Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä määrä yrittämistä mielestäsi on tarpeeksi parisuhteessa

Vierailija
30.06.2020 |

Mitä sinusta se yrittäminen tarkoittaa? Miten voi arvioida, onko määrä riittävä? Mitä tarkoittaa, että on tehnyt kaikkensa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen nyt puoli vuotta kuunnellut miehen haukkuja ja erouhkailuja. Olen yrittänyt keskustelemalla selvittää asioita, kysynyt mikä hänen elämässään on huonoa. Mikään järkipuhe ei mene perille. Mies vauhkoaa kuinka haluaa alkaa harrastaa , viettää aikaa kavereiden kanssa, päättää omasta elämästään ja asioistaan. Kun sanon että en ole koskaan rajoittanut, herra harrastaa vaan ja tapaa kavereitaan niin mies vastaa ”mä en saa perheestä (3 lasta) mitään, enkä tästä parisuhteesta”.

Mies ei kuitenkaan ole lähtenyt vaikka noituu melkein joka päivä. Itse haluaisin parantaa elämää keskustelemalla ja yhteisillä teoilla. Se k sin mies lopetti jo alkuvuodesta, ei kuulemma kiinnosta. Kuinka kauan minun pitää vielä yrittää? Meillä siis kolme lasta ja mies 45v.

Vierailija
2/4 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen nyt puoli vuotta kuunnellut miehen haukkuja ja erouhkailuja. Olen yrittänyt keskustelemalla selvittää asioita, kysynyt mikä hänen elämässään on huonoa. Mikään järkipuhe ei mene perille. Mies vauhkoaa kuinka haluaa alkaa harrastaa , viettää aikaa kavereiden kanssa, päättää omasta elämästään ja asioistaan. Kun sanon että en ole koskaan rajoittanut, herra harrastaa vaan ja tapaa kavereitaan niin mies vastaa ”mä en saa perheestä (3 lasta) mitään, enkä tästä parisuhteesta”.

Mies ei kuitenkaan ole lähtenyt vaikka noituu melkein joka päivä. Itse haluaisin parantaa elämää keskustelemalla ja yhteisillä teoilla. Se k sin mies lopetti jo alkuvuodesta, ei kuulemma kiinnosta. Kuinka kauan minun pitää vielä yrittää? Meillä siis kolme lasta ja mies 45v.

Eiköhän sun osaksi juuri nyt riitä ihan tuo mitä nyt teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sun osaksi juuri nyt riitä ihan tuo mitä nyt teet.

Mutta kuinka kauan mun pitää tätä jaksaa? Vuosi, viisi vuotta? Milloin voin sanoa että yritin riittävän pitkään ja voin laittaa pillit pussiin ? En haluaisi rikkoa perhettä ihan pienestä.

- 1

Vierailija
4/4 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa sulle sanoa, miten kauan. Sun miehellä saattaa hyvin olla joko ikäkriisi tai toinen nainen. Ehkä ei itsekään tiedä, mitä haluaa.

Sinuna soittaisin jonnekin kunnalliseen perheneuvontaan ja hakeutuisin joko yksin tai yhdessä juttelemaan. Mieluiten yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan