Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?
Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.
Vatkaan veivaan
Kommentit (3026)
Ei ole ostos eikä tuote, mutta kerron silti. Olin katsomassa vuokra-asuntoa. Meinasin vilkaista keittiön kaappia sisältäpäin. Kun avasin oven, ovi jäi käteen. Vuokraisäntä vain totesi: "Pikkuvikoja täällä toki hieman on". En uskaltanut kokeilla muita ovia.
Stockan Hullujen päivien tarjouksesta ostetut bambusukat, joista meni varvas läpi jos ei nyt ekalla niin ainakin tokalla käyttökerralla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ostos eikä tuote, mutta kerron silti. Olin katsomassa vuokra-asuntoa. Meinasin vilkaista keittiön kaappia sisältäpäin. Kun avasin oven, ovi jäi käteen. Vuokraisäntä vain totesi: "Pikkuvikoja täällä toki hieman on". En uskaltanut kokeilla muita ovia.
Sentää ei jääny etuoven kahva käteen :DD
Vatkaan veivaan
MunaVatkain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ollut kahvaa :D (niin kuin ei kerrostaloasunnoissa yleensä ole)
Vierailija kirjoitti:
MunaVatkain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ollut kahvaa :D (niin kuin ei kerrostaloasunnoissa yleensä ole)
Ne sentää ei se sisäpuolella oleva kahva jääny kätee sit :P
Vatkaan veivaan
Vibraattori, sanottiin että oli vedenkestävä mutta ei näkojään pitänyt paikkaansa. Sain vielä sähköiskun kaupanpäälle
Nuorena ostelin ensiasuntoon Ikeasta kaikkea roipetta, mikään muu kuin kattolamput eivät ole kestäneet kuin pari vuotta. Esim. yksi kohdevalaisin poltti heti ekalla kerralla sulakkeet ja oli ilmiselvästi vaarallinen. Ei Ikean kamat kestä mitään. Ei edes paistinpannu.
Samoin joku Sotkan sänky, heti meni rikki kun vähän koeajoin sitä :)
Mutta nämä merkit nyt kaikki kai tietääkin huonoksi paits minä nuorena.
Tigerin nappikuulokkeet, taisi maksaa 3 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ostelin ensiasuntoon Ikeasta kaikkea roipetta, mikään muu kuin kattolamput eivät ole kestäneet kuin pari vuotta. Esim. yksi kohdevalaisin poltti heti ekalla kerralla sulakkeet ja oli ilmiselvästi vaarallinen. Ei Ikean kamat kestä mitään. Ei edes paistinpannu.
Ikealta useampikin keittiötuote minulla ollut käytössä toistakymmentä vuotta. Ei ongelmia. Sotkan sänkykin kestänyt 15 vuotta. Toki en ole harrastanut rajuja koeajoja.
Vierailija kirjoitti:
Sini luonnonharjas- astiaharja, harjaksia lähtee koko ajan irti kun astioita pesee
Kaikista harjoista lähtee harjaksia, mutta minulla luonnonharjaksiset ovat olleet pitkäikäisempiä kuin muoviset. Lisäksi ei tule muoviroskaa viemäriin. Jos harjaksia lähtee uudesta harjasta paljon, siinä voi olla valmistusvika. Reklamoi Sinituotteelle.
Ostin halvan luomivärisiveltimen, merkki oli joku Elle. Siveltimestä irtosi jatkuvalla syötöllä karvoja, kun sitä pyöritteli ihoa vasten. Häivytä siinä sitten luomiväriä, kun silmä on täynnä karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin nenäkarvatrimmeri. Siitä lähtee korkki pois ja rautahäkkyrä surisee kun painaa napista mutta yhtä ainoatakaan nenäkarvaa se ei ole koskaan leikannut. En tajua miten se toimii :D
Eikös niillä ole monen vuoden takuu useille tuotteille? Palauta Lidliin (kassalle).
Höyry oppi, ei se lika esim. Keittiön lattiasta irtoa pelkällä höyryllä. Hankala myös kun säiliötä pitää täyttää kesken työn. Ei jatkoon.
Samsungin telkkarit ja Lenovon tabletit eivät kestä, välttäkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikealta useampikin keittiötuote minulla ollut käytössä toistakymmentä vuotta. Ei ongelmia. Sotkan sänkykin kestänyt 15 vuotta. Toki en ole harrastanut rajuja koeajoja.
Vanhaa tuotantoa olevat ikean tuotteet ovat todella kestäviä, samoin h&m vaatteet
Vatkaan veivaan
Vierailija kirjoitti:
Jyskin huonekalut. Huhhei.
Liikkeessäkin kun ovat esillä niin välillä hytkyvät ja heiluvat jo niinpaljon että ovat lähellä hajoamispistettä
Vatkaan veivaan
Sellanen kannettava aurinkopaneelivehje, joka kulkee repun päällä ja kerää aurinkoenergiaa. Illalla voit sitten ladata kännykän. Ja p*skat. Makso yli 40 euroa.
MunaVatkain kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhaa tuotantoa olevat ikean tuotteet ovat todella kestäviä, samoin h&m vaatteet
H&M:ltä sai alkuvuosina laatutavaraa. Ostin 90-luvun lopulla mustia trikoopaitoja jotka kestivät yli 15 vuotta kovaa kulutusta. Sitten materiaali hapetui. Tässä muutama vuosi sitten hommasin kesäpaitoja jotka purkautuivat ensipesussa. Alas oli menty laadussa.
Lidlin nenäkarvatrimmeri. Siitä lähtee korkki pois ja rautahäkkyrä surisee kun painaa napista mutta yhtä ainoatakaan nenäkarvaa se ei ole koskaan leikannut. En tajua miten se toimii :D