Mieheni on sairas :(
Olemme olleet ydessä toistakymmentä vuotta. Seksielämämme on mielestäni ollut suhteellisen normaali ja olen luullut sen olevan myös mieheni mielestä hyvä.
Nyt kuitenkin kävi ilmi, että mies haluaisi että virtsaan hänen päälleen. Hän on kuulemma katsellut netistä pissakakkajuttuja jo ennen suhdettamme, muttei ole halunnut kertoa asiasta. Mielestäni tuollainen on sairasta ja oksettavaa. Miksi ihmeessä pitäisi sotkea ulosteita mukaan seksiin?
En halua enää seksiä hänen kanssaan ollenkaan kun mielikuvissa näen hänet läträävän pissallaan tai kakallaan ja kiihottuvan siitä.
Olenko minä tiukkapipo?
Kommentit (5)
Höpöhöpö, olis nuo fetissit tulleet jo aiemmin esiin.
Mutta jos nyt et ole porvoosta, niin älä suostu ellet nyt sattumalta itse viehäty moisista jutuista.
Mulla on voimakas fetissi, mutta olen käytännössä joutunut salaamaan sen, koska mies edustaa aiva eri ääripäätä kuin fetissini. Tietää kyllä että tykkään tietyistä jutuista ja joskus vähän naureskellen niistä puhuu, mutta ei taida tajuta, mitä mielikuvissani tapahtuu joka kerta kun harrastamme seksiä. En ole kuitenkaan valmis vaihtamaan miestä ja rikkomaan perhettä tämän takia, vaikka onhan tämä tavallaan itsensä kieltämistä koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 22:08"]
Olemme olleet ydessä toistakymmentä vuotta. Seksielämämme on mielestäni ollut suhteellisen normaali ja olen luullut sen olevan myös mieheni mielestä hyvä.
Nyt kuitenkin kävi ilmi, että mies haluaisi että virtsaan hänen päälleen. Hän on kuulemma katsellut netistä pissakakkajuttuja jo ennen suhdettamme, muttei ole halunnut kertoa asiasta. Mielestäni tuollainen on sairasta ja oksettavaa. Miksi ihmeessä pitäisi sotkea ulosteita mukaan seksiin?
En halua enää seksiä hänen kanssaan ollenkaan kun mielikuvissa näen hänet läträävän pissallaan tai kakallaan ja kiihottuvan siitä.
Olenko minä tiukkapipo?
[/quote]
10 vuotta ja vasta nyt. Ohhoh! Hieno suhde teillä Hermiina.
No itse en ainakaan ryhtyisi mihinkään pissa-kakkaleikkeihin jos mies yhtäkkiä pyytäisi ja paljastaisi haaveensa...:D olishan se järkytys, mutta kai se pitäisi yrittää kestää. Jotenkin se varmaan vaivaisi siinä mielessä että tuntisin riittämättömyyttä kun en innostu mistään pervosta, eli olisin surullinen siitä ettei tavallinen seksi riitä.. Yrittäisin varmaan myös kysellä että mistä se on tuon fantasian saanut päähänsä.. Tulee mieleen että mitenkähän siisteysopetus on miehen lapsuudessa hoidettu, onko sieltä tullut jokin fiksaatio kakkaan ja pissaan...?
Eihän se pyytänyt kakkaamaan vaan pissaamaan. Olisit tuytyväinen, että mies kertoo fetissistään, se on luottamuksen osoitus. Harmi että suhtaudut noin tuomitsevasti. Ei ole pakko suostua, mutta tuomitseminen on ihan turhaa.