Tyttö saanut nimeksi Viima.
Kyllä, siis Viima, ei Vilma.
Minulla ei tule sanasta viima mieleen mitään tyttömäistä, ei edes mitään positiivista. Täytynee vaan ajatella, ettei nimi naistakaan pahenna.
Kommentit (16)
Mullekin tuli ekana hevonen mieleen. :D ja toiseksi sitten, että ihan yhtä höntti kuin Pyry.
Tiedän myös tytön nimeltään Halla. On ehkä vielä astetta negatiivisempi kuin tuo Viima.
Voin kuvitella, kuinka tyttö saa myöhemmin tolkuttaa kaikille: ei Vilma, VIIMA!
Musta Halla on kaunis ja positiivinen nimi. Viima on niin lähellä yleistä Vilmaa, että varmasti tyttö joutuu 'väärinkuulijoita' korjaamaan toistuvasti.
Miksi te pidätte sääilmiöitä negatiivisina? Viima ja Halla kuuluu maapallon välttämättömiin sääilmiöihin, eikä ne siitä muutu negatiivisiks, että voivat olla ihmisille vähän hankalia.
Mä olen ajatellut, että Viima olisi ennemminkin pojan nimi. No, ehkä se on aika unisex.
Halla on kaunis nimi, ajattelin sitä jopa tytölle nimeksi aikonani mutta luovuttiin sitten ajatuksesta juuri tuon "kalseuden" takia. Minusta siis ei kalsea, mutta monista muista varmaan on.
Luin Turun Sanomista myös tästä, sukunimi oli vielä Pohjola :D Minusta ihana nimi! Sisko oli muistaakseni Aamu.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 19:06"]
Luin Turun Sanomista myös tästä, sukunimi oli vielä Pohjola :D Minusta ihana nimi! Sisko oli muistaakseni Aamu.
[/quote]
haha, ap jätti parhaan osion kertomatta!
Karsea nimi. negatiivinen sana, onko lapsi vanhemmilleen noin ikävä asia.
Hieno nimi. Eihän se ole kuin vähän Tuulia räväkämpi. Ehkä tyttökin on.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 22:28"]
Hieno nimi. Eihän se ole kuin vähän Tuulia räväkämpi. Ehkä tyttökin on.
[/quote]
Ei vauvasta voi vielä tietää onko räväkkä vai ei.
Ajatelkaa jos siitä tulee nössö ja nimi on Viima.
Viimasta tulee mieleen oisko syntymäpäivänään ollut kova viima (kylmä tuulenpuhuri) ja siitä sai nimensä. Pitäisin kyllä ennemmin pojan nimenä.
Onko se tyttö hevonen?