Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia vessapassin käyttäjistä!

Vierailija
30.06.2020 |

Toivon, että tässä ketjussa tuodaan niitä positiivista asioita esille. 👍🏻👍🏻

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin siisti asiakas. Uskallan jatkossakin päästää passin näyttäjä wc-tiloihin. Mutta ilman passia en kyllä päästä ketään ulkopuolisia tiloihin.

Vierailija
2/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toistaiseksi jaksanut vaivautumaan hankkimaan sitä, vaikka olen sairastanut Crohnin tautia nyt 4 vuotta. Pahimmissa vaiheissa joudun tosin käyttämään invavessaa ja ne ihmisten paheksuvat katseet, koska olen nuori ja terveen näköinen nainen ja ihmiset luulevat, että olen vain välinpitämätön ja ohitan jonot huvikseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole toistaiseksi jaksanut vaivautumaan hankkimaan sitä, vaikka olen sairastanut Crohnin tautia nyt 4 vuotta. Pahimmissa vaiheissa joudun tosin käyttämään invavessaa ja ne ihmisten paheksuvat katseet, koska olen nuori ja terveen näköinen nainen ja ihmiset luulevat, että olen vain välinpitämätön ja ohitan jonot huvikseen..

Kyllähän invavessaa saa kaikki käyttää

Vierailija
4/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsi heti, etten voi päästää henkilökunnan tiloihin. Ilmeisesti syöksyi etsimään seuraavaa vessaa.

Vierailija
5/8 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/8 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran varattuun vessaan murtamalla oven, vilautin vessapassia, istuin pöntöllä olleen syliin ja ripuloin sen reisien välistä pönttöön.

Vierailija
7/8 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://koti.netplaza.fi/~paula/2016/E407.htm

Ootkos tuosta kuullut aiemmin?

Vierailija
8/8 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin siisti asiakas. Uskallan jatkossakin päästää passin näyttäjä wc-tiloihin. Mutta ilman passia en kyllä päästä ketään ulkopuolisia tiloihin.

Eikai siellä vessan yhteydessä ole henkilökunnan pukeutumistiloja? Kai tiedät että jos joku vessapassilainen vie kaikkien työkavereidesi kotiavaimet ja lompakot olet yksin sinä korvausvelvollinen? Ja näitä sattumuksia on ollut jo lukuisia vaikka kuinka on ollut hienosti pukeutunut rouva vessapasseineen asialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi