miehen kanssa?
[/quote]
Minä epäilen, että hän on katsonut sinun profiiliasi, jolloin tyyppi ilmestyy sinulle kaveriehdotuksiin. Minullakin on joskus noita selittämättömiä kaveriehdotuksia facebookissa.
Luuletko tosiaan että se on Lindek?