Kokemuksia ikena ektorp-sohvasta
Se olisi kivan näköinen ja päälliset saisi vaihdettua, mutta onko se kuinka laadukas? Pysyykö ryhdissään, vai rupevatko sohvatyynyt "valumaan" tms?
Olisin kiitollinen kaikista vastauksista :)
Kommentit (5)
Tosi hyvä sohva. Meillä ollut n. 5v ja olen pessyt päälisiä useamman kerran. Ei mitään valitettavaa. Tosin sohva on tilassa jossa sitä käytetään vähemmän kuin toista sohvaa, ei siis megakulutuksella mutta kuitenkin säännöllisesti käytössä ja lasten trampoliinina hyvin kestänyt.
Olen harmitellut etten itse ostanut, vaan liian harkitsemattomasti pääsyin suomalaiseen 1400€:n sohvaan, jossa ei ole irrotettavia päällisiä kuin istuin-ja selkänojatyynyissä.
Istuintyynyistä myös yksi (tai jouset sen alla) on läsähtäneet, eikä sohva ole painavan istujan alla enää ryhdikäs. Tympii NIIN paljon!
Meillä on ollut nyt kolme vuotta, sohva ja nojatuoli. Ei ole pahaa sanaa sanottavana. Meilläkin lapsia ja kovassa käytössä on ollut.
Miellä on tuo sohva ollut 7 vuotta ja hyvänä on säilynyt. Voin suositella.
Tutullani on nuo nojatuolit. Hyvin ovat sailyttäneet muotonsa ja hänellä on ikeasta ostettuja pestäviä päällisiä. Perheeseen kuuluu tuttuni lisäksi vaimoke, pieniä lapsia, kissa ja koiria, eli kulutusta kestäviä :)