Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peni s isommaksi kahdessa tunnissa!?

Vierailija
29.06.2020 |

Toiset treffit minun luonani ja olen kehunut varustustani keskimääräistä isommaksi aikaisemmin. Penis jäykkänä nyt 11cm ja pitäisi taikoa ainakin 17cm illaksi!
Nyt hyvät neuvot ovat kultaakin kalliimmat!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lyödä kahden tiiliskiven väliin. Muut keinot lienee turhia.

Vierailija
2/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätätilassa käy hakemassa lähikaupasta HK-sininen, katkaise toinen pää lenkistä ja koverra sisusta pois sen verran, että prinssinakillesi on tilaa. Sitten teipillä varmistat omatekoisen jatkon paikallaan pysymisen, kannattaa vetää ainakin pari kierrosta teippiä kassien takaa. Suosittelen ryhtymään hommiin pimeässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton tehtävä! Tämän palstan perusteella 17 cm on ehkä jossain keskiverron alarajoilla. Ja olet mennyt kehumaan keskivertoa isommaksi, eli pituutta pitäisi olla ihan minimussään se 20 cm.

Keksi joku veruke, millä saat peruttua treffit ja pääset koko naisesta eroon. Joku kiva sp-tauti tai jotain..

Vierailija
4/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuppaat treffikaverille +3.5 diopterin lukulasit päähän kun pääset sänkyhommiin. Toimi ainakin mulla.

Vierailija
5/7 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietenkin sanoa, mitattuna pakoputkesta. Samaa sanoo muutkin yli 17cm pituiset.

Vierailija
6/7 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitaan kaksi tuntia? Minun prinssinakistani tulee kova HK:n sininen parissa minuutissa sopivalla imulla. Tarkoitan nyt paksuutta, en HK:n pituutta enkä löysyyttä.

Vierailija
7/7 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätätilassa käy hakemassa lähikaupasta HK-sininen, katkaise toinen pää lenkistä ja koverra sisusta pois sen verran, että prinssinakillesi on tilaa. Sitten teipillä varmistat omatekoisen jatkon paikallaan pysymisen, kannattaa vetää ainakin pari kierrosta teippiä kassien takaa. Suosittelen ryhtymään hommiin pimeässä.

Teippi pitää olla jesaria!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi