Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi keskipalkkainen, mutta lihava/huonokuntoinen menestynyt?

Vierailija
15.04.2013 |

Onko mieelstäsi menestynyt, jos on keskipalkkaisessa työssä, muttta elmäänhallintaa ei ole ja on lihava ja/tai huonokuntoinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos hän on tyytyväinen ja onnellinen.

Vierailija
2/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin joo. Mutta kllähän se viestii jotain, jos ei pysty pitämään rasvaprosenttiaan kurissa ja fysiikkaansa kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämässä onnistumista määritellä noin. Jos tyypillä on hymy huulilla, niin elämä on reilassa. Tottakai vakava ylipaino aina kielii ongelmistakin, mutta ei laihuuskaan tuo onnea vaan sopusointuisuus ja sisäinen tasapaino on must vaikka oliskin pari kiloa liikaa.

Vierailija
4/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo elämänhallinnan puute (mitä sillä milloinkin tarkoitetaankaan) on merkittävämpi asia kuin ylipaino, joka on aina seuraus tai oire jostakin. 

Ja sekin on merkittävää, mitä ko. tyyppi itse elämältään haluaa,mitä menestys hänelle merkitsee. Mulle merkitsee se, onko ihminen tyytyväinen elämäänsä ja edes ajoittain onnellinen. Kun tarkemmin mietin, en edes tiedä mitä menestyksellä tarkoitetaan.  :)

Vierailija
5/5 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sinun menestyksen yhtälösi hyvä palkka + hyvä kunto? Apua!

Entä ihmissuhteet? Rakkaus? Ystävyys? Omien intohimojen toteuttaminen? Sivistys? Elämänmyönteisyys ja elämänhalu? Toisten auttaminen? etc.

Uskon, että ihminen on menestynyt, jos hän itse on tyytyväinen elämäänsä eikä ole matkan varrella ainakaan satuttanut tai haitannut merkittävästi toisten elämää. Menestys voi siis koostua hyvin monenlaisista asioista, joiden keskiössä on henkilön itsensä arvostamat asiat. Huono kunto tai ylipaino toki rajoittaa elämänlaatua, mutta sekin voi johtua vaikka sairaudesta, ja sairaskin ihminen voi olla onnellinen ja toteuttaa itseään eli menestyä. Palkka on ainakin minun menestysideologiassani yksi viimeisimpiä tekijöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän