KAMPAAJAT PIKA-APUA!
Laitoin äsken suihkussa käydessäni vaaleahkoon tukkaani jonkun keltaisuutta poistavan maskin tms, lopputuloksena etuhiukset aivan vihreät!! Mitä ihmettä teen nyt, perjantaina olisi tarkoitus lähteä lomalle ja tälläisellä homepäällä en pysty lähtee mihkään 😭
Kommentit (8)
Ei paniikkia, lähtee parissa pesussa pois. Pese ensi hätään syväpuhdistavalla shampoolla. Siinä edessä olevat hiukset luultavasti huokoisemmat ja huonokuntoisemmat niin imaisi väriä vähän epätoivotulla tavalla. Mulle käynyt samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Öljyhoito (kookosöljy) ja muutama pesu syväpuhdistavalla shampoolla
Eli siis tässä nimenomaisessa järjestyksessäkö? Kookosöljyä vaan päähän muhimaan ja sitten pesu syväpuhdistavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis tässä nimenomaisessa järjestyksessäkö? Kookosöljyä vaan päähän muhimaan ja sitten pesu syväpuhdistavalla?
Voit tietysti kokeilla ekana lähteekö väri pelkällä syväpuhdistavalla. Jos ei, niin sitten öljyt päähän (kuiviin hiuksiin) ja uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten värjäät tukkas vaan vihreeks.
Käy suihkussa aamuon illoin ja pese joka kerta kolme pesua. Mä pesen aina hiukseni 2-3 kertaa suihkun aikana. En pese joka päivä kylläkään, mutta sun tilanteessa joo.
Oliko yksikään noista vastauksista ammatti-ihmisen kirjoittama?
Voisi laittaa viestin loppuun "allekirjoituksen" esim. kampajaa, samoin kuin aina, kun täällä kysytään jotain asiaa nimenomaan ammatti-ihmseltä.
Vaikuttaa jonkin verran siihen, kannattaako vastauksen suhtautua vakavasti vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Oliko yksikään noista vastauksista ammatti-ihmisen kirjoittama?
Voisi laittaa viestin loppuun "allekirjoituksen" esim. kampajaa, samoin kuin aina, kun täällä kysytään jotain asiaa nimenomaan ammatti-ihmseltä.Vaikuttaa jonkin verran siihen, kannattaako vastauksen suhtautua vakavasti vai ei.
No mä ainakin olen.
t. Syväpuhdistava-öljyhoitotyyppi