Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

turkkilainen katuruoka myyjä kysy haluanko kuitin

Vierailija
30.06.2020 |

no sanoin että joo. sitten se näytti mulle tablettia, ja siinä olisi minun pitäny puh. numero ja sähköposti kirjottaa jotta "saisin kuitin". mitähä ihmettä? en tietenkää alkanu sit. sanoin että joo no en mää tarvikkaa kuittia :D no sit myöhemmi ku sain ruokapakettini, kysyi myyjä että onko mulla jodelia. :o

yrittikö se kalastella mun puh numeroa flirttailutarkoituksella vai jollain muulla tarkotuksella? jäi vähä mietityttämää nyt kotona. oisko voinu mun numeroa kalastella johonki muuhun hämärähommaan?

tosin en tiiä miksi flirttailisi minulle, olen aika randomin näköne muikkeli. ystävällinen toki olin ja aika puhelias. kuuluu luonteeseeni.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kannattaa noiden ihme hämäräbisneksiä?

Vierailija
2/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä että en oikein ole tuota jodel ikäpolvee, en tiedä miten jodeli tarkallee toimii, tiedän vai suuntaa-antavasti. jaetaanko jodelia siis toisille puh. numeron perusteella vai nimimerkin? hmm.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä kahvilasakin kysyttiin haluanko sähköisen kuitin vaiko tavallisen

Vierailija
4/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi maistaa sitä samaa suomitytön herkkua mitä hänen isoisänsä on maistaneet kun viikingit veivät suomalaisia naisia seksiórjiksi ottomaanien valtakuntaan.

Vierailija
5/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

öh.. en minä voi tietää kaikkia torilla olevia myyjiä et ovatko kunnollisia vaiko ei. en mene sinne luukule kyselemään "hei maksatteko veroja bla bla?" ostan ruokaa jos on hyvän näköistä..

ap

Vierailija
6/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan on uhriuitumista taas. älä osta mehmeteiltä ruokaa ja piste. ei tule ripulia tai sukupuolitauteja jälkeenpäin.

Vierailija
7/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla pienyrittäjillä on kassakone ja kortinlukija tabletissa eikä printteriä. Kassakuitin saa silloin sähköpostiin.

Vierailija
8/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhdessä kahvilasakin kysyttiin haluanko sähköisen kuitin vaiko tavallisen

okei, eli on normaalia siis. en siltikää tykkäis puh numeroa jaella tuosta noin vaa. eri asia, jos olisi ollut joku merkittävän kallis ostos.

Vierailija
9/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Izettle maksupääte

Vierailija
10/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

iZetllellä (liikuteltavia korttimaksupäätteitä tarjoavalla yritys) on palvelussa mahdollista lähettää kuitti maksupäätteellä maksun jälkeen asiakkaan sähköpostiin, jos niin asiakas haluaa. On käytössä todella monella palveluntarjoajalla, jolla ei ole kiinteää toimipistettä ja osalla yksityis/pienyrittäjistäkin, vaikka omat toimitilat olisi. Itse ainakin tuon järjestelmän kautta maksanut paitsi eri tapahtumissa juurikin "katuruokaostoksia", mm. pyörähuollosta, hierojalle, kampaajalle, pienelle savipajayrittäjälle hänen tuotteistaan, graafikolle taidenäyttelyssä ja varmaan jollekin muullekin. Kuitti tulee aina sähköpostiini. Eli ei ole mitään epäilyttävää, on ihan normaali ja yleisesti käytössä oleva järjestelmä ja kysymys esitettiin sinulle vain ja ainoastaan siksi, että lain mukaan sitä kuittia nyt pitää asiakkaalle tarjota.

Vierailija
11/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap häh, kyseessä on iZettle-maksupääte, jonka kuitti tulee sähköpostiin. Ollut käytössä pienillä firmoilla yli 5 vuotta. Ja Jodel on anonyymi palvelu, jossa esim. jaetaan kehuja ja haukkuja paikallisista ruokapaikoista. Ihan normia sekin että sellaista kysytään, kyllä monet aloittelevat yrittäjät pyytää et voitko antaa hyvän palautteen Faceen/TripAdvisoriin/Yelpiin tms mikä nyt onkaan. Oot tainnu elää jossain isämmaallisten tynnyrissä viime vuosikymmenen

😂

Vierailija
12/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te jaksatte näistä kuiteista jauhaa?

Vierailija
13/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thank gaad Jodelin Seksitreffeissä ei pyöri näitä ap:n kaltaisia muumioboomereita ”metsästämässä metsästäjiä”. 😅

Vierailija
14/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap häh, kyseessä on iZettle-maksupääte, jonka kuitti tulee sähköpostiin. Ollut käytössä pienillä firmoilla yli 5 vuotta. Ja Jodel on anonyymi palvelu, jossa esim. jaetaan kehuja ja haukkuja paikallisista ruokapaikoista. Ihan normia sekin että sellaista kysytään, kyllä monet aloittelevat yrittäjät pyytää et voitko antaa hyvän palautteen Faceen/TripAdvisoriin/Yelpiin tms mikä nyt onkaan. Oot tainnu elää jossain isämmaallisten tynnyrissä viime vuosikymmenen

😂

heh ok :D joo oon vähä vanhanaikainen. oon aina luullu et jodel on joku keskusteluhommeli.

no aina oppii jotain uutta. voisin ettiä kyseisen yrityksen googlettamalla ja käydä kehumassa sapuskaa. oli aika hyvää ja mukavan tulista.

ap

Vierailija
15/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin messuilla käydessä on näitä tyyppejä, joilta saa kuitin puhelimeen. Hyvä juttu minusta.

Vierailija
16/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulempa että myyjällä oli izettle, josta kuitti tulee digitaalisena, koska printteriä ei ole.

Vierailija
17/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Jodel? Liittyykö se kebabiin?

Vierailija
18/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkeleen teini, opettele kirjoittamaan!! Lauseet ja otsikot aloitetaan isolla alkukirjaimella. Etkä lyhentele sanoja!!! Lue nyt itsekin, miten ääliömäiseltä "katuruoka myyjä" kuulostaa. Urpo. Jos siinä olisi genetiivi (omistusmuoto), eli "katuruoan myyjä", niin sitten kirjoitettaisi erikseen. 

Vierailija
19/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pykälät vaatii antamaan paperisen kuitin

Vierailija
20/22 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perkeleen teini, opettele kirjoittamaan!! Lauseet ja otsikot aloitetaan isolla alkukirjaimella. Etkä lyhentele sanoja!!! Lue nyt itsekin, miten ääliömäiseltä "katuruoka myyjä" kuulostaa. Urpo. Jos siinä olisi genetiivi (omistusmuoto), eli "katuruoan myyjä", niin sitten kirjoitettaisi erikseen. 

kirjotan iha tahhallee näi just siksi että sain sinut ärsytetyksi ja kommentoimaan ja kuluttamaan kallista aikaasi tänne :D hihi.. ja ei, en ole enää teini. nuorekkaan oloinen kylläki saatan olla. kompuutterilla nyt on vaa mukava kirjotella tällee rennosti ja nopeesti. toisin kuin puhelimella. ota sinäki vähä rennommin. ei me täällä ikuisesti eletä hei.