Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parolassa koiria myrkytetty

Vierailija
16.04.2013 |

Tainnut joku kyllästynyt kansalainen olla ottanut oikeuden omiin kätösiinsä. Miettikääs sitä koiranomistajat.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 06:30"]

Tainnut joku kyllästynyt kansalainen olla ottanut oikeuden omiin kätösiinsä. Miettikääs sitä koiranomistajat.

[/quote]

Myrkyttäminen on silti tosi alhainen ja raukkamainen teko, koska uhrista ei ole tietota etukäteen.

Ennemin käy viiltämässä kurkun auki koiralta jonka näkee irti tai jonka omistaja jättää jätökset keräämättä.

Mietippä sitä koiran myrkyttäjä.

Vierailija
2/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt koiran omistajat...kenen vastuulla on, että koirat eivät syö mitään maasta?! On alhaista ja raukkamaista antaa koirien olla vapaana, kun maassa saattaa olla purkkaa tai lasin siruja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä mammat ihan vaan itteenne. Ette tekään niitä pilttejänne jatkuvasti silmällä pidä, kun on niin kiva täällä av:llä roikkua tai naapurin mammaa arvostella. Pitääköhän jonkun hiekkaa suuhunsa työntävän lapsen kuolla tuskaisesti rotanmyrkkyyn, ennen kuin nämä mielipuolet saadaan kuriin ja teille empatiaa kehiin?

Koirani ei kulje vapaana, mutta kylläkin hihnassa sievästi sitä tienviertä pitkin, johon näitä syöttejä on heitelty. Ja kyllä, ihan niin kuin teidän suloiset lapsenne, sekin tunkee kaiken suuhunsa, jos silmäni välttää esim. toista koiraa tai kiljuvaa, huitovaa lasta ohittaessa.

Vierailija
4/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan. Se on minun loputon tehtäväni katsoa sekä lapseni, että koirani perään! Pidän kyllä huolen, että he eivät pistä mitään suuhunsa! Se on sitä vastuunkantoa ja heidän puolella olemista. Katsos, kun ei ole mitää ihanne maailmaa...minulla on elämän suojelijana velvollisuus pitää omistani huolta!

Vierailija
5/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä joka keväinen ongelma...Aina on jonkun kummin kaiman serkun koira kuollut näihin myrkytyksiin, mutta lääkäriasemilla yms. ei näistä koiria ei ole näkynyt.

Vierailija
6/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, saisi joku tulla tännekin hoitelemaan koirat päiviltä, sen verran rumat tiensivustat ja tuo paskan ja kusen haju...

Vierailija
7/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sairas onkaan ihmisen mieli...

Vierailija
8/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 10:48"]

Kuinka sairas onkaan ihmisen mieli...

[/quote]

Siksi omistaa on pidettävä huoli!

Vierailija
9/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suoraan sanottuna vihaan sydämeni kyllyydestä pikkulapsia, mutta mulle ei tulisi mieleen mitään niin sairasta kuin TAPPAA vaikka niitä kakaroita inhoankin. Sama koirien kanssa, ei mun mieleni järky mielipuolisiin tekoihin asti vaikka niitä ällöttäviä koiranpaskoja löytyykin sieltä täältä (kuten myös lasinsiruja, tupakantumppeja, mäkkäripapereita, limutölkkejä, ihmisen kusta ja paskaa, karkkikääreitä, lasinpesunestekanistereita, oksennusta). Muistakaa, että koiranomistajat ne väärin tekevät jos eivät paskoja kerää, mutta siitä ei helvetti vieköön voi KOIRIA rangaista niitä myrkyttämällä.

Koirien myrkyttävät voisi kyl seivastaa perseestä niskaan.

Vierailija
10/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, siis KOIRIEN MYRKYTTÄJÄT VOISI SEIVÄSTÄÄ PERSEESTÄ NISKAAN.

Vierailija
11/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein ulkomaisen turistin vähän aikaa sitten 'puhtaaseen' suomalaiseen luontoon. Paskaa oli joka paikka väärällään niin että oikeasti naurettiin hysteerisesti ja yritettiin vaan päästä puhtain jaloin pois metsäpolulta. Koiranomistajat pitäisi myrkyttää, ei se koirien vika ole jos omistaja on täysluuseri.

Vierailija
12/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koirien paskojen korjamatta jättäjät vois sitten laittaa seuraks siihen samaan seipääseen niin ois kaikilla hyvä mieli.

Vierailija
13/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ette voi puhua koirien paskoista jossain toisessa viestiketjussa?Tässä kuitenkin aiheena on Parolan rotanmyrkky-tapaukset.Onko se todella noin vaikeaa pysyä aiheessa,kun kukaan ei edes ole sanonut,että myrkyttäjän "motiivina" olisi noi paskat.

Vierailija
14/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muu se motiivi olisi? Paskaa on kaikki kävelytien varret pullollaan ja jos minua, hygienia-asiassa hyvin rentoa ihmistä, ällöttää kävellä ulkona, voin vain kuvitella kuinka murhanhimoiset fiilikset jollain siistillä ihmisellä on. Aiemmin pidin koirista, mutta kaupunkialueella vuosikymmenen asuttuani olen alkanut pitää koiranomistajia maailman itsekkäimpinä idiootteina.

Vierailija
15/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää lukea ton tapasia kannanottoja oikeesti vakavaan aiheeseen, kun suurin osa tällä sivustolla olevista luultavasti on aikuisia naisia. Tää asia ei oo mikään huhu, vaan tähän on jo kuollut koiria Parolassa. Yhtä helposti joku pieni muksu voi laittaa lihapullan suuhunsa tuolta kadulta, jossa on rotanmyrkkyy. Sillon ilmeisesti te vasta heräätte ja tajuatte tän ongelman vakavuuden. Kliseisesti sanottuna kattokaa peiliin, jos kehtaatte sanoo, et aivan oikein niille koirille ja niiden omistajille. Koirien paskat katujen sivussa on todella pieni ongelma maailmassa, tulkaa parikyt senttii kauemmaks ojasta käveleen ja kattelkaa suoraan eteen, niin ette edes huomaa niitä. Kyllä ojista pahempaakin löytyy, kuten lasinsiruja. Naurettavaa myös kertoa, miten koiria kuuluu taluttaa, muistuttaisinko tässä samalla miten ne kakarat vois pitää kurissa? Ja kyllä mä olen koiraihminen, mutta mä olen myös lapsirakas ja tän rotanmyrkky-asian kuuluisi koskettaa kaikkia yhtään fiksusti ajattelevia. Koira hotkaisee sen lihapullan myrkkyineen parissa sekunnissa ja se voi tapahtua just sillon, kun oma huomio keskittyy vastaan tulevaan ihmiseen koiransa kanssa tai autoihin risteysalueella. Ja ei ne koirat missä tahansa omia menojaan mee, vaan ne myrkyt on nimenomaan jalkakäytävällä ojan vieres. Yrittäkää nyt vähän edes ymmärtää, että joillekin ne koirat on oikeesti osa perhettä ja itse 4 koiraa menettäneenä voin sanoa, ettei niistä luopuminen ole todellakaan helppoa, ei varsinkaan jonkun hölmön ihmisen myrkytyksien takia.

Vierailija
16/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli seli sulle vaan, jonka mielestä koiranpaskat tiensivussa on pieni ongelma. Et taida itse viitsiä korjata niitä paskoja mukaas kun tollasia selittelet. Eikä niitä paskakasoja ole vaan katujen sivussa. Niitä on jalkakäytävillä ja lasten leikkipaikoilla ja oikeastaan ihan joka mahdollisessa paikassa. Ei ole ihme  että jollain menee herne niin syvälle, että murhanhimoiset ajatukset nousee mieleen. En ymmärrä mikä siinä oman pikku puudelin paskojen korjaamisessa on niin h....tin vaikeata. Onko kyse älyn puutteesta vai ihan suoranaisesta tahallisesta muiden kiusaamisesta?

Vierailija
17/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun saa murhanhimoisen ajatuksen päähänsä niin sehän pitää sitten toteuttaa. Huhhuh mitä tekstiä!

Vierailija
18/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. yksi autossa käytettävä neste on jopa makea ja tosi tappava. En nyt kerro mikä, mutta kannattaa ihan itse olla tarkkana, autotallin lattialle voi olla valunut ja koira tai kissa  voi nuolla ja se tosiaan tappaa. 

Vierailija
19/19 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä koirani paskat siivoon.Enpä ois kyl uskonu,että todella noin katkeria ihmisii löytyy tänkin asian tiimoilta,jotka puolustelee koirien myrkytystä.Tekis todellakin mieli sanoo nyt teille,että toivottavasti jonkun lapsi saa tota rotanmyrkkyä.Aivan sama,onko kyseessä koira vai ihminen,kamala tapa se on myrkkyyn hitaasti kituen kuolla.Harkittu ja tahallinen murha se on tämäkin.Ja hiukan ehkä eksytte aiheesta,kun koirien paskoista vaan puhutte,luulenpa ettei tollanen koirien myrkyttäjä vaan niitä paskoja ajattele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän