Miksi miehet laittaa kuvia löysistä pipp****** ?
Siis miksi?
Äskenkin joku mies lähetti mulle kuvan, lähetti sekä löysästä että kovasta kuvan. Sitten jossain netissä muutenkin osa miehistä laittaa löysästä kuvan jolleki yleiselle foorumille.
Mikä idea tossa on ja miksi?
Kommentit (17)
:D Aijaa.... no kiva..
Mutta mua ihmetyttää noi löysien * kuvat. :D
Miesten taipumus tuputtaa peniksensä kuvia tuntemattomille naisille hämmästyttää. Jos miehet kerran rakastavat pikkuveitikkaansa ja pitävät sitä itsensä parhaimpana puolena, suosittelenkin että he pistävät veitikkansa kuvan taustakuvaksi tietsikalleen niin he voivat ihailla sitä alvariinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on yleensäkkin laittaa kuva sukuelimestään?? Ei koolla ole mitään merkitystä jos sitä ei osaa käyttää. Tällein vähän kokeneempana ja vanhempana naisena voin sanoa että suurin osa miehistä kehuu omi taitojaan ihan turhaan.
Kyllä koolla on todellakin merkitystä, esim forniksiin ei pääse n. alle 17cm kalulla ollenkaan. Viimeistä lauseestasi olen kyllä samaa mieltä.
Mikä ihmeen fornis??
Ja siis niin.. Tää ei ollu toteamus/naureskelun aihe vaan haluaisin tietää että miks just löysästä. Mua ei kovien kuvat haittaa, eikä löysienkään, mutta löysistä en niinkään fantasioi sit kuitenkaa, tai emmä tiiä mitä miehet sillä ajaa takaa=DD
Rumia ovat, olkoot löysiä tai töpöjä. Miten ihmisessä voikin olla jotain noin rumaa..
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen fornis??
Ja siis niin.. Tää ei ollu toteamus/naureskelun aihe vaan haluaisin tietää että miks just löysästä. Mua ei kovien kuvat haittaa, eikä löysienkään, mutta löysistä en niinkään fantasioi sit kuitenkaa, tai emmä tiiä mitä miehet sillä ajaa takaa=DD
Forniksissa sijaitsee a-piste, joka on voimakkaampi kuin g-piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen fornis??
Forniksissa sijaitsee a-piste, joka on voimakkaampi kuin g-piste.
Niinku missä roolissa?
Emätin on keskimäärin 13 cm syvä (toki kudokset joustaa). Mutta kohtuunko meinasit sen vehkeen tunkea? Vai suoleen?
Nii en kyllä käsitä. Epäkohteliasta. Mä laitan aina kovaksi r.unkatusta.
No itse pistän kuvaan löysän, koska kova ei mahdu kuvaan 😎
Jaa, en ole tiennytkään, että tuollainenkin voi olla ongelma. Täytyy olla melkoinen horoperse, jos jotkut vajakkiäijät jatkuvasti lähettevät k**pänsä kuvia.
No... en minä ainaskaan. Siveellisyys ennen kaikkea.
No en tiedä, en ole laittanut kaluni kuvaa kenellekään.
Pitäisikö laittaa?
Kenelle?
Vaimo näkee sitä muutenkin.
Ikinä en ole löysän pippelin kuvaa lähettänyt. Huhuhuh kaikenlaista äijää sitä onkin. Aina lähetän vaan kovan kikkelin kuvia.
Nii mihis osoitteeseen sulle ap niitä pystyi lähettään?
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole löysän pippelin kuvaa lähettänyt. Huhuhuh kaikenlaista äijää sitä onkin. Aina lähetän vaan kovan kikkelin kuvia.
Täällä sama, toimii joka kerta.
Mitä järkeä on yleensäkkin laittaa kuva sukuelimestään?? Ei koolla ole mitään merkitystä jos sitä ei osaa käyttää. Tällein vähän kokeneempana ja vanhempana naisena voin sanoa että suurin osa miehistä kehuu omi taitojaan ihan turhaan.