Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut pitkät naiset kokevat epäkohteliaana kysymyksen: "Kun olet niin pitkä, niin mistäs sulle löytyy pidempi mies?"

Vierailija
29.06.2020 |

Satuin lukemaan kerran jonkun ulkomaalaisen pitkän naisen Instapostauksen, jossa hän sanoi, että on kuullut monta kertaa elämänsä aikana tuon kysymyksen ja hänen oma vastauksensa asiaan oli, että miksi ihmiset ajattelevat, että hän tarvitsee tai haluaa vain ja ainoastaan itseään pidemmän miehen? Oli kuulemma vaihtanut ajatuksia toisten pitkien naisten kanssa ja hekin olivat kuulleet usein saman kysymyksen ja se on kuulemma vaivaannuttavaa ja hämmentävää. Se nainen muuten itse kertoi samassa postauksessa seurustelevansa miehen kanssa, joka on muutaman sentin naista lyhyempi.

Mutta ei kai tuollaisen kysymyksen vuoksi ole syytä pahoittaa mieltänsä? Asia nyt vain tuppaa olemaan niin, että ihmiset odottavat näkevänsä sellaisen parin, jossa mies on naista pidempi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa typerää kysyä noin. 

Vierailija
2/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei todellakaan tuppaa olemaan niin. Pää pois omasta perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo typerää. Mun mies on 5 cm lyhyempi kuin minä.

Vierailija
4/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tyhmä kysymys. 

Vierailija
5/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttekö myös pyyleviltä, että mistäs sulle löytyy lihavampi mies, kun pitähän nyt miehen olla akkaansa riskimpi. Jne. Todella typerä kysymys.

Vierailija
6/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kehtaisi kysyä tuollaista ja niin se varmaan on, että pitkät naiset tykkäävät monestikin ihan itsensä pituisista muutenkin, että kysymyksessä ei ole paljon järkeäkään. Siskopuoleni on aivan överipitkä ja ei todellakaan sinut sen kanssa vaan häpeää pituuttaan. Eikä se johdu kiusaamisesta tai kotoa opitusta mallista, mutta fiksuna naisena on kai hokannut, että pituutta ei pidetä viehättävänä tai neutraalina asiana kun se ylittää jonkin rajan... Joka tapauksessa aika monellekinoitkälle naiselle on todellisuudessa herkkä asia vaikkeivät sitä myönnä. Yleensä eniten niille, jotka huutavat AV:llä "näyttävä! Näyttävä! Kir.. gasellimaisen näyttävä!"

Vierailija
7/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainenhan haluaa, että mies on huomattavasti pidempi jotta voi käyttää ainakin 5cm korkkareita eli mies saisi olla ainakin 13cm pidempi.

Jos nainen on 180cm niin + 193cm miehiä allkaa olemaan aika vähän. Ja sitten sen pitäisi täyttää vielä ne lukuisat muut kriteerit. Ja jos semmoinen löytyisikin niin mitäs sitte ku se paljastuu pahemman luokan pettäjäksi? Alkaa olla aka peli menetetty. Pitäisi taas löytää uusi...

Vierailija
8/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä miehiä löytyy vaikka kuinka, ei tarvi kuin katsella ympärilleen. Pitäisin kysyjää vähän yksinkertaisena, mutten sentään pahoittaisi mieltäni.

Vierailija
9/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön kohdistuva kysymys klisee-asenteella, todella moukkaa olisi tuollaisen pöyristely.

Tunnen monia pitkiä naisia, joilla on selkeästikin lyhyempiä miehiä. Pintaliitomaista kapeaa ajattelua että miehen "pitäisi" olla pidempi, ei pidä, ei ole laki.

Vierailija
10/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä miehiä löytyy vaikka kuinka, ei tarvi kuin katsella ympärilleen. Pitäisin kysyjää vähän yksinkertaisena, mutten sentään pahoittaisi mieltäni.

Jep ja kun ei lyhyet niitä pitkiä katsele, ehkä keskimittaisia korkeintaan. Keskipituisetkin naiset ottavat mieluummin normaalin jos saa valita. Oma ihanteeni miehen pituudelle on 170 kun itse olen 160. Harmi vaan, että aika moni sen pituinen mies kuvittelee, että pitäisi olla 185 vähintään, että erottuisi edukseen. Ei, 185+ näyttää minun silmissäni jo aivan pelleltä. Sopii pidemmälle naiselle, jonka silmissä se on sitten uljas ja komea.

Vierailija
11/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä pitää pitkänä. Totuus kuitenkin on, että Keski-, Länsi- ja Pohjois-Euroopassa eniten on n. 180-senttisiä miehiä, sekä sen ala- että yläpuolella alkaa miesten lukumäärä jokaista senttiä kohden laskea. Yli 190-senttisten kohdalla lasku on jo rajua.

Vierailija
12/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aloittajasta ok kysyä 155cm pitkältä mieheltä, että miten sä tuut löytämään itelles sopivan naisen? Kun niin lyhyitä naisia on aika vähän.

Vierailija
13/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä paljastaisi huonoa sosioekonomista perhetaustaani (käytöstapojen puute) noin räikeästi. Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
14/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjillä on ongelma oman pituutensa kanssa ja he ovat kateellisia pitkille naisille.

Vierailija
15/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan ikinä kysynyt. Miehet on olleet lyhyempiä tai saman mittaisia. En pidä siitä jos mies on kovin paljon pitempi. Muutama sentti käy korkeintaan.

Vierailija
16/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni 160cm sanoo että hyväksyisi 170cm miehen. Kuinka jaloa. 😂😂 itse 168cm katselen vaan lähinnä oman mittaisia naisia tai jopa pidempiä. En kääpiöitä.

Vierailija
17/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä pitää pitkänä. Totuus kuitenkin on, että Keski-, Länsi- ja Pohjois-Euroopassa eniten on n. 180-senttisiä miehiä, sekä sen ala- että yläpuolella alkaa miesten lukumäärä jokaista senttiä kohden laskea. Yli 190-senttisten kohdalla lasku on jo rajua.

Aina on löytynyt ja ihan suomalaisia. En ole niin ehdoton että miehen täytyy olla itseäni reilusti pitempi, on lyhyempikin kelvannut. 

182 cm nainen

Vierailija
18/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen lähinnä sitä, miksi pitkät naiset joskus tekevät lyhyistä miehistä syntipukin siihen, että jotkut naiset ( siis ne kyselijät) ovat tuollaisia kusipäitä ja tahallisia ilkeilijöitä. En minäkään tee pitkistä naisista syntipukkia lyhyydelleni - päinvastoin, pidän monista pitkistä naisista, jotka ovat sinut pituutensa kanssa, ja unelmanaiseni olisi minua ehkä sentin-pari-kolme pidempi.

t. 174 cm mies

Vierailija
19/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni 160cm sanoo että hyväksyisi 170cm miehen. Kuinka jaloa. 😂😂 itse 168cm katselen vaan lähinnä oman mittaisia naisia tai jopa pidempiä. En kääpiöitä.

En koe olevani jalo, en ihastu miehen pituuteen vaan persoonaan. 

Vierailija
20/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIKKA ajattelisi niin tyhmästi, että miehen pitää olla pitempi, niin kuka urpo kysyy, ”miten sä saat ketään mistään”? Ehkä sun ap kannattaisi olla tuosta kysymyksestä ennemmin huolissas. Mistä SULLE saataisiin ketään kumppania?