Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykännyt aina tästä Akin kappaleesta ja nyt..

Vierailija
26.04.2013 |

se "iski" jotenkin erityisesti kun olimme helmikuussa KhaoLakissa matkalla, siellä hän ja perheensä kohtasi matkansa pään..tsunamimuseossakin kävimme ja se prinsessan laivaa suojellut sotilaslaiva nökötti siellä, tsunamiaallon mukana 2km sisämaahan kulkeneena.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akia pidettiin elinaikanaan ylemmyydentuntoisena ja arroganttina. Hän puhui siitä itsekin, että on joutunut jäämään aika yksin olemuksensa takia. Kuoleman jälkeen hän onkin yhtäkkiä kaikkien suosikki ja NII-IN symppis. Jotenkin se ärsyttää.

Vierailija
2/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en koskaan pitänyt hänestä enkä musiikista jota esitti eikä se kuolemakaan sitä muuttanut. Että älä sano kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki" ei tarkoita tässä yhteydessä 100% kansasta, vaan sellaista "yleistä mielipidettä". Kiva kun saitte käydä Khao Lakissa ja tuntea herkän hetken. Oliko kallis reissu kokonaisuudessaan? Kauanko säästitte?

Vierailija
4/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 22:57"]

Akia pidettiin elinaikanaan ylemmyydentuntoisena ja arroganttina. Hän puhui siitä itsekin, että on joutunut jäämään aika yksin olemuksensa takia. Kuoleman jälkeen hän onkin yhtäkkiä kaikkien suosikki ja NII-IN symppis. Jotenkin se ärsyttää.

[/quote]

Jaa-a, minä olin fani heti ekasta levystä alkaen, näin monta keikkaakin ja tapasin Akin muutaman kerran. Oli aina todella ystävällinen ja kiltti, ehti aina vaihtaa muutaman sanan tai kirjoittaa nimmarin faneilleen vaikka oli kuinka kiireessä.

-ohis

Vierailija
5/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en edes tiennyt että tuo oli Sirkesalon kappale, vaikka olen tykännyt siitä ain kun olen kuullut radiosta. Tykkäsin kyllä Sirkesalon biiseistä silloin aikoinaan, siis sellaisen 8 arvosanan verran.

Mullekin tuli Khao Lakissa Sirkesalo ja muut menehtyneet mieleen, sitä mietti ett mitähän itselle olisi käynyt jos olisi ollut silloin siellä. Näin myös hieman koomisena mielessäni miten Niinistö on kiivennyt poikineen pylvääseen pakoon tulvavettä...!

Vierailija
6/6 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän herkän hetken muunlaiseksi kuin sellaiseksi mitä koin ja tunsin kys matkalla ja esim tuolla tsunamimuseossa.

Matka maksoi kaikkinensa 7400e+muutamat retket ja 8kk ennen ajankohtaa matkan varasimme ja 1kk ennen h-hetkeä se oli maksettu, oli ns sesonkiaika kun toinen lomaviikoista oli koulun hiihtolomaa jne joten piti olla varauksissa ajoissa liikkeellä.

ap

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 23:02"]

"Kaikki" ei tarkoita tässä yhteydessä 100% kansasta, vaan sellaista "yleistä mielipidettä". Kiva kun saitte käydä Khao Lakissa ja tuntea herkän hetken. Oliko kallis reissu kokonaisuudessaan? Kauanko säästitte?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi