Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin poistumaan kesken koeajan

Erotettu
29.06.2020 |

Tämä oli pahinta mitä olen kokenut. Minut kutsuttiin töihin ja sanouduin irti. Uudessa työpaikassa kehuttiin että olen juuri sellainen mitä etsitty. Olen opiskellut ja saanut juuri sellaista erityisosaamista kuin haluttu. Paneuduin todella. Juhannukseksi sainesimieheltäni postin missä hän kertoi. Mitä minun tulisi tehdä uudella tavalla. Olen liiankin aloitekykyinen. Mutta työssäni on perinteet mitä tulee noudattaa. Hän ehdotti täksi päiväksi palaveria missä sovitaan hyvät ja huonot asiat. Hän ymmärsi ettei pesti ollut helppo koska olin jo 10. laatupäällikkö 10 vuodessa. Ryhmässä oli käytetty myös psykologeja hengen parantamiseksi.EEn oollut daanut pomom mukaan henkeä paranemaan

Niinpä tänään poti olla se palaveri. Mukana olikin pomon lisäksi korkeampi esimies. Minut erotettiin koeajalla. En päässyt enää huoneeseeni vaan esimieheni pyysi sihteeriä tuomaan silmälasini autonavaimet ja kenkäni.Nämä nakattiin minulle muovikassissa ja talon vartija saattoi minut autolleni. Oli aika nöyryyttävää.

Kaverini joka tuntee pomoni hyvin soitti ja kertoi esimieheni ihmetelleen rauhallisuutta. Hän oli ollut hermostunut kun muut erotetut itki.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Etkös sinä juuri ollut heppatallilla epäonnistumassa?

Vierailija
2/3 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet yhtä sekavia töissäkin puhunut, ei ihmetytä lainkaan. Sitten vielä tuo töksäyttely, ei se sovi kuin pääministerille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUhutko samalla tavalla töks töks kuin kirjoitat? Eli eipä ihme ja hei hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan