Mikä miehessä vikana, jos on kiinnostunut vanhemmista naisista?
Itse olen nyt 45 vuotias ja minua on piirittänyt 29v nuori mies. Ei siinä, hyväähän se itsetunnolle tekee ja hän on aivan loistava lakanoiden välissä, mutta siihen se puoleltani jääkin. Hän haluaisi treffailla ja seurustella, mutta itselläni on koko ajan outo fiilis että mitä tuo veistoksellinen ihana miehinen mies minussa oikein näkee? Exäni oli liki kuuskymppinen eli tämä tuntuu vähintäänkin oudolta enkä osaa suhtautua. Pitäisikö antaa tilaisuus vai vedätetäänkö tässä nyt vanhaa naista?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Siis pakkohan siinä joku oidipus-kompleksi olla taustalla. Sairastahan tuollainen on.
Sanoo kateellinen pappa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä menetettävää sinulla on?
Pelkään, että ihastun (olen jo vähän ihastunut) ja saankin pahasti siipeeni. Se mahdollisuus on toki kaiken ikäisten miesten kanssa seurustellessa, mutta tämä olisi jotenkin nöyryyttävämpää. En osaa kunnolla selittää. Olen varmaankin varustettu melko huonolla itsetunnolla kun en uskalla ottaa edes riskiä.
AP
Päinvastoin, koska sinussa ei olisi mitään vikaa vaan vain iässäsi ja sille et mitään voi.
Hänellä on varmaan joku mature-fetissi. Ollut jos nuoruudessaan kiinnostunut luokanopettajistaan ym. Ja nyt sinun kanssasi saanut fantasiat lihoiksi :)
Vakavasti puhuen: Kannattaa varoten edetä ja tutustua mieheen paremmin. Joku voi olla ihan aidosti kiinnostunut itseään iäkkäämmistä naisista. Itse en voisi kyllä tapailla paljoa itseäni vanhempaa naista muun kuin seksin takia.
m40
Onhan tää tapaus Emmanuel Macron kans helvetin outo. Komea mies ja korkea status.. ja eläkeläisleidin kanssa ollut jo lapsuudesta asti.. ei oo normaalia.
m44
Saa helposti naarasta, kun valkkaa vanhempia.
Voi vetää paljaalla ku ei tuu paksuksi.
Pääsee iisisti eroon ku ei enää hotsita.
Oletko varakas? Joitakin nuoria naisia ja miehiä kiinnostaa mahdollisuus "helppoon" rahaan ja kalliisiin lahjoihin ym. Plussaa tietysti on, jos kohde on ulkoisesti viehättävä ikäisekseen. Mihin tahansa päädytkin hänen kanssaan niin ole varovainen.
Ei mikään?
Tietyssä iässä kumppanin ikä menettää merkityksensä ja tärkeää ovat ihan toiset asiat. Ei mulle esimerkiksi 35-vuotiaana miehenä tuottaisi mitään vaikeuksia seurustella vaikka 10 vuotta vanhemman kanssa, jos vain jutut, arvot ja muut asiat synkkaisi, ja viehättyisimme toisistamme. Ei ikä ole mikään takuu mistään. Kumpaankaan suuntaan.
Eli vanhemmat naiset ottakaa yhteyttä. 😉
"b) Mikä on vikana vanhemmista naisista kiinnostuneessa miehessä?"
Kävisikö tällainen muotoilu:
Mitä vikaa on miehessä, joka on kiinnostunut vanhemmista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää tapaus Emmanuel Macron kans helvetin outo. Komea mies ja korkea status.. ja eläkeläisleidin kanssa ollut jo lapsuudesta asti.. ei oo normaalia.
m44
Ei kai olekaan normaali jos nousee nuorena Ranskan presidentiksi.
Rakkaani kiinnostui minusta kun oli 38 v ja minä 52 v. Eikä tuo kiinnostus ole 14 vuoden jälkee lakannut. Enkä minä ole vieläkään löytänyt hänestä vikaa.
Ei mitään....ei todellakaan.
Grand Old Lady
Aah...vanhempi nainen. Kaikki mitä nuoremmallakin ja ilman paineita.
Miehet, jotka etsivät itseään yli 10 vuotta vanhempaa tai nuorempaa naista ovat yleensä joko todella epätoivoisia, etsivät yhden illan juttuja tai heillä on äitifetissi tai puolestaan etsii naisesta jotain lapsihahmoa itselleen. Miehet esiinneellistää etenkin alle 25-vuotiaita naisia ja yli 50-vuotiaita naisia. Alle 25-vuotiaita ne pitää naiiveina hyväksikäytettävinä pikkutyttöinä ja yli 50-vuotiaita helppoina panoina.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen viime aikoina jutellut hiukan alle kolmikymppisen miehen kanssa, itse olen 42. Meillä synkkaisi kyllä hyvin, hän tuntuu ikäistään todella paljon kypsemmältä. Jonkun verran tiedän taustoja, hän ei ole elänyt ihan taviksen elämää tähän saakka. Helppo kuvitella, että hänen saattaa olla vaikeaa löytää ihan omanikäisistään naisista seuraa, Meistä ei siis tule mitään tämän enempää, mutta sanoisin, että kun molemmat ovat selkeästi jo aikuisia, iän merkitys ei ole niin suuri. Mutta itse näkisin, että mies kaipaa jossain vaiheessa omaa perhettä ja lapsia, joita minä en siinä vaiheessa pysty enää antamaan, joten on parempi pysyä ihan keskustelutasolla. En ole itse mikään kova tai vahva ihminen, en yksinkertaisesti uskalla päästää tätä eteenpäin.
Minun ei tarvitse antaa rakastamalleni miehelle perhettä..
Jos en riitä..niin siitä vaan lisääntymään randomisti eri ihmisten kanssa.
Minä omistan itseni miehelleni , en lemmikeille, suvulle, lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen viime aikoina jutellut hiukan alle kolmikymppisen miehen kanssa, itse olen 42. Meillä synkkaisi kyllä hyvin, hän tuntuu ikäistään todella paljon kypsemmältä. Jonkun verran tiedän taustoja, hän ei ole elänyt ihan taviksen elämää tähän saakka. Helppo kuvitella, että hänen saattaa olla vaikeaa löytää ihan omanikäisistään naisista seuraa, Meistä ei siis tule mitään tämän enempää, mutta sanoisin, että kun molemmat ovat selkeästi jo aikuisia, iän merkitys ei ole niin suuri. Mutta itse näkisin, että mies kaipaa jossain vaiheessa omaa perhettä ja lapsia, joita minä en siinä vaiheessa pysty enää antamaan, joten on parempi pysyä ihan keskustelutasolla. En ole itse mikään kova tai vahva ihminen, en yksinkertaisesti uskalla päästää tätä eteenpäin.
Entä jos sillä nuorella miehellä on ns tuhkamuna?
Sano et käy testauttamassa siittiöiden liikkuvuuden..jos se on huonosti lisääntyvä
sit puuma saa pitää
tyhjät pussit? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sillä nuorella miehellä on ns tuhkamuna?
Sano et käy testauttamassa siittiöiden liikkuvuuden..jos se on huonosti lisääntyvä
sit puuma saa pitää
. Mutta itse näkisin, että mies kaipaa jossain vaiheessa omaa perhettä ja lapsia, joita minä en siinä vaiheessa pysty enää antamaan, joten on parempi pysyä ihan keskustelutasolla. En ole itse mikään kova tai vahva ihminen, en yksinkertaisesti uskalla päästää tätä eteenpäin.
Jos nainen on kaunis niin ei välttämättä mitään. Et ole kuitenkaan 55- tai 65-v., jolloin voisi epäillä vaikka gold diggeriksi...