Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaanko teillä eksistä

Vierailija
16.04.2013 |

Tuolta IS:n keskustelusta tuli mieleen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan, koska ex-puolisot on kuitenkin omien lastemme vanhempia. Enempiä en ole  oman exäni kanssa tekemisissä, mutta nykyisen miehen exän kanssa käyn kahvillakin silloin tällöin.

Vierailija
2/8 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos tulee esiin. Esim. vanhoissa valokuvissa, tai jos jutellaan vaikka jostain matkasta missä on ollut exän kanssa. Ei niistä erityisesti jutella muttei vältetäkään niistä puhumista. Ihan samalla tavalla puhutaan kuin vaikka jostain sukulaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti ei ole motiivia puhua existä. Silloin luonnollisestikin puhutaan, kun jotain aihetta tulee. Minulla on vain yksi sellainen luonnevikainen exä, jonka typeryys näkyy ja kuuluu välillä jopa meille asti.

Vierailija
4/8 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kertonut kaikki yhdenyön juttunsakin, joita ei kyllä montaa ole. Itse olen leski pitkästä liitosta, vaikea olisi puhua mitään menneisyydestään ilman edesmennyttä.

Vierailija
5/8 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan, olisi erittäin outoa, jos ei mitään puhuttaisi.

Vierailija
6/8 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan juteltu molempien menneisyys aika tarkkaan jo seurustelun alkuvaiheessa, silloin tällöin saatetaan palata aiheeseen jos on jotain siihen liittyvää mielessä. Kummallakaan ei tosin oo ollut mitään kovin vakavaa suhdetta (avo/avioliitto) takana ennen toisiamme. Musta olisi outoa jos en tietäisi miehen menneisyydestä kuin suurpiirteisesti - tai hän minun. Tuskinpa kukaan jaksaa eksistä jatkuvasti kuitenkaan jauhaa.

Vierailija
7/8 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ollaan oltu nuoresta pitäen yhdessä ja toisella ei ole eksiä lainkaan, toisella vain muutama teinisuhde. Ei totisesti mitään puhuttavaa niistä. :)

Vierailija
8/8 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä enää juurikaan. Meilläkin suhteen alkuaikoina juteltiin avoimesti menneisyydet läpi, sen verran mitä kumpikin halusi kertoa ja mitä kuulla... Toisinaan palataan, jos tarvis tulee, mutta ei niitä enää ruodita. Toinen saattaa kertoa jonkun hassun jutun vaikkapa matkalta eksänsä kanssa, tai sitten jonkun eksän skitsokohtauksen... Eli ei herätä kummassakaan mitään suuria tunteita, mutta koska niiden kanssa on tullut menneisyyttä elettyä, niin kyllä niistä puhua voidaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän