Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nightwish

Vierailija
12.04.2013 |

mitä pidätte? I like it a lot!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään vanhoista Nightwishin biiseistä Tarja Turusen ajalta mutta nämä nykyiset ei jotenkin enää niin iske. Välillä kuuntelen vaan niitä vanhoja suosikkeja, Ghost Love Score ehkä all times favourite.

Vierailija
2/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kevyttä musiikkia minun makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Aneten tuomasta vaihtelusta äänimaisemaan. En tykkää Turusesta enkä Floor Jansenista.

Vierailija
4/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tykkään!

Vierailija
5/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ainakaan uusimmasta levystä. Menee jo överiksi, kun tuosta suuruudenhulluudesta ja mahtipontisuudesta tulee itsetarkoituksellista. Tykkään kyllä nw:sta Century Child levylle asti, joskin hyviä kappaleita myös sen jälkeisillä levyillä. Mutta sellainen joku juttu puuttuu. Uusimmalla levyllä kyllä hyviäkin kappaleita, esim. lintubiisi, mutta myös täysiä rimanalituksia niin kuin Song of Myself jossa on mielestäni aivan järkyttävän paskat lyriikat. En halua kuunnella muka-taiteellista ja -tunteellista löpinää alastomasta miehestä ullakolla joka runkkaa nukkeen. No thanks...

Vierailija
6/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Tuomas Holopaisen musiikkia enkä kauheesti välitä siitä kuka sitä laulaa. Kaikki laulajat olen nähnyt livenä. Kaikki laulavat ihan hyvin. Floor on selvästi paras esiintyjä.

Vierailija
7/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjan ääni sopi Nightwishiin parhaiten, Anetteen aloin tottumaan silloin kun hänet erottivat. Flooria olen nähnyt pari pätkää, hiton epävireisesti vetää, ei jaksa kuunnella.

Vierailija
8/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää, mutta poikani (14v) lempibändi.

Vierailija
9/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Tarja-kauden sävellyksistä, mutta en Tarjan äänestä enkä varsinkaan hänen tavastaan ääntää englannin kieltä. Anette-kaudella tyyli alkoi muistuttaa liikaa jotain Abbaa, vaikka Anettella kaunis ääni olikin. Nyt odotan mielenkiinnolla, mitä tuleman pitää: jatkaako Floor yhtyeessä ja millaista musiikkia Tuomas häntä varten säveltää.

Vierailija
10/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan.

Vierailija
11/12 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creek Mary´s Blood on paras biisi, mutta NW on yksi sellainen bändi josta pidän levystä levyyn. Monet ovat herkkiä kappaleita, kuitenkin Dead Boy´s Poem sai minut eniten itkemään kun hautasimme pienen lapsemme. :( Se on ainoa kipeä muisto Nightwishin musiikista..

Vierailija
12/12 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Where are you now