Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen vetoaa taitelijamiehiin?

Vierailija
30.06.2020 |

Noin keskimäärin siis. Etsiikö taiteilija kaltaistaan villiä luonnonlasta vai vakaata tasapainottajaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, lapsenmielinen, luova.

Vierailija
22/28 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilija haluaa taiteilijan. Vain näin taiteilijat voi elää. Ei taviksista ole puolisoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen monia taiteilijoita usein molemmat pariskunnasta taiteilijoita myös opettaja ja verovirkailija  ja taiteilija pariskuntia tiedän.usein taiteilijat tavallisempia, kuin luullaan moni ei esim.juo alkoholia lainkaan. usein taiteilija haluaa maalata rauhas eli jos on maalaus menos, ei saa soittaa tai mennä työhuoneelle häiritseen eli  tilan anto inrtrovertille ,puolison tärkein ominaisuus.

Vierailija
24/28 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiteilija haluaa taiteilijan. Vain näin taiteilijat voi elää. Ei taviksista ole puolisoiksi.

Mun kohdallani on näin. Olen taiteilija, joka myös opettaa ja tekee muita tavistöitä. Olen impulsiivinen, huolehtiva, positiivinen luonne. Paljon tunnevaihteluita, mutta niin on tolla miehellänikin. Nössö ja alistuva puoliso ei mulle tai miehelleni sopisi. Semmoinen jää heti jalkoihin.

Vierailija
25/28 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippinaisen

Vierailija
26/28 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/28 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän tätä kysynyt, mutta taiteilijanaisena ottaisin mieluiten toisen kaltaiseni luonnon lapsen, taiteilihamiehen, jonka luomisen tuskaa voisin ymmärtää & vice versa. 🙂

Ehkä sama pätee joihinkin taiteilijamiehiinkin.

Vierailija
28/28 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kysymys on ihan järjetön.