Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yksinäiset vanhukset ei alkaisi pelaamaan tietokoneella/pleikkarilla

Vierailija
30.06.2020 |

Itse yksinäinen 35v mies, teen paljon töitä etänä ja muun ajan pelaan pleikalla tai tietokoneella. Tietenkin liikuntaa pitää olla vielä. Miksi vanhukset eivät alkaisi pelaamaan? Nykyään on paljon tietokoneella pelaavia 70-vuotiaitakin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun yksinkertainen mies yrittää keksiä tekemistä ikäihmisille. Ja mitä hän keksii? Tarjoaa oman surullisen elämänsä puuhastelua muillekin.

Vierailija
22/26 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät yksin, pelaat yksin. Aina yksin. Mitä iloa siitä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaistaan yksinäisyys laittamalla vanhukset hakkaamaan pleikkaa yksin? Joku tässä nyt ei täsmää....

Vierailija
24/26 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 55-vuotias nainen enkä ole koskaan pelannut mitään tietokonepeliä. En usko, että se kiinnostaisi minua jatkossakaan. Oikeastiko luulet, että joku yli 70 kymppinen edes kiinnostuisi jostain räiskinnästä mitä ymmärtääkseni näistä peleistä suurin osa on?

Kuusikymppiset vanhempani kumpikin pelaavat. Faija pelaa tietokoneella räiskintäpelejä ja mutsi tabletilla jotain älypelejä.

Vierailija
25/26 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bingo on parempi ratkaisu! Tulee lähdettyä ulos ja siellä on elävässä elämässä muita samanhenkisiä.

Vierailija
26/26 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen nainen ja pelannut konsoli- ja tietokonepelejä teinistä asti. Pelaan vieläkin. Omat vanhempani ovat nyt hieman päälle seitsemänkymppisiä ja pelaavat myös aika paljon. Netin selainpelejä (Candy Crush, Farmville, sanapelit ym.) ovat pelanneet jo iät ja ajat, jokin vuosi sitten ostivat PS4 ja ovat pelanneet ainakin Assassin's Creedejä, Stardew Valleyta jne. Vuosia heillä oli etäinen, kiukkuinen suhde mutta yhteisen harrastuksen myötä ovat selvästi lähentyneet kun auttavat toisiaan peleissä, opiskelevat englantia jne. 

Pelaaminen ei tosiaan enää ole vain teinipoikien juttu - jos se pelkästään sitä on ikinä ollutkaan.