Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko havainneet sosiaalisen median hiljentymistä omassa tuttavapiirissä viime aikoina?

Vierailija
30.06.2020 |

Itse siis olen. Maali-huhtikuu oli vilkasta aikaa, kun monella oli sekä valtava tiedon saamisen ja jakamisen tarve että halu pitää yhteyttä muihin poikkeusoloissa sekä jakaa poikkeusarjen kokemuksia. Toukokuussa some rupesi hiljenemään ja nyt moni aiemmin aktiivisesti päivittänyt on ollut viikkoja päivittämättä. Muutama on kertonut pitävänsä lomalla sometaukoa, mutta useimmat eivät ole tehneet asiasta mitään numeroa. Ja samalla kun seurattavien henkilöiden somekanavat on hiljentyneet, olen itsekin pistänyt sen tauolle ainakin syksyyn asti (AV:n pidän pienenä paheena).

Oletteko muut havainneet samaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ovat hiljentyneet, kun ihmisillä on muutakin tekemistä koronarajoitusten loputtua.

Vierailija
2/5 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on, liekö kaikki lomalla ja kun kukaan ei kehtaa hirveästi reissujaan hehkuttaa (jos sellaisia edes tekee) niin ei ole mitään päivitettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteellä ihmiset ulkona.

Vierailija
4/5 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikein ole paljon mitä päivittää. Olen edelleen lomautettu (lentoemo), mökiltä ei viitsi jatkuvasti päivittää, enkä tee mitään mielenkiintoista muutenkaan :D

Vierailija
5/5 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pako somesta 2020