Joko olette katsoneet suomalaisnaisten pyllybikinikuvat Iltasanomien sivuilla?
Tältä mielipiteitä jakava tyyli näyttää rannalla
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006557352.html
Kommentit (41)
Jäin vaan miettimään että mitenkä kamalalta nuo ahterit näyttääkään muunlaisissa pöksyissä jos tuollainen on olevinaan se ihan paras versio ja oikein erikseen esiteltäväksi..
Lähdetäänpä lomalle.
Nyt ollaan perillä.
Uima-asut päälle ja uimaan.
Hetkinen.
Ensin menen tohon veteen seisomaan ja otetaan monta kuvaa mun takapuolesta.
Sitten vasta voi loma alkaa.
Tätäkö on nykyaika?
No antakaa toisten uida pylly paljaana, jos haluavat. Miten se on keneltäkään pois?
Eikä tämä edes ole mikään uusi juttu. Jo vuosituhannen vaihteessa oli muotia string-bikinit, jotka jättivät vielä paljon enemmän pintaa paljaaksi.
Aika nuoria kaikki. Olisi kiva nähdä iäkkäämpääkin kankkusta paljaana.
Uimisen jälkeen märkä naru persvaossa. Mulla on eri käsitys mukavuudesta. Eikö noissa mene hiekkaa hanuriin?
Vierailija kirjoitti:
Aika nuoria kaikki. Olisi kiva nähdä iäkkäämpääkin kankkusta paljaana.
Eiks yks ollu vähän vanhempi? Joku 40+
missä ne normaalit hoikat jumppaa harrastavat?
nuoria naisia kuvissa ja täynnä ehtaa läskiä ,allit näkyy yms
eipa suomea olla naiskauneudella pilattu
Täällä huomaa kun katkerat ja kateelliset, roikkupyllyiset äitylit haukkuu nuoria, jotka voi tuollaisia käyttää ja näyttää hyvältä. :D
Näin nuorena sekä minulle, että muille se perinteinen bikinimalli vaan näyttää ihan vaipalta. Paljon parempi vaihtoehto tämä ja hyvä vaan, jos muutamat kukkahattutädit järkyttyvät niinkin mullistavasta asiasta kuin toisen ihmisen kankut.
Vierailija kirjoitti:
Näin nuorena sekä minulle, että muille se perinteinen bikinimalli vaan näyttää ihan vaipalta. Paljon parempi vaihtoehto tämä ja hyvä vaan, jos muutamat kukkahattutädit järkyttyvät niinkin mullistavasta asiasta kuin toisen ihmisen kankut.
Vai että vaipalta... ohhoh. Et oo kuule vaippaa nähnytkään :o).
Jos ei ole täydellisesti trimmattu, kiinteä ja selluliittivapaa urheilija- / fitnessperä, niin pitäkää nyt naiset ihan vaan ne peittävämmät housut päällä älkääkä pilatko maisemia ja tunnelmaa muilta ihmisiltä.
Äh. Asia tylsiä poseerauskuvia, eivät ole aitoja kuvia. Ottaisivat sellaisia extempore pyllybikknikuvia takaapäin, mistä ihmisiä ei tunnista ...ne ovat paljon parempia. Aitoja.
Nuo kuvat oikeesti on tosi tylsiä.
Tyyylsiä.
Mä en ymmärrä tota... en kuvaajaa enkö kuvattavaa.
Ei niinku mitään muuta ku pinnallisuutta.
Enemmän stringejä urheilukentille.
Vierailija kirjoitti:
No antakaa toisten uida pylly paljaana, jos haluavat. Miten se on keneltäkään pois?
Eikä tämä edes ole mikään uusi juttu. Jo vuosituhannen vaihteessa oli muotia string-bikinit, jotka jättivät vielä paljon enemmän pintaa paljaaksi.
StringBIKINIT eivät todellakaan olleet rantamuotia suomalaisten keskuudessa missään vaiheessa noina aikoina, vaan täällä katseltiin aivan ihmeissään ja naureskeltiin venäläisille, jotka niitä täällä tuolloin ainoina käyttivät. Muuten stringejä tietty tuolloin käytettiin ihan yleisesti ja muotiin kuului niiden näkyminen matalien farkkujen tai trumpettihousujen alta.
Toi 44 vuotias wau!! Siis vaikka on lyhyt jne mutta toi lihaksisto 👍
Vierailija kirjoitti:
Toi 44 vuotias wau!! Siis vaikka on lyhyt jne mutta toi lihaksisto 👍
Jeps katoin sen instagrammin ja oli kyllä sen verran urheilullinen lady että huh. Moniko seisoo päällään ilman tukea? Prisman kassakin oli kysynyt papereita. No eipä siinä, kyllä multakin aika usein kysytään, vaikka olen 39 v.. mutta tuo sentään 5 v vanhempi!
Perustason 7/10 lyylejä. Varmaan ihan yhtä kiinnostavia kuin seiskan miehet kireälle vedetyissä Speedoissa.