Millainen nainen vetoaa taitelijamiehiin?
Noin keskimäärin siis. Etsiikö taiteilija kaltaistaan villiä luonnonlasta vai vakaata tasapainottajaa?
Kommentit (28)
Taiteilija haluaa taiteilijan. Vain näin taiteilijat voi elää. Ei taviksista ole puolisoiksi.
tunnen monia taiteilijoita usein molemmat pariskunnasta taiteilijoita myös opettaja ja verovirkailija ja taiteilija pariskuntia tiedän.usein taiteilijat tavallisempia, kuin luullaan moni ei esim.juo alkoholia lainkaan. usein taiteilija haluaa maalata rauhas eli jos on maalaus menos, ei saa soittaa tai mennä työhuoneelle häiritseen eli tilan anto inrtrovertille ,puolison tärkein ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Taiteilija haluaa taiteilijan. Vain näin taiteilijat voi elää. Ei taviksista ole puolisoiksi.
Mun kohdallani on näin. Olen taiteilija, joka myös opettaa ja tekee muita tavistöitä. Olen impulsiivinen, huolehtiva, positiivinen luonne. Paljon tunnevaihteluita, mutta niin on tolla miehellänikin. Nössö ja alistuva puoliso ei mulle tai miehelleni sopisi. Semmoinen jää heti jalkoihin.
Ethän tätä kysynyt, mutta taiteilijanaisena ottaisin mieluiten toisen kaltaiseni luonnon lapsen, taiteilihamiehen, jonka luomisen tuskaa voisin ymmärtää & vice versa. 🙂
Ehkä sama pätee joihinkin taiteilijamiehiinkin.
Mukava, lapsenmielinen, luova.