Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheet- boikotoidaan porukalla lapsettomia häitä!

Vierailija
14.04.2013 |

Itse en ainakaan menisi lapsilta kiellettyihin häihin mieheni kanssa kahdestaan- lastenhoitokin on jumalattoman kallista.

Ja ajatuksenakin olen sitä mieltä, että: "Lapsissa on tulevaisuus"- lapsettomat häät eivät ole tahdikkaat.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis.

Mä voi kyllä ihan hyvin mennä häihin ilman lapsia.

Vierailija
2/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa. Mä en ole koskaan ajatellut häitä erityisemmin perhejuhlana. Eikä niiden alle kouluikäisten kanssa juhliminen mitään kovin riemukasta ole. Joku uhmaa, toinen kyselee jatkuvasti mitä miksi milloin koska, kolmannet tappelevat keskenään. Mieluummin menen ilman lapsia ja keskityn aikuiseen seuraan ja juhlimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 21:23"]

Itse en ainakaan menisi lapsilta kiellettyihin häihin mieheni kanssa kahdestaan- lastenhoitokin on jumalattoman kallista.

Ja ajatuksenakin olen sitä mieltä, että: "Lapsissa on tulevaisuus"- lapsettomat häät eivät ole tahdikkaat.

[/quote]

osaako sun lapset käyttäytyä ja osaatko sinä ? Tajuatko kun lapsesi alkaa karjumaan kirkossa tai haluaa päästä juoksemaan pitkin käytävää, että ne tarkoittaa lähdette lapsen kanssa pois.

Sunlaisia ihmisiä ei kukaan häihinsä haluakaan, joten on helppo boikotoida, kumpikin osapuoli on tyytyväinen

Vierailija
4/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
5/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme poissa laskuista. Mun puolesta haapari saa ihan itse jarjestaa juuri sellaiset haat kuin haluaa, mun mieltymyksia ja ajatuksia ei tarvitse kuunnella. Kaikki haat joissa olen ollut ovat olleet mukavia, niin lapselliset kuin lapsettomat.

Vierailija
6/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 21:25"]

Höpsis.

Mä voi kyllä ihan hyvin mennä häihin ilman lapsia.

[/quote]

Sama juttu. Vaikka lapset olisivatkin tervetulleita häihin, pyrin aina järjestämään lapsenvahdin. Saa vain ottaa rennosti ja juhlia ilman että täytyy katsoa lasten perään.

Vierailija
7/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, en teitä haluaisikaan (lapsilla tai ilman, kohteliaisuuttani vain kutsuin), kun keskusteluunne sisältyy AINA ne teidän t o d e l l a "ainutlaatuiset" hedelmänne... Ja muuten, meidän lapsettomissa häissä meillä vanhemmillakin on lapsia (jotka menevät vihkimisen jälkeen hoitoon) ja me aikuiset nautimme juhlista hyvässä seurassa, ja ai niin ja alkoholiakin on - nii WT:tä...

Vierailija
8/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin menen mielummin ilman lasta häihin. Lapsen kanssa ei sentään tarvii olla 24/7

Vierailija
9/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ensi kesänä lapsettomiin häihin. Hääpaikka vetää maksimissaan 160 henkeä ja sulhasen puolelta niistä tulee 90. Minä, morsiamen entinen anoppikandidaatti, koin melkein ahdistavana kunniana sen, että minut ja mieheni kutsuttiin, samoin kuin osa jo aikuisista lapsitani. Kun morsiamella on 6 sisarusta itselläänkin niin monikaan kaveri ei enää tule mahtumaan mukaan...

Ei tdoellakaan pitäisi sulkea läheisiä pois jotta saisi kaikkien kutsutuiden lapset mahtumaan mukaan, ei etenkään kun parilla ei vielä omia lapsia ole!

Vierailija
10/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihan niihin ole pakko menna. Se on kutsu mika lahetetaan ja siihen voi sanoa joo tai ei.  Mita boikotoimista siina on jos vastaatte etta ei tulla, ei saada lastenhoitajaa tai etta lastenhoitaja on liian kallis. 

Vierailija
11/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 21:23"]

[/quote]

Miksi boikotoida. Minä olen tyytyväinen lapsettomiin häihin. Saa hyvän syyn jäädä typeristä juhlista pois, kun muka ei saa lapsenvahtia.

Vierailija
12/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tähän mä en lähde mukaan. Mikäs sen kivempaa, kun päästä ilman lapsia miehen kanssa juhliin. Voi keskittyä kerrankin itsensä laittamiseen nätiksi, syödä rauhassa, keskittyä aikuisten kanssa juttelemiseen, ottaa pari lasia viiniä, tanssia miehen kanssa ja pitää aikuisten hauskaa.

Ja jos lapsia ei saa mummolaan tai muulle sukulaiselle, niin vaikka sen lastenhoitajan palkkaamiseen menisi (todella överisti arvioituna) 100e, niin se on sitä kuuluisaa parisuhteen hoitamista ja todellakin sen arvoista. Ei niitä häitä nyt NIIN usein ole.

Vierailija
13/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen mielelläni. Ei mulla ole ongelmaa löytää lapsenvahtia saati maksaa siitä. Yleensäkin häistä lapseni on haettu ajoissa pois, että me vanhemmat on voitu sen jälkeen keskittyä juhlimiseen kunnolla.

Vierailija
14/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en helkutissa boikotoi. Minä arvostan niitä harvoja kertoja kun pääsee miehen kanssa kahdestaan juhlimaan.

Sitä paitsi ei tartte stressata ja olla kireänä kokoajan. Minä en hyväksy lasten sähläämistä kirkossa enkä juhlissa, olen siitä tosi tarkka. Helpotus jos eivät ole mukana.

Vierailija
15/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä boikotoin mieluummin ne lapselliset häät.

Vierailija
16/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sotaa toi ap oikein käy, boikotoidaan jos ei lapsia saa ottaa, kovin on katkeran kuulosta, monet ilahtuu että nyt on pakko ottaa omaa aikaa ja juhlia pitkästä aikaa, kuinka voi missata pointin noin perusteellisesti.

Vierailija
17/17 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 21:44"]

Mä boikotoin mieluummin ne lapselliset häät.

[/quote]

sama juttu, lapset on ihan kiva asia, eivät vaan kuulu ihan joka juttuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan