Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa! Saatiin täysin meidän hääkutsusta kopioitu kutsu

Vierailija
14.04.2013 |

luulis lähettäjää hävettävän :D :D

Kaipa tuo kopioiminen pitää ottaa vain kehuna...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksamisia

Vierailija
2/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt pitäisi tuota niin isona asiana. Todennäköisesti ovat ottaneet useamman mieleisensä hääkutsun malliksi ja tehneet niistä sitten itselleen sopivimman, ja se taas on sattumoisin samanlainen kuin teidän.

Vai oliko teillä jokin tunnistettava runo? Persoonallinen sanaleikki? Jotain sellaista, josta voi täsmälleen tietää, että kopioitu juuri teiltä?

Yleensä hääkutsut menevät sen saman vanhan kaavan mukaan eikä kukaan voi oikein omia niitä juuri omakseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meille kävi samoin.

Teksti oli suoraa meidän kutsusta eli "Tervetuloa vihkiäisiimme 'päivämäärä, kellonaika' Hollolan kirkkoon ja sen jälkeen juhlimaan kanssamme 'juhlapaikka'. Allekirjoitukset ja vastauspyyntöä varten puhelinnumero"

Arvaa kahdesti, nolottiko kutsujien puolesta!

Vierailija
4/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä kutsussa teidän tilinumero?

Vierailija
5/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 15:34"]

luulis lähettäjää hävettävän :D :D

Kaipa tuo kopioiminen pitää ottaa vain kehuna...

[/quote]

Aika erikoista käyttää toisten nimiä, vai oletteko samannimisiä?

Vierailija
6/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei ollut tilinumeroa kutsussa! 

Sama teksti, sama (erikoinen fontti) ja tietyt "kuviot"

Sama paperilaatu, väri, sävy, tietty teema.

Hah, no kiva vaan olla edelläkävijä! Itse en vaan ikinä kehtais!

t. Ap

Vierailija
7/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän kutsunne oli niin keskinkertaisen tavallinen, että "kopioiminen" on tahatonta saman vanhan kaavan toistamista.

Vierailija
8/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te olitte kopioineet idean jostakin, tietoisesti tai tiedostamatta. Kutsuhan on vain palanen paperia, jonka tarkoituksena on saada vieraat paikalle, eikä mikään taideteos :).

Vierailija
9/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah 8 tuskinpa! :D

Ap

Vierailija
10/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmistumisen ap! Ajattele vaan ap, että kopioija on keskivertoa tyhmempi . Jos on samoja vieraita niin kyllä ne hihittelevät partaansa.

Vierailija
11/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ei vaan ole silmää, halua, aikaa ja innovatiivisuutta tehdä OMANnäköistä. Ole ylpeä, että kelpasi jollekin:). Täällähän tunnetusti saat vain lokaa niskaan...

Vierailija
12/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta hyvä ystävä kysyi pari vuotta sitten, onko hänen kutsunsa minulle ok, vaikka se on melkein samanlainen kuin meidän aikoinaan. Sanoi käyttäneensä meidän kutsuamme pohjana, kun se oli niin kiva. Itse en tuota edes huomannut... Ja tietysti asia oli ok, kun en ole enää 8-vuotias lapsi, joka vinkuu "toi matkii mua!". 

Vierailija
13/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ymmärrän jos ap on itse suunnitellut ja askarrellut kutsut sekä keksinyt niihin jonkun erikoisemman tekstin. Oletetaan siis, etteivät kutsut ole mitkään valmiina tilatut perinteisellä tekstillä.

Näin minä nimittäin tein: suunnittelin ja toteutin kutsujen ulkoasun itse ja keksin persoonallisen tekstin. Kyllä minäkin olisin pahastunut, jos joku olisi ne suoraan kopioinut.

Vierailija
14/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 15:38"]

Joo, meille kävi samoin.

Teksti oli suoraa meidän kutsusta eli "Tervetuloa vihkiäisiimme 'päivämäärä, kellonaika' Hollolan kirkkoon ja sen jälkeen juhlimaan kanssamme 'juhlapaikka'. Allekirjoitukset ja vastauspyyntöä varten puhelinnumero"

Arvaa kahdesti, nolottiko kutsujien puolesta!

[/quote]

Törkeetä!!! Miten joku voi olla noin vammanen et matkii suoraan!!!

Vierailija
15/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista yksienkään saamieni hääkutsujen ulkoasua. En ole edes ajatellut että ne ois sen kummempia kuin vaikkapa joku kutsu tulla sairaalaan polille. Nehän on vain tiedonantoja, ei yhtään sen ihmeellisempää.

Vierailija
16/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n ikuinen laki on, että aloittajan kanssa ollaan eri mieltä. Ajatelkaa, jos joku olisi kysynyt, onko ok kopioida toisen keksimä kutsu,  se ap olisi lynkattu siinä silmänräpäyksessä :D

Vierailija
17/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o meille kävi samalla tavoin! Tehtiin homo-kaverin kanssa discobiisi ja nyt disco-musaa ja homo-tanssia tulee tuutin täydeltä ratsasta ja telkusta.

Jopa tanssi-tv-formaatti, useita sisustusohjelmia sekä tv-uutislähetys on tehty meijjän alkuperäisen idean perusteella. Höh, toosi töörkeeetä!

Vierailija
18/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 16:27"]

Mä en muista yksienkään saamieni hääkutsujen ulkoasua. En ole edes ajatellut että ne ois sen kummempia kuin vaikkapa joku kutsu tulla sairaalaan polille. Nehän on vain tiedonantoja, ei yhtään sen ihmeellisempää.

[/quote]

Täysin samaa mieltä. Kuka oikeesti muistaa yhtään mitään muuta niistä kutstuista, kuin eettä missä ja milloin juhlitaan :D

Vierailija
19/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti !

Mun hyvän ystävän pikkusisko menee tulevana kesänä naimisiin ja sen harvoin kun me ystäväni kanssa nähdään, pikkusisko aina änkeää mukaan. 25 v ja sillee. Ja me saadaan koko ajan kuunnella servettien väreistä, kynttilöiden sävyistä jne. Hän jopa yritti ehdottaa että minä tulisin ennen häitä juhlapaikalle ja tarkistaisin että kaikki on kuten on sovittu ja juuri tiettynä hetkenä, vihkiminen on klo x, se kestää y minuuttia + kuljetus, eli klo x + y minus - 5 minuuttia minun pitäisi käydä kaikki paikat läpi ja sytyttää kynttilät. Että kynttilät riittävät koko illan ja ei kerkeä tulemaan juhlapaikkaan kuuma, kynttilät kun tuovat lämpöä.

Kiitin kunniasta, juhlapaikalle kun on reilu 100 km per suunta.

Oikeesti !

Oletteko itse keksinyt fonttia ? Jos ette, sitten on ihan turha marista. Jos et ole markkinointialalla vaan ihan tavallinen wordin käyttäjä, tuskin olet mitään erikoista keksinyt. Ja jos olet ( mitä todellakin ihmettelen )ole tyytyväinen asiasta.

Ystäväni sisko on jopa kiertänyt kaikki tutut jotka menevät samana kesänä naimisiin, jotta muut eivät varasta heidän värikoodia. Pääväreinä kun on kulta ja shampanja. Kuinka omaperäistä...

Huvittavinta on se että olen aikoinaan ollut ihan samanlainen.

Vierailija
20/23 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei, sori... me vaan ajateltii ettei kukaan huomaa... eiks kaikki teekää näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan