Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapään leikkaus raskauden jälkeen

Epätoivoinen
29.06.2020 |

Heippa kaikille. Olen 22v nainen ja synnytys lähes 3v sitten lapsen. Synnytyksessä sain pari haavaa ja läökereiden mukaan niitä ei tarvinnut ommella. Näiden haavojen parantuessa alapäähän jäin "ylämääräistä" ja epätasaista lihaa.
Minulla on jo nuoresta asti ollut isot häpyhuulet ja nyt ne on kasvanut entisestään. Synnytyksen kautta jopa alapään "sisälmykset" ovat aivan pimpan reijässä. Ne näkyvät todella epämukavasti. Minulla on aivan kauhea olo enkä rehellisesti kestä tätä enään. Olen yrittänyt kaikkia hoitoja mutta alapää näyttää vammaiselta. Nyt suhteeni on jo siinä rajalla että kohta erotaan. Rakastan miestäni todella paljon ja hänen menettämisensä tuntuu kuolemalta. Tarvitsen apua. Mitä tehdä ja minne mennä. Ajattelin leikkausta. Osaako kukaan ehdottaa minne mennä ja paljonko usein tälläiset leikkaukset maksavat? 😔😔😔😔

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu, nuori nainen, joka ei osaa googlettaa...

0/5

Vierailija
2/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeinen hormonitaso PIENENTÄÄ sisempiä häpyhuulia, mutta - tutkitaan!

Kuvia häpyraosta roikkuvista sisemmistä häpyhuulistaan ap voi lähettää osoitteeseen labiaminora12@gmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tahtoisin kuulla ap:n puolison mielipiteen...

Vierailija
4/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kauan kun olet laiha ja pienirintanen niin kelpaat kenelle tahansa miehelle, vaikka olisi kuinka väljä ja ruma alapää. Sen sijaan kun on vähänkin lihava ja omaat vielä riesana isot rinnat niin vaikka alapää olisi supertiukka ja täydellinen ”innie” niin eipä miehiä kiinnosta.

Vierailija
5/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen alapään sisälmykset? Mitäs jos jonne keksisi jotain muuta tekemistä kuin Vauva-palstalla roikkumisen...

Vierailija
6/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis laskeumaa, hakeudu ensin kunnalliselle.

Vierailija
7/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään ulkonäkö muuttuu raskauden ja alatiesynnytyksen myötä. Toimiiko alapääsi ap? Saatko orgasmeja, tuleeko pissat tai kakat housuun?

Jos toimii normaalisti, siinä ei ole mitään vikaa, vaan vika on ap:n päässä.

Vierailija
8/8 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se alapääsi on joka tapauksessa paremman näköinen kuin yläpääsi, joten ei huolta.