Kun ihminen on pilannut itsensä
Pahinta lienee huumeet, mutta tatuoinnit ovat hyvänä kakkosena. Rikollisten juttuja molemmat.
Kommentit (74)
Mitä syvemmälle leimat hakataan, sitä parempi. Ei lähde pois vaikka myöhemmin kaduttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden selvityksen mukaan tatuointeja on eniten vähän tai ei ollenkaan koulutetuilla. Selittää asiaa aika paljon.
Kuinkas paljon sinä olet kouluja käynyt, kun tuo teksti piti monesti lukea, että ymmärti asian? Pilkun kun olisit laittanut, olisi helpompi ymmärtää tekstiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden selvityksen mukaan tatuointeja on eniten vähän tai ei ollenkaan koulutetuilla. Selittää asiaa aika paljon.
Kuinkas paljon sinä olet kouluja käynyt, kun tuo teksti piti monesti lukea, että ymmärti asian? Pilkun kun olisit laittanut, olisi helpompi ymmärtää tekstiä :)
Ymmärti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan selkeää tekstiä. Opettele lukemaan.
Tatskat ovat ainoa voimaannuttava taiteen muoto. Persut ei vaan tajua!
Jatkuva nettipalstoilla notkuminen varmasti ainakin pilaa ihmisen maailmankuvan ja mielenterveyden
Läskillä moni pilaa itsensä ja tulevaisuutensa, mutta onneksi asia on helppo korjata jos haluaa.
Mutta vissiin niin harva haluaa asiaa muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ok, boomer
Ok, hiipuvanälykkyydensukupolvenedustaja.
...tatuointeja on eniten, vähän tai ei ollenkaan koulutetuilla?
....tatuointeja on eniten, vähän tai ei ollenkaan koulutetuilla?
Vierailija kirjoitti:
...tatuointeja on eniten, vähän tai ei ollenkaan koulutetuilla?
....tatuointeja on eniten, vähän tai ei ollenkaan koulutetuilla?
Iltalehti ei tuollaisia selvittele. On rasismia
Itselläni on 2 tatuointia, en itsekään ymmärrä miksi pitää tatuoida itsensä päästä varpaisiin, mutta en tuomitse kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on 2 tatuointia, en itsekään ymmärrä miksi pitää tatuoida itsensä päästä varpaisiin, mutta en tuomitse kukin tyylillään.
Tatskat on rumia.
Kerran vastaani käveli pariskunta, joilla molemmilla oli tatuointeja, mutta miehellä myös kasvoissa ja kaulassa.
Tuijotin miestä (siis hänen tatuointejaan) ilmeisesti liian kauan, koska nainen alkoi huudella hävyttömyyksiä minulle. Olen luullut, että tatuointeja laitetaan näkyviin paikkoihin juuri siksi, että muut näkisivät ne. Olenko väärässä?
Ylipaino myös, se tärvelee ulkonäön kyllä täydellisesti. Taas on tänä kesänä tullut nähtyä vaikka minkälaista possua.
Vierailija kirjoitti:
Kerran vastaani käveli pariskunta, joilla molemmilla oli tatuointeja, mutta miehellä myös kasvoissa ja kaulassa.
Tuijotin miestä (siis hänen tatuointejaan) ilmeisesti liian kauan, koska nainen alkoi huudella hävyttömyyksiä minulle. Olen luullut, että tatuointeja laitetaan näkyviin paikkoihin juuri siksi, että muut näkisivät ne. Olenko väärässä?
Tatskat eivät ole tasapainoisten ihmisten juttu...
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino myös, se tärvelee ulkonäön kyllä täydellisesti. Taas on tänä kesänä tullut nähtyä vaikka minkälaista possua.
Ylipaino ja tatskat, lyömätön yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko vielä linkin siihen selvitykseen, kiitos.
Itse tunnen monta (kollegoja) akateemisesti koulutettua ja tatuoitua henkilöä.
MInä en yhtäkään ja niitä on tullut 30 vuoden yliopisto ja liike-elämä uran aikana sentään nähtyä satoja yhteisissä saunailloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ja tatskat, lyömätön yhdistelmä.
Ylipaino, tatskat, lähiöelämä, työläisyys, sosiaalinen eriarvoisuus, alhainen koulutustaso, match!
Viimattomuutta ja vähäarvoisuutta voi yrittää paikata tatskoilla. Kyllä toimii.