Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit muuttaa yhden asian 26-v. Itsesi elämässä, mitä tekisit toisin?

Vierailija
29.06.2020 |

Vain 1. Asia. Ei muuta. Mitä tekisit toisin?

Itse olisin jättäytynyt stressaavasta työstä pois.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt narsistin tuolloin enkä vasta 32v kun yteiseloa oli takana jo 15v

Vierailija
22/42 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jättänyt ostamatta ne yhdet mustat nahkasaappaat, joita en kertaakaan saanut käyttää. Koiranpentu söi ne täysin pilalle heti ostosta seuraavana päivänä! Hukkaan meni ne rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin sinkkuelosta enkä itkisi yksinäisyyttäni. Nyt kymmenen vuoden päästä olen paskassa suhteessa ja onneton. Ei suhde tuonutkaan onnea.

Vierailija
24/42 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiireesti opiskellut tutkintoni valmiiksi.

Vierailija
25/42 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ruman miesystäväni ja priorisoisin hyvä miehen löytämistä.

Vierailija
26/42 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin jättänyt seurustelematta hullun exän kanssa

Sama. Hukkasin elämästäni 2 vuotta sairaalloisen mustasukkaisen idiootin kanssa. Otin opikseni, mutta silti harmittaa, etten lähtenyt litomaan heti ensimmäisten hälyttävien merkkien ilmetessä.

Vierailija
27/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 26 ja täytän loppukesästä 27. Vuosi on ollut minulle hapuilua, tulevaisuuden uudelleen hahmottelua, uuden ammatin opiskelua ja sen ymmärtämistä, miltä suunnalta se todellinen intohimon kohde todella löytyy. Samalla, kun olen alkanut uudelleen unelmoimaan, minulle on valjennut uudella tavalla se, mitä unelmieni saavuttaminen todella realistisesti vaatii. Saa nähdä, mitä joskus vuosien päästä mietin siitä, mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Tällä hetkellä kuitenkin elämä tuntuu pitkästä aikaa elämisen arvoiselta.

Vierailija
28/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala epätoivoissasi suhteeseen sen miehen kanssa jonka saat. Tuhlaat vaan aikaasi ja samalla ne viimeiset tavallaan parhaat vuotesi joilla on eniten merkitystä koko loppuelämäsi kannalta.

Vierailija
29/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo muuta kuin alkoholia.

Vierailija
30/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin välittömästi vasektomian.

Vierailija
31/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kaksi joista en osaa päättää kumpi olisi tarpeellisempi. Mutta siis ekaksi käskisin käymään kesken jääneen lukion loppuun ja opiskelemaan unelma-ammattiin, koska et tosiaan ole vielä liian vanha toteuttamaan sitä (nyt +40-vuotiaana nimittäin oikeasti olet). Toiseksi käskisin erota siitä miehestä nyt eikä vasta parin vuoden päästä, koska se suhde ei paremmaksi muutu vaikka kuinka antaisit aikaa ja näkisit vaivaa.

Vierailija
32/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä aloin tehdä fiksumpia päätöksiä ja elämä lähti oikeille raiteille, joten vaikea sanoa.

Olisin jättänyt myrkylliset ihmiset elämästäni pois vieläkin nopeammin.

Vierailija
33/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kaksi joista en osaa päättää kumpi olisi tarpeellisempi. Mutta siis ekaksi käskisin käymään kesken jääneen lukion loppuun ja opiskelemaan unelma-ammattiin, koska et tosiaan ole vielä liian vanha toteuttamaan sitä (nyt +40-vuotiaana nimittäin oikeasti olet). Toiseksi käskisin erota siitä miehestä nyt eikä vasta parin vuoden päästä, koska se suhde ei paremmaksi muutu vaikka kuinka antaisit aikaa ja näkisit vaivaa.

Et ole liian vanha. Mieti miten monia työvuosia vielä edessä ja eläkeikäkin siirtyy koko ajan kauemmas. Kyllä kannattaa.

Vierailija
34/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin siihen missä olin silloin ja olisin rehellinen.

Vierailija
35/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

26-vuotiaana olin onnellisimmillani! En muuttaisi mitään. Kiva kämppä, mielenkiintoisia töitä riitti, ura nousujohdanteinen, ihana seurustelukumppani, olin terve ja hyväkuntoinen. Elämässä ei huolen häivää.

Vierailija
36/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin säästynyt paljolta kivulta, jos olisin silloin uskaltanut lopettaa onnettomaksi muuttuneen suhteen. Elättelin hölmönä toivoa paremmasta, kunnes muutaman vuoden jälkeen tilanne päättyi miehen pettämiseen ja lähtemiseen.

Vierailija
37/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin vuodeksi matkustelemaan ympäri maailmaa.

Vierailija
38/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helppo osoittaa montakin asiaa, jotka olisin voinut tehdä toisin.

Mutta on helppo nähdä niistäkin vaihtoehtoisista valinnoista pieleen menemisen mahdollisuuksia.

Vaikka elämääni jäytää monta tuskallista asiaa, en kuitenkaan ajattele, että toisenlaisella valinnalla elämäni olisi nyt parempi.

Tai toisenlainen valinya menneisyydessä pyyhkisi elämästäni ikavän jutun lisäksi jonkun rakkaan ihmisen pois.

En sano "päivääkään en vaihtaisi pois", kamala latteus ja vaihtaisin kokonaisia vuosia ja tapahtumia kyllä, mutta kaiken paskan kylkiäisinä minulla on nyt monia asioita, joita muuten ei olisi.

Vierailija
39/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt suuren rakkauteni mukaan.

Vierailija
40/42 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sinne oikikseen

Älä biletä muiden mieliksi

Ystäviä löytyy muualtakin kuin baariporukasta

Urheile

Älä piilottele ja pienennä itseäsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä