Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdan S-kaupat K-Kauppaan valikoiman takia

Vierailija
29.06.2020 |

Laatua, valikoimaa ja kotimaisuutta on K-kaupoissa ihan eri tavalla. S-kaupoissa kaikki pyritään halpuuttamaan loputtomiin kotimaisuuden ja valikoiman kustannuksella. Hyvät kotimaiset tuotteet vaihtuvat koko ajan enemmän Rainbow- ja Kotimaista-merkkien ulkomaisiin tai ulkomailla pakattuihin tuotteisiin eikä suomalaisia lähituotteita paljon näy. K-kaupoissa on paljon enemmän lähitomaatteja ja lähileipomon leipiä yms. Ja tuotteista yleensä kaikki versiot. Jopa Prismassakin kaikki erikoisemmat versiot puuttuu kokonaan, kun haluaisi vaikka viikonlopuksi jotain spesiaalimpaa.

Chrorizoa oli prisman jättimäisessä leikkehyllyssä yksi Rainbow-tuote. Castellon Brie-juustoista vain pari versiota, kun pienemmässäkin K-kaupassakin on kaikki versiot.

Kun valikoimaan toivoo asioita, niin kohteliaasti vastataan, että ei tule. Pitäkööt tunkkinsa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska K-ketju on kauppias- eli yrittäjävetoinen ja toinen keskusjohdettu.  Kalatkin Ässässä kierrätetään tiskiin jostain keskusvaraston kautta, tämä oli ainakin taannoin selitys siihen miksi sain vanhaa lohta. Parhaat K-kaupat on taideteoksia valikoimaltaan, ja nettitilaus toimii sutjakasti. Itse en kaupassa käy niin tilaan kotiin.

Vierailija
2/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppiaat toteuttaa tuotetoiveita kyllä kiitettävästi, S-ketjulla ketjuohjaus määrää valikoiman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän kaupat on kyllä harvinaisen epäviihtyisiä. Kolkon näköisiä, ihmettelen ettei kaupan ulkonäköön ole noin isossa ryhmittymässä enempää panostettu. Visuaalisuus on osa ostokokemusta. K-kaupat on huomattavasti paremmat tässä asiassa. Ihmettelen myös paistopisteen puuttumista vai onko se jo tullut s-rymäänkin en ole käynyt vuosiin kun käyn k-kaupoissa tai liiterissä.

Vierailija
4/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Myllyn Prismasta löytyy Castelloa 17 vaihtoehtoa, en oikein tiedä mitä kaipaisit lisää.

Vierailija
5/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun pienemmässäkin K-kaupassakin on kaikki versiot.

Tuotevalikoimahan riippuu kauppiaasta etenkin K-kaupoissa.

Vierailija
6/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt saksalaista vehnäolutta lähi-Saleen monta kertaa, ei kuulemma tule Salen valikoimaan. Monessa pienessäkin K-kaupassa niitä on viisi eri merkkiä.

Vierailija
7/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-ryhmän kaupat on kyllä harvinaisen epäviihtyisiä. Kolkon näköisiä, ihmettelen ettei kaupan ulkonäköön ole noin isossa ryhmittymässä enempää panostettu. Visuaalisuus on osa ostokokemusta. K-kaupat on huomattavasti paremmat tässä asiassa. Ihmettelen myös paistopisteen puuttumista vai onko se jo tullut s-rymäänkin en ole käynyt vuosiin kun käyn k-kaupoissa tai liiterissä.

En minä ainakaan halua maksaa jostain sisustuksesta ruokakaupassa. Hyvä että saan edullisemmin ilman mitään krumeluureja.

Vierailija
8/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäviihtyisiä? Haloo! Menetko ruokakauppaan viihtymään vai hankkimaan elintarvikkeita? Onko viihtyisyys tärkeintä? Entä valikoima? Hintataso?

Vierailija
9/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asiakaspalvelun takia. Voi olla tästä tuppukylästäkin kiinni, mutta hyvin tympeää on asiakaspalvelu. Ei sanota hei eikä näkemiin. Juuri todistin, kun S-myyjä ei aluksi suostunut auttamaan alaikäistä itsepalvelukassalla ja sen jälkeen tivasi kailottaen henkkareita joltain naiselta, joka osti Puhdistamon vadelmajuomaa? Ok.

Vierailija
10/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistin toissaviikolla mun kauppiaalle pyynnön eräästä tuotteesta. Vastattiin nopeasti ja nyt sitä on valikoimissa. ♥ Kyseessä oli kotimainen ja viljaton koiran kuivamuona. Ei tarvi enää mennä kahdella bussilla Mustiin ja Mirriin, että saa laadukkaampaa napua.

Mun koiralla on herkkä maha ja tuo napu on ollut hyvää.

Vierailija
11/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupassa on noin 30% kalliimpi ostoskori kuin muissa kaupoissa tutkimuksen mukaan. Samaan aikaan citymarkettien johtajat saavat yli miljoona euroa palkkaa kun taas firman työntekijät ovat tes palkalla osa-aikaisissa työsuhteissa. Mikäli k-kaupan tulos paranee niin ainoastaan toimitusjohtajan tilipussi kasvaa.

.

Prisman johtajat tienaavat alle 200 000 vuodessa ja ylinmääräiset voitot jaetaan osuuskaupan periaatteiden mukaisesti takaisin kuluttajille.

.

Mä käyn k-kaupassa ainoastaan silloin kun en löydä tuotetta lidlistä tai s-kaupasta.

Vierailija
12/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn molemmissa.. Ja vieläpä Lidlissäkin.

Hyvin riittää valikoimat.

Vierailija
13/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain vastikään tilattua lähi- S-markettiin Apetinan Paneer-juustoa. Siitä saakka ollut valikoimassa vaikka välillä joutuvat myymään -30%

Vierailija
14/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäviihtyisiä? Haloo! Menetko ruokakauppaan viihtymään vai hankkimaan elintarvikkeita? Onko viihtyisyys tärkeintä? Entä valikoima? Hintataso?

Kyllä mä tykkään siitä, että kaupassa on viihtyisääkin hyvän valikoiman lisäksi. Ei kaiken tarvitse olla harmaata, halpaa ja kolkkoa.

Vierailija
15/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös paistopisteen puuttumista vai onko se jo tullut s-rymäänkin en ole käynyt vuosiin kun käyn k-kaupoissa tai liiterissä.

Ihmettelet paistopisteen puuttumista, vaikka et ole vuosiin käynyt?

Ainakin Prismoissa on Fazerin paistopisteet. Muissa S-kaupoissa en ole aikoihin käynyt, Prismat kun osuvat kulkureiteilleni hyvin.

Vierailija
16/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyytänyt saksalaista vehnäolutta lähi-Saleen monta kertaa, ei kuulemma tule Salen valikoimaan. Monessa pienessäkin K-kaupassa niitä on viisi eri merkkiä.

Mitä merkkejä? Meillä on paikallisessa S-marketissa tosi laajat olutvalikoimat joten ihan kiinnostuksesta kyselen.

Ja mikä parasta, meillä sieltä löytyy myös runsaasti suomalaisten pienpanimoiden oluita.

Vierailija
17/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tykkään siitä, että kaupassa on viihtyisääkin hyvän valikoiman lisäksi. Ei kaiken tarvitse olla harmaata, halpaa ja kolkkoa.

Tauski keikalla? Ja Sieppi juontaa?

Vierailija
18/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tähän on alettu herätä. Meidän s-market on yksi SUomen parhaita, ja sielläpä juuri ollaan tehty tänä keväänä paljon remonttia ja satsattu viihtyisyyteen.

mutta minäkin kyllä pidän myös K-kaupasta ja asioin myös siellä.

Vierailija
19/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuntosi on kuitenkin kokovalkoinen.

Vierailija
20/61 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun pienemmässäkin K-kaupassakin on kaikki versiot.

Tuotevalikoimahan riippuu kauppiaasta etenkin K-kaupoissa.

Etenkin ja vain, koska S-kauppojen valikoimat valitsee pääkonttorin ketjuohjaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan