Ootteko havainneet sosiaalisen median hiljentymistä omassa tuttavapiirissä viime aikoina?
Itse siis olen. Maali-huhtikuu oli vilkasta aikaa, kun monella oli sekä valtava tiedon saamisen ja jakamisen tarve että halu pitää yhteyttä muihin poikkeusoloissa sekä jakaa poikkeusarjen kokemuksia. Toukokuussa some rupesi hiljenemään ja nyt moni aiemmin aktiivisesti päivittänyt on ollut viikkoja päivittämättä. Muutama on kertonut pitävänsä lomalla sometaukoa, mutta useimmat eivät ole tehneet asiasta mitään numeroa. Ja samalla kun seurattavien henkilöiden somekanavat on hiljentyneet, olen itsekin pistänyt sen tauolle ainakin syksyyn asti (AV:n pidän pienenä paheena).
Oletteko muut havainneet samaa?
Kommentit (5)
Hiljaista on, liekö kaikki lomalla ja kun kukaan ei kehtaa hirveästi reissujaan hehkuttaa (jos sellaisia edes tekee) niin ei ole mitään päivitettävää.
No ei oikein ole paljon mitä päivittää. Olen edelleen lomautettu (lentoemo), mökiltä ei viitsi jatkuvasti päivittää, enkä tee mitään mielenkiintoista muutenkaan :D
Tietysti ovat hiljentyneet, kun ihmisillä on muutakin tekemistä koronarajoitusten loputtua.