Komeimmat poikien nimet ??
Meille tulossa loppukesästä poika, ja haluaisin kuulla vähä ny teiltä että minkälaisia nimiä pojille ootte antanut ?
Kommentit (25)
Juho, Antti, Johannes, Eemeli, Veikko
Nappasiko mikään?
No meiltä löytyy Patrik. Jos kuopus olisi ollut poika niin hänestä olisi tullut Jooa.
Veikko meillä jo yks nimi vaihtoehto :)
jotain tän tyylistä ollaan mietity: Benjam Veikko Samuel
-ap
Sampo on komein tietämäni pojan nimi. Ei vastaa tosin kysymykseen, että mitä nimiä olisin antanut, kun ei vielä lapsia ole :)
Myös Tapio on hieno nimi, mutta vierastan sitä vähän Tapsa-väännelmän takia.
Veikko ei oikein sovi mielestäni tuohon nimi yhdistelmään... Eli jätä jompi kumpi poi benjamin tai samuel, ja vaihda tilalle enemmän suomalainen nimi....
Komeita nimiä ovat minusta Aarni, Sampo, Kaarle, Tuomas, Aapo, Jouni. Näistä omalle voisin antaa ainakin Sampon ja Aapon.
Perinteiset nimet kuulostavat yleensä "komeilta". Tapio, Väinö, Toivo, Oiva...
Hmm... Oon tosi huono keksiin etenki poikien nimiä :( onneks tässä on vielä aikaa keksiä sopivaa nimeä :)
se ainakin on selvää että minä haluun pojallemme 3 nimeä (sillä isosiskoilla on myös 3 nimeä; Nella Helena Eleonoora ja Lotta Peppiina Serafia), ja että yks niistä nimistä, joka tulis ilmeisesti myös kutsuma nimeksi on tuo benjam(i). Mies haluaa tuon Samuelin yhdeksi nimeksi.
-ap
Olet tainnut todellakin nähdä paljon vaivaa, myös noiden tyttärien nimien keksimisessä......
Mun veli on Juha, enkä haluu lapselle samantyylistä nimeä. Vaikkakin Juho on kiva nimi, mutta mun mielestä liian lähellä Juhanimeä
Benjamin on hieno ja komea pojan nimi. Paljon parempi kuin tuo Benjam, joka ikään kuin loppuu kesken.
Mun mielestä komeimmat poikien nimet on Aksel(i) ja Lauri
Minulla ei tyttö lasta ole, mutta nuo Peppiina ja Helena ihan pienestä pitäen ollut lemppari nimiä :) Tykkään,että etunimi on kaksi tavuinen,ytimekäs ja helposti ymmärrettävä. Esim. Väinö
Evert ja Pelle on mun lemppareita :)
Alvar Evert/ tai Eero xx:n poika. (Annan omalle pojalle, jos vielä lapsen ja pojan saan.)