Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Martina niin katkera eikä pysty jatkamaan elämää

Osaatkoaikuistua
29.06.2020 |

Kamalaa edellisen suhteen riepottelua koko aika julkisesti. Miksi äiti ei ajattele lapsiaan. Ja mitä hän hörisee, ettei saa julkaista muut lapsensa kuvia. No miksi Esko julkaisee omassa julkisessa IG Isabellan kuvia ja videoita, kyseessä Stefaninkin lapsi. Martina ei pysty päästämään irti. Haukkuu rikollisia instassaan, mutta itse tykkää Niko Ranta-Ahon julkaisuista. Todella tekopyhää. Voi hyvin olla, Sofia odottaa jonkin ajan päästä Stefanin lasta ja menevät naimisiin. Se on Sofia sitten koko ajan myös Isabellan elämässä. Pahinta oli, kun Stefan kertoo Martinan kiristävän häneltä rahaa. Pöyristyttävää... miten ikinä kehtaa, kiristäminen ei edes ole laillista. Oksettavaa touhua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tapauksia on todella monta. Mara vaan tekee sen lehtien palstoilla.

Vierailija
2/5 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kauhistunut kiristämisestä. Stefan kun kertoi, Martina kiristää häneltä rahaa. Miksi Stefan katsoo sellaista. Asia pitää viedä eteenpäin poliisille, jos se oikeasti on totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. On olemassa hyviä isiä, jotka mielellään maksavat lapselleen elatusmaksua. Sitten on niitä, jotka kokevat, että äiti käyttää lapselle tarjoitetut rahat omiin menoihinsa. Minun exäni kertoili, miten ryyppään hänen rahansa. Totuus oli se, että sain Kelan kautta minimimaksun ja tein kahta työtä, että pystyin elättämään teini- ikäiset lapseni yksin.

Vierailija
4/5 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule. On olemassa hyviä isiä, jotka mielellään maksavat lapselleen elatusmaksua. Sitten on niitä, jotka kokevat, että äiti käyttää lapselle tarjoitetut rahat omiin menoihinsa. Minun exäni kertoili, miten ryyppään hänen rahansa. Totuus oli se, että sain Kelan kautta minimimaksun ja tein kahta työtä, että pystyin elättämään teini- ikäiset lapseni yksin.

Eiköhän stefu maksa ainakin tuon hevosen ylläpidon täysin. Ettei sen martinan tarvii mielestäni jostain parin huntin elareista alkaa itkemään.

Vierailija
5/5 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noussut Martinasta aina karvat pystyyn. Kamala ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä