Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa teidän pienimuotoisista häistä

Vierailija
14.04.2013 |

Mies ei halua mitään hirveitä juhlia ja kirkkovihkimistä. Minä haluaisin juhlat (pienet) mutta en myöskään kirkkovihkimistä.

Kertokaa vinkkejä omista häistänne tai häistä joissa olette vierailleet.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jäissä

Vierailija
2/9 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me menimme (kylläkin kirkossa) naimisiin. Omat lapset  kaksi pariskuntaa todistamassa. Sen jälkeen ravintolaan syömään. Ihanat häät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistraatissa pikahäät maistraatin todistajilla. Viikko myöhemmin (työkiireiden takia) mentiin ravintolaan syömään ja samallajuhlistamaan pojan nimiäisiä.

Vierailija
4/9 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät kyllä vihittiin kirkossa, mutta hääjuha oli noin kaksi tuntia kestävä samppanja- ja kahvitarjoilu kotona, melko pienissä tiloissa. Vieraita oli 16. Oli kakkua, pullaa, pasteijoita, pikkuleipiä, piirakkaa ja taisi olla salaattiakin. Tuttu trubaduuri esiintyi. Oli tosi kivaa ja rentoa.

Vierailija
5/9 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mäkin haluaisin kuulla kokemuksia ja vinkkejä pienimuotoisten häiden pitämiseen. Munkaan mies ei halua mitään isoja juhlia ja mulle on oikeestaan aika sama, kunhan nyt jonkinlaiset bileet pidetään.

Vierailija
6/9 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidät vihittiin kirkossa, jonka jälkeen oli kahvittarjoilu srk-talolla, tämä sen vuoksi, että samalla lapsemme kastettiin. Sen jälkeen vanhempani kutsuivat sukulaiset heille syömään (haluisvat tehdä niin) ja me nuoret pidimme bileet yhdellä palomiesten talolla, jota vuokrattiin juhlia varten (edullisesti). Vauva oli isovanhemmilla hoidossa.

Tarjolla oli vain pari ruokaisaa salaattia ja patonkia, sekä boolia, ja olimme järjestäneet noin omakustannushintaan muutakin alkoholia niille, jotka eivät boolista pitäneet. Klo 23 juhlat loppui ja lähdimme jatkoille ravintoaan. Minun ja miehen ei tosin ollut tarkoitus mennä jatkoilla vaan vauvaa hoitamaan, mutta äiti sanoi yöllä että menkää vaan, hän kyllä jaksaa hoitaa loppuyön (vauva oli huono nukkumaan). Aamulla minä menin siivoamaan loput sotkut, mies jäi hoitamaan vauvaa.

Tällaiset häät sen vuoksi, ettei meillä ollut rahaa muunlaisiin, olimme kumpikin köyhiä opiskelijiota, isovanhemmat antoivat sen verran häälahjaksi, että saimme tuollaiset juhlat pidettyä. 

Vierailija
7/9 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin naimisiin maistraatissa, paikalla oli molempien perheet ja lahimmat ystavat, yhteensa 14 henkea. Vihkimisen aikana sulhasen veli soitti meille yhden lempikappaleistamme viululla ja siskoni luki meille tarkean runon.

Vihkimisen jalkeen menimme kaikki lounaalle ihanaan meren rannalla sijaitsevaan ravintolaan. Olimme etukateen pyytaneet etta jokainen vieras miettisi valmiiksi jonkun hauskan muiston johon liittyi jompikumpi tai molemmat haaparista ja kertoisi sitten taman tarinan ruokailun aikana. Se olikin tosi kiva idea ja toimi hyvin pienessa porukassa, nauru raikui eika liikutuksen kyyneliltakaan valtytty.  

Pitkan kaavan mukaan nautitun lounaan jalkeen molempien vanhemmat lahtivat kotiin ja me jaimme sisarusten ja ystavien kanssa juomaan cocktaileja ravintolan terassilla pitkalle iltaan. Koko paiva oli ihana ja ikimuistoinen ja todella lamminhenkinen.

Vierailija
8/9 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin maistraatti kahden ystävän toimiessa todistajina. Seuraavana iltana illallinen ravintolan kabinetissa lähimpien ystävien ja perheenjäsenten kanssa, noin 16 henk plus hääpari. Illallisella myös pientä ohjelmaa, muistoja parista yms. ja musiikkia, trubaduuri sekä lopuksi stereoista. Osa porukasta jatkoi vielä läheiseen tanssiravintolaan. Oli meille sopiva ja ihana juhla.

Vierailija
9/9 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta teidän juhlat kuulostaa just mukavilta :) Itse voisin hyvin kuvitella järjestäväni jotain vastaavaa, jos olisin samanlaisessa elämäntilanteessa.

quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 18:42"]

meidät vihittiin kirkossa, jonka jälkeen oli kahvittarjoilu srk-talolla, tämä sen vuoksi, että samalla lapsemme kastettiin. Sen jälkeen vanhempani kutsuivat sukulaiset heille syömään (haluisvat tehdä niin) ja me nuoret pidimme bileet yhdellä palomiesten talolla, jota vuokrattiin juhlia varten (edullisesti). Vauva oli isovanhemmilla hoidossa.

Tarjolla oli vain pari ruokaisaa salaattia ja patonkia, sekä boolia, ja olimme järjestäneet noin omakustannushintaan muutakin alkoholia niille, jotka eivät boolista pitäneet. Klo 23 juhlat loppui ja lähdimme jatkoille ravintoaan. Minun ja miehen ei tosin ollut tarkoitus mennä jatkoilla vaan vauvaa hoitamaan, mutta äiti sanoi yöllä että menkää vaan, hän kyllä jaksaa hoitaa loppuyön (vauva oli huono nukkumaan). Aamulla minä menin siivoamaan loput sotkut, mies jäi hoitamaan vauvaa.

Tällaiset häät sen vuoksi, ettei meillä ollut rahaa muunlaisiin, olimme kumpikin köyhiä opiskelijiota, isovanhemmat antoivat sen verran häälahjaksi, että saimme tuollaiset juhlat pidettyä. 

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän