Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan pienipalkkaisia, mutta onnellisia;)

Vierailija
13.04.2013 |

Mieheni osaa ja nimenomaan tykkää tehdä kaikkia fyysisiä hommia,  eikä juurikaan käytä aikaa tietokoneella jossakin facessa tms. Itse olen hoitoalalla ja palkkani on miyös todella surkea, mutta koen tekeväni mielekästä työtä sydämelläni.

Nautimme, kun teemme edullisia kirpputorilöytöjä ja osaamme käyttää vähät rahamme järkevästi poikien. Asumme vuokralla ja tulemme varmaan aina asumaankin näillä tuloilla, mutta olemme hyvä, kunnollinen perhe - emme ole missään uraputkirumbassa mukana ja lapsemme ovat kaikki varsin onnellisia ja sydämellisiä myöskin, teinejä jo kaikki.

Laitoin tämän viestin siksi, että voisin inspiroida muitakin tajuamaan, että raha ei ole kaikkein tärkeintä, vaan mielikuvitus ja hyvä asenne elämään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta, hyvätuloinenkin voi olla yhtä lailla onnellinen elämästään ja perheestään ja tehdä sydämellään työtä, josta suuresti nauttii.

Vierailija
2/3 |
14.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa täällä on kaikin puolin näin positiivisia ketjun avauksia. Kaikkea hyvää perheellenne:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa että osaatte mitata asioita oikeilla mittareilla, nykyiset arvot ovat hyvin pielessä, teillä on juuri sitä mitä hyvin monilta (osittain myös itseltäni) puuttuu, arvostan teidän elämäntyyliänne, avaus on ajatuksia herättävä, itsekkin jätin aikanaan uraputken, olen aika tyhjäntoimittaja, mutta onnellinen sellainen. tosiaan kiva avaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi