Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos 27v nainen paljastuu sinkuksi?

Vierailija
29.06.2020 |

Kun eikös yleensä tuossa iässä olla jo pariuduttu.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä nainen kun ei elä yhteiskunnan aivopesun mukaan!

Ei vaan on kyllä surullinen tapaus jos elää av-aivopesun mukaan... Menetetty tapaus

Vierailija
22/53 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä nainen kun ei elä yhteiskunnan aivopesun mukaan!

Ha itsellä ollut vauvakuume 17 vuotiaasta asti. Mutta yhtriskynta toitottaa näitä feministisiä NaiSEt jA mIeHEt oN sAmanArvOisiA = sAmAnlaISia => NaiSten oN pAkKo hanKkiA kOuluTuS ja UrA eNneN LapSia

Eli olen nyt 27 v koulutettu ja vihdoin raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan läheisriippuvainen

Vierailija
24/53 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuossa iässä ollaan jo löydetty kumppani.

Vierailija
25/53 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kaunis niin:

"Monenkohan lapsen yh-äiti se on?" JA/TAI "Kuinkahan monta eri mielenterveysongelmaa sillä on?"

Kuvailit nettideittinaisia aika hyvin 😄

Monilla miehillä unohtuu, että muut eivät ole vain häntä varten. Jos mies etsii naisystävää piiakseen netistä niin hänelle kelpaa siihen lapseton nätti nainen, se jäljelle jäänyt vähän hullu 27v sinkku. Niillä onkin paljon vientiä koska miehet tarvitsevat piikoja. Dippainssit nauravat kuset housussa kauniille yh:ille, että "eivätpäs saa alkaa minulle piiaksi eivätkä minua pilaamaan lastensa lapsuutta, haha yh..." Ja se nainen ajattelee, että "kiva, taas joku tarjosi treffeillä ja piti kädestä, oli kiva hetki ja seksi edes ok tonkin kanssa" ainoastaan se lapseton 27v itseään säästänyt sinkku häviää kun luuli, että pääsisi valitsemaan. No pääsee mutta mistä.

Vierailija
26/53 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan lesbo

Vierailija
27/53 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakoha exää tuollaki jo on

28/53 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietää arvonsa ja odottaa sen mukaista.

Hei tää oli hyvä! :)

Vierailija
29/53 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva, itsenäinen nainen. Me likey.

Vierailija
30/53 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuossa iässä ollaan jo löydetty kumppani.

Tai useampi. Välillä sit taas sinkkuna.

Vierailija
31/53 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi ajatella yhtään mitään?

Vierailija
32/53 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montakoha exää tuollaki jo on

Entä jos ei ole yhtään...

Ei ikinä seukannut27vee

Vierailija
33/53 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traaginen paljastus. Megaluokan sensaatio! Peli on menetetty, kun tämä tieto leviää maailmalle.

Vierailija
34/53 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että hän on sinkku ja tykkää olla sinkkua.

Enemmän minua ihmetyttää tällaiset aloitukset. Miksi ihmiset jaksavat tehdän näitä typeriä provoja. Ja toisaalta ihmettelen, että miksi edes vaivaannun vastaamaan tällaisiin aloituksiin.

Vierailija
35/53 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljastuu", justiinsa, mikä paljastus. Hälyttäkää uutistoimistot :D

Vierailija
36/53 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yleensä jotain laaja-alaista puutetta täytyy ulkoisesta olemuksesta löytyä, jos tuohon ikään mennessä ei ole vielä minkäänlaista vakiokumppania löytynyt ja aloilleen päässyt asettumaan, ellei sitten ole kyseessä huippu-uraa rakentava akateemikko tai bisnesnainen, jolle työ on tärkeämpää kuin ihmissuhteet. Se on vaan karu totuus, mielenterveysongelmatkaan eivät selitä kokonaan tuollaista yksin jäämistä, kaunis/nätti nainen nimittäin pariutuu aina vaikka olisi millaista vikaa päänupissa.

Myös omassa tuttavapiirissä olen tehnyt nämä havainnot ja huomannut, että kaikki tuntemani 30-vuotiaat sinkkunaiset ovat jollain tavalla ns. hieman epäkelpoja parisuhdemarkkinoille. Yksi esim. on liian pitkä, sellainen romuluinen, ylipainoinen ja kasvoistaan suoraan sanottuna hyvin epäviehättävä. Seksikkyys ja naisellisuus on hänestä kaukana. Mielenkiinnonkohteensa ovat myös hieman vanhanaikaisia tai paremminkin sanottuna erikoisia. Toinen tapaus taas on huonon itsetuntonsa ja jonkinlaisen henkisen jäykkyytensä näennäisen menestyneen kulissin taakse peittävä "leidi-ihminen", jolla on normaalipainosta huolimatta aika huono tasapaksu ja lautamainen vartalonmalli, eikä hänestäkään jotenkin välity kauhean naisellinen tai lämmin tunnelma, vaikka pukeutuukin melko tyylikkäästi. Vaikutelma on aika kylmä, kolho ja laskelmoiva yhdistettynä alle keskiarvon ulkonäköön.

Me miehet etsimme naisesta lämpöä, lohtua, seksikkyyttä ja tietynlaista elämäniloa ja pirteyttä, eikä ainakaan näissä tuntemissani sinkkunaisissa toteudu mikään näistä piirteistä. 

Yöks no mieluummin itse olisin omassa seurassani kuin tulisin kivenheittoa lähemmäksi tällaista sankaria... hei te miehet etsitte naista suhteeseen, koska keskimäärin olette onnellisempia ja jopa elätte pitempään parisuhteessa. Naiset taas ei. Tästä voinee sitten vetää johtopäätöksen kummat on todennäköisemmin ihan onnellisia sinkkuina.

Vierailija
37/53 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö pitäisi ajatella?  No minulla ja naisella on sitten jotain yhteistä, minäkin olen snkku. Mitä sitten? - Joskus kieltämätä on tuntunut sille, etä joillekin (luojan kiios vähemmistölle) sinkkuuteni on paljon isompi ongela kuin minulle itselleni. ikäänkuin osa kokisi, että tietyn iän, tai vaikka määrätynlaisen ulkosien olemuksen, kuten kauniin tai vastaavasti komean ulkonäön omaavalla  olisi jokin erityinen velvollisuus pariutua. - ja ellei näin ole tehny niin hänessä täytyy ehdotomasti olla jotain erityistä vikaa tai puutetta. Mistä tällainen asenne kumpuaa? Omasta riitämättömyydestäkö?  Vai tarpeesta hakea kaiksita aina jotain vikaa ja moiittavaa? - Kun itse ollaan ni-in täydellisiä ja virheetömiä(kö?)  - Kun koskaan ei ole ollut omasta tahdosta ja halusta olla sinkku, ja aina on ollut halu ja tarve olla parisuheessa.

Sinänsä läeisyyden kaipuu ja halu tulla huomauksi ovat perin yleisinhimillisä mutta on jokseenkin hämmentävää, jos kokee sinkkuuden aina ja poikkeuksetta jotenkin alempiarvoisena. Tai että sinkkuna oleminen voi johua hyvin monesa syystä, eikä vähiten siiä, että osa meistä ei vain ole kohdannu tai löytäny sitä itselleen omasa mielesä oikeaa ja sopivaa kumppania, jonka kanssa pariutuminen olisi sujunu luontevasti ja vaivattomasti.

Mutta tämä voi tietysti mahdoonta heidän hahmottaa, joille pariuuminen on sujunut omasta halusta ja aina ilman minkäänlaista kitkaa. Joka on oki voinu saada alkunsa ihastumisesta toisen ulkonäköön. Jos kuitenkin pelkkä erityisen puoleensa veävä ulkonäkö riittäisi siihen, että "pariutuminen" onnistuisi, niin eikö tällöin riittäsi, että toinen olisi vain eloton ja hengetön nukke?     

Vierailija
38/53 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin highfivet. Olen itse 27 ja sinkku, eikä moinen johdu siitä, että mulla olisi mielenterveysongelmia. Eksällä sen sijaan oli, ja vieläpä pahoja sellaisia, jotka oli salannut multa kokonaan. Ero tuli, kun asia selvisi.

Vierailija
39/53 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtikäs mitään. Omituinen aloitus. 

Vierailija
40/53 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelen ihmisestä joka aloittaa tällaisen ketjun? Erittäin epävarma ihminen? Tai sitten typerä huumorintaju? :)

Voihan se tietysti olla ahistavaa jos tuttavapiirissä kaikki muut seurustelee. Itse en vaan jaksaisi tällaisesta välittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän