Millainen nainen alkaa riehumaan miehen juomisesta?
Kommentit (27)
Varmaan sellainen joka on täysin turhautunut turhiin lupauksiin.
Eihän se tietenkääna auta. Aikansa vielä kattelee ja sitten viisaimmat tajuavat lähteä menemään.
Ja puhun nyt siis runsaasta alkoholinkäytöstä. Jos nyt joku siitä pahoittaa mielensä että kumppani joitain kertoja vuodessa käy jossain kavereiden kanssa, niin siitä meuhkaamista en minäkään tajua.
Sellaiset jotka välittää miehestä. Jos naista ei tippaakaan liikuta, että hitaasti tapat itseäsi, niin hän ei välitä sinusta.
Vastaus: Ihan tavallinen nainen. Nainen kestää melkeinpä mitä tahansa mutta ei jatkuvasti hönössä sössöttävää puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sellainen joka on täysin turhautunut turhiin lupauksiin.
Eihän se tietenkääna auta. Aikansa vielä kattelee ja sitten viisaimmat tajuavat lähteä menemään.
Ja puhun nyt siis runsaasta alkoholinkäytöstä. Jos nyt joku siitä pahoittaa mielensä että kumppani joitain kertoja vuodessa käy jossain kavereiden kanssa, niin siitä meuhkaamista en minäkään tajua.
Joo, tunnen yhden tällaisen naisen miehen, ja onhan se karua kuultavaa. Kundi on korkeapalkkaisessa työssä, urheilee hulluna ja on kaikin puolin todella sitoutunut vaimoonsa ja muutenkin kunnon mies.
Ihan absurdi fiilis, kun kundi pohtii ääneen millaiset neljä olutta ostaisi, kun vaimo on määritellyt, että perjantai-iltana saa juoda neljä olutta.
Poikien reissulla kun kundi käy kerran vuodessa, niin ressukka stressaa jo etukäteen sunnuntaita, kun kuitenkin on vähän krapula ja vaimo salettiin laittaa kostoksi imuroimaan tai moppaamaan.
Yhtenä perjantaipäivänä kertoi, että menee illalla pitkästä aikaa veljiensä kanssa oluelle (ovat isolla ikäerolla ja todella harvinaista että tapaavat porukalla). Totesi siihen samaan, että eipä sitä kovin myöhään viitsi olla, kun sopivat vaimon kanssa että ottaa korkeintaan kolme olutta.
Kerran kauas muuttanut vanha hyvä kaveri tuli yllättäen paikkakunnallemme käymään ja sovimme porukalla tapaavamme lauantaina iltapäivällä terassilla. Tämä kundi ei päässyt, koska olivat vaimon kanssa sopineet että menevät juuri lauantaina iltapäivällä ostoksille.
Kyseessä on lapseton, kauan yhdessä ollut pariskunta. Ihan uskomatonta settiä. Sinne ostoksille olisi aivan varmasti voinut mennä sunnuntainakin, kun kummallakaan ei ole mitään aikataulutettuja harrastuksia tms. Tai olisi kai vaimo siellä ostoksilla yksinkin selvinnyt?
Siinä vaiheessa, jos puoliso (sukupuolesta tai sukupuolettomuudesta riippumatta) alkaa noin rajoittaa toisen elämää, niin ei muuta kuin monoa anaaliin.
Silloin kun alkoholin takia tulee ongelmia.
Jos alkoholin käyttö on vähäistä, riehu alla naisella lienee alkiholismitaustaa omassa lapsuudenkodissaan tai aiemmassa parisuhteessa. Jos taas mies käyttää paljon alkoholia riehuva nainen on nainen joka välittää. Kun riehuminen loppuu, nainen on alkanut katsella omaa asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Saman voi kysyä että millainen mies? Mun ukkoni hermostuu täysin, jos yritän pitää hauskaa.
Sama täällä, luulisi että joskus saisin hauskaa pitää. Kun pyöritän koko perhettä 24/7. Mies ei pahemin asioissa auta. Jos kerron että nyt voisin tänä viikonloppuna muutaman ottaa niin alkaa mäkätys.
"Mutta kun sitten sulla on krapula, valvot niin myöhään ja miten sitten huomenna jaksat herätä" jne.
Homma on se että ihmisillä on loppujen lopuksi valtavan erilaiset käsitykset siitä mikä on ns. normaalia alkon käyttöä ja mikä on liiallista. Itsellä kyllä hälytyskellot alkaa soimaan jos esim. mies on kaikissa tilanteissa olut kourassa tai elämä pyörii juomisen/ juhlimisen ympärillä ja että ei osaa olla sosiaalinen ilman alkoholia.Yksinkertaisesti siitä syystä että itse en ole kiinnostunut elämään sillä tavalla. Haluan elää terveellistä elämää. Satunnainen juhliminen tai olut ei yhtään haittaa eikä meillä ainakaan kotona tarvitse pitää kirjanpitoa lukumäärästä. Tavallaan kuitenkin ymmärrän naisia jotka valvoo miehiään koska monilla miehillä kontrolli on pettänyt pahemman kerran ja on paljon työssäkäyviä alkoholisteja, jotka juovat uskomattoman paljon viikon aikana. Eihän se kontrollointi tietenkään auta ja paras olisi vaan häipyä ja antaa ihmisten juoda ja kantaa vastuunsa itse.
Juu, eukko nipottaa, jos pari kaljaa ottaa.
Eli juo kasipakin joka ilta ja viikonloppuna pari 24 tölkin laatikkoa....
Tietysti koskee molempia sukupuolia, koska naiset juovat paljon myös.
Kai niitä on monenlaisia niissäkin.
Sellainen joka kerjää verta nenästään.
Mun vaimo on naputtanut mun juomisesta vaikka juon nykyisin aika vähän. Olemme olleet yli 20 vuotta naimisissa. Meillä on erilaiset taustat. Hänen vanhempansa ovat raivoraittiita maalla asuvia pieneläjiä. Mun isä oli hyvätuloinen tuurijuoppo (jo edesmennyt) ja äiti kohtuukuluttaja, kaupunkilaisia kumpikin. Aikaisemmin vaimo joi pikkasen, nyt ei yhtään sairauksiensa takia. minä juon 4-5 tölkkiä olutta lauantaisin, ja sunnuntaisin , ruuan kanssa pari lasia viiniä tai tölkin olutta. Vaimo yrittää aina väittää että koska mun suvussa on alkoholismia niin mun ei pitäisi juoda ollenkaan. Sain ihan tarpeeksi huonoa esimerkkiä isästäni joka joi n 10 ketrtaa niin paljon kuin minä.
Esim. alkoholistiperheessä kasvanut nainen, joka ahdistuu alkoholinkäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on naputtanut mun juomisesta vaikka juon nykyisin aika vähän. Olemme olleet yli 20 vuotta naimisissa. Meillä on erilaiset taustat. Hänen vanhempansa ovat raivoraittiita maalla asuvia pieneläjiä. Mun isä oli hyvätuloinen tuurijuoppo (jo edesmennyt) ja äiti kohtuukuluttaja, kaupunkilaisia kumpikin. Aikaisemmin vaimo joi pikkasen, nyt ei yhtään sairauksiensa takia. minä juon 4-5 tölkkiä olutta lauantaisin, ja sunnuntaisin , ruuan kanssa pari lasia viiniä tai tölkin olutta. Vaimo yrittää aina väittää että koska mun suvussa on alkoholismia niin mun ei pitäisi juoda ollenkaan. Sain ihan tarpeeksi huonoa esimerkkiä isästäni joka joi n 10 ketrtaa niin paljon kuin minä.
Eli tuo on mielestäsi vähän, koska isäsi joi enemmän?
Mitä tapahtuu, kun et juo ollenkaan?
Sellainen, joka mies muuttuu humalassa ilkeäksi/väkivaltaiseksi/idiootiksi/jotain muuta negatiivista.
Saman voi kysyä että millainen mies? Mun ukkoni hermostuu täysin, jos yritän pitää hauskaa.