Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mietelause tai ajatus antaa sinulle voimaa ja auttaa jaksamaan?

Vierailija
14.04.2013 |

Yritän etsiä itselleni jotain "voimalausetta" niihin hetkiin, jolloin tuntuu että pää räjähtää ajatuksista tai kun kaikki tuntuu hajoavan. Minulla ei ole juurikaan ystäviä kenelle voisin ajatuksiani purkaa ja toisinaan oman pään sisällä on melkoinen sekamelska. Välillä mietin työasioita yötkin, toisinaan ihmisuhteita jne...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvun motto: If at first you don't succeed, you're a loser.

Vierailija
2/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet laulun sanat, esim. Ota löysin rantein, älä jännitä, ota vastaan mitä tarjoo elämä... Eihän elämässä suremalla mitään saa, päivä päivältä vain lähestyypi maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä." San. 9:13

Vierailija
4/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mindfulness-tekniikka. Eläminen hetkessä, rauhallisuus, hyväksyminen, tietoisuus.

Vierailija
5/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tästä kun mä selviän, mä selviän mistä vaan" ja Scarletilta lainattu "Mä ajattelen sitä vasta huomenna"

Vierailija
6/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä enkeleitä avuksesi.

Vierailija
7/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin eräästä elämäntaito-oppaasta näin: älä tuhlaa elämääsi ajattelemalla asioita jotka on elämässä vähäpätöisiä ja jotka vaan on pakko tehdä. kuinka paljon arvokasta aikaamme käytämme murehtimalla turhia, elämme kuitenkin vain hetken. Ajattele kuinka kauan joudut olla kuolleena!

Tuo ajatus minua aina auttaa :).

Vierailija
8/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan huokaan "Jeesus auta!" tai rukoilen ihan erityisesti tietyn asian puolesta. Joskus taas kun tympäsee tämä jatkuva, epäkiitollinen kotitöiden putki, siivous, järjestely, pyykinpesu, niin ajattelen kuinka kiitollinen saan olla terveistä ja suloisista lapsistani ja ihanasta miehestäni. Yritän ajatella että nämä kotityöt nyt on vain hoidettava, se on velvollisuuteni kun olen kotiäitinä ja mies tekee pitkää päivää töissä. Enimmäkseen kotiäitiys on ihanaa, mutta välillä kotiöiden tekeminen on vaan niiiiiin puuduttavaa....

Vierailija
9/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everybody wants happiness, nobody wants pain. But you can't have a rainbow without a little rain.

Vierailija
10/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken tietä kulkee tien on vanki, vapaa on vain umpihanki.

Tai samaa aihepiiriä mukaellen: eteenpäin, sano mummo lumessa!

Vierailija
11/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaansa kutakin.

Hetken aikaa sitä jaksaa vaikka aidan seipäänä.

Huomenna on päivä uus ja silloin tämä päivä on jo menneisyyttä.

Vierailija
12/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin dekkarista tämänja siitä tuli mun motto samantien:

Arki on pelkkää vastoinkäymistä, jos sen pystyy hyväksymään, voi elää hyvän elämän.

Vierailija
13/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että voin tehdä itsemurhan, jos oikein huonoksi tilanteet ajautuvat. Tuo on tavallaan viimeinen mahdollisuus, jota en koskaan ole ajatellut toteuttaa. Hankalan tilanteen mentyä ohi olen ollut kiitollinen, että selvisin siitäkin ja jatkoin elämää.

Hankalat tilanteet ovat olleet lasten vakavia sairauksia, parantumattomia. Tai haasteellisia tilanteita ihmissuhteissa tai töissä.

Pitkinä öitten valvottuina tunteina olen joka kerran saanut rauhan luettuani Herran siunauksen.

Vierailija
14/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luulet jo menettäneesi kaiken on jäljellä vielä tulevaisuus.

Vierailija
15/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito eikä sekään niin tärkeää ole.

Vierailija
16/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen ja välillä on rankkaa, kun asiat eivät tunnu etenevän ja kaikki tosiaan tuntuu kaatuvan päälle. Silloin muistan näitä:

"Opportunity is missed by most people because it is dressed in overalls and looks like work" (Thomas Alva Edison).

"life begins at the end of your comfort zone" (tämä muistutuksena siitä, että lähdin leipääntyneenä edellisestä työpaikasta alaa vaihtamaan. Ratkaisu ei ole ollut helppo, mutta uskon, että vielä kääntyy eduksi)

Vierailija
17/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pain no gain

Vierailija
18/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina elämässä jotain helppoakin on, kun ei voi pidättää itkuaan on usein helppo pidättää nauruaan.  -Tommy Taberman-

Vierailija
19/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalla unelmoida, sillä unelmat voivat toteutua. Pikkuhiljaa teet valintoja, jotka vievät sinua lähemmäs omaa unelmaasi.

Tämä on vaan niin totta. Kaikki muut asiat, joista olen haaveillut ovatkin toteutuneet (joskin osa erittäin kovalla työllä) - lottovoitto olisi kiva, mutta niin epätodennäköinen, että ei ihan sovellu tähän samaan kategoriaan. Tosin lähes yhtä epätodennäköinen asia on kerran toteutunut - lottovoitto kyllä, mutta ei rahamuodossa :o)

Elämässä on myös ollut vaikeuksia ja takapakkeja, mutta toisaalta jos on vaikeaa, niin silloin on taas tarve tarkistaa, että onko edes menossa oikeaan suuntaan. Uravalinnat voisivat olla esim. näitä.

Vierailija
20/37 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalla unelmoida, sillä unelmat voivat toteutua. Pikkuhiljaa teet valintoja, jotka vievät sinua lähemmäs omaa unelmaasi.

Tämä on vaan niin totta. Kaikki muut asiat, joista olen haaveillut ovatkin toteutuneet (joskin osa erittäin kovalla työllä) - lottovoitto olisi kiva, mutta niin epätodennäköinen, että ei ihan sovellu tähän samaan kategoriaan. Tosin lähes yhtä epätodennäköinen asia on kerran toteutunut - lottovoitto kyllä, mutta ei rahamuodossa :o)

Elämässä on myös ollut vaikeuksia ja takapakkeja, mutta toisaalta jos on vaikeaa, niin silloin on taas tarve tarkistaa, että onko edes menossa oikeaan suuntaan. Uravalinnat voisivat olla esim. näitä.