Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupaava mies vai Ei?

Vierailija
30.06.2020 |

Olen kirjoitellut ja jutellut yhden miehen kanssa jonkun aikaa. Hän vaikuttaa periaatteessa lupaavalta on kiltti, huomaavainen, lapsirakas, lapset kuulemma tykkäävät aina hänestä ja meillä juttu luistaa. Sanoo olevansa hyvä kuuntelija ja herrasmies. Kaksi asiaa hänessä häiritsee ensinnäkin hän tuntuu olevan kaikesta samaa mieltä tai ainakin jos kerron jonkun jutun tapahtuneen mulle, niin hän on kokenut vähintään samantapaisen asian. Toinen on, että hän jotenkin jotenkin todistelee kuinka hyvä kaikessa on, esim töissä häneltä kysytään neuvoja asioista joista ei varsinaisesti tiedä mitään tai tyyliin elvytin auton töytäisemän pupun ja maksoin sen eläinlääkäri kulut. Ei nyt ihan noin, mutta en liian yksityiskohtaisesti halua kertoa. Mietin että onko liian hyvää ollakseen totta? Toisaalta en myöskään jaksa "kaikessa erinomaisia ihmisiä" eksä oli sellainen ja lopulta myös kaikessa aina omasta mielestään oikeassa. Kertokaahan mielipiteitä, juoksenko vai jäänkö katsomaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti X-factor ainesta.

Vierailija
22/23 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juttelin takavuosina puhelimessa pari kertaa miehen kanssa, joka oli ulkoisesti vähän liian hyvää ollakseen totta. Mutta sitten ne puheet... Hän tuli suorastaan läpi puhelimesta kehuessaa omaa erinomaisuuttaan. Hän oli tietenkin kaikkien pitämä, ja aivan erinomainen kaikessa. Hänellä oli tyyliin 10 lasta, jotka hän vei jatkuvasti ulkomaille ja laskettelemaan. Ex vaimolle oli ostettu talo ja uusi Bemari. Hän osasi ihan mitä vain, kuten laulaa, tanssia, rakentaa omakotitalon (joka oli juuri tekeillä) Hän oli paras kokki ja auto korjaaja, ja timpuri, ja lastenhoitaja ja .... Töihinkin hän meni aina 15 min. ennen kuin olisi tarvinnut. Täytyy sanoa, että tuo erinomaisuus alkoi oikein ahdistaa. Ihminen, joka kehuu ylitsevuotavasti itseään, on Turn Off. Ja pitikö noista edes mikään paikkansa... Ei koskaan tavattu, ja hyvä niin. Aluksi mietin teinkö tyhmästi, kun en suostunut tapaamiseen, mutta eihän tuollaista olisi jaksanut millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juttelin takavuosina puhelimessa pari kertaa miehen kanssa, joka oli ulkoisesti vähän liian hyvää ollakseen totta. Mutta sitten ne puheet... Hän tuli suorastaan läpi puhelimesta kehuessaa omaa erinomaisuuttaan. Hän oli tietenkin kaikkien pitämä, ja aivan erinomainen kaikessa. Hänellä oli tyyliin 10 lasta, jotka hän vei jatkuvasti ulkomaille ja laskettelemaan. Ex vaimolle oli ostettu talo ja uusi Bemari. Hän osasi ihan mitä vain, kuten laulaa, tanssia, rakentaa omakotitalon (joka oli juuri tekeillä) Hän oli paras kokki ja auto korjaaja, ja timpuri, ja lastenhoitaja ja .... Töihinkin hän meni aina 15 min. ennen kuin olisi tarvinnut. Täytyy sanoa, että tuo erinomaisuus alkoi oikein ahdistaa. Ihminen, joka kehuu ylitsevuotavasti itseään, on Turn Off. Ja pitikö noista edes mikään paikkansa... Ei koskaan tavattu, ja hyvä niin. Aluksi mietin teinkö tyhmästi, kun en suostunut tapaamiseen, mutta eihän tuollaista olisi jaksanut millään.

Tätä mä jotenkin itsekkin mietin, että oman erinomaisuuden korostaminen on ahdistavaa, eikö riitä että vain on sellainen kun on?