Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 38v enkä ole koskaan juonut vettä!

Vierailija
12.04.2013 |

Mitä tämä voi aiheuttaa? 

Inhoan vettä:/ Olen lukuisat kerrat päättänyt aloittaa veden juomisen, mutta aina se jää.

Ihoni on hyvä, terveyteni on (VIELÄ) hyvä, kroppani on ok. Ainakin vielä olen hengissä. En varmaan kovin pitkään kylläkään:/

Voiko kukaan ymmärtää, että joku ei "tykkää" vedestä? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta kyllä ihmiset on pimeitä. Yks täässä tällä viikolla valitti että miehensä ei koskaan syö mitään kasviksia, hedelmiä eikä marjoja. Edes pastakastikkeessa ei voi olla tomaattia.

En osaa sanoa tuollaisen terveysvaikutuksista. Juoda pitäisi vähintään 1,5 litraa päivässä ja itse en pystyisi kuvittelemaankaan, että josin tuon mehuna tai limuna. Vettä menee työpäivän aikana se 1,5 litraa ja sitten muut siihen päälle. Luulen, että elimistösi tykkäisi ihan vaan vesihuuhtelusta. Pointti on, että veden elimistösi nesteistä erottaa ja varmasti olisi suolistolle ja munuaisille helpompaa, jos saisivat ihan tavallista vettä.

Vierailija
2/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en mäkään pahemmin tykkää. Työpaikalla en juo vettä ollenkaan koska se maistuu pahalle jotenkin mädälle eläimelle tms, yöks. Pullovettä en raaski ostaa enkä raahata kotoa vettä pullossa koska seissyt vesi muovipullossa maistuu myös pahalle.

Kotona juon sit noin 2-4 isoa lasillista vettä (yhteensä 0,5-1litra). Muut juomat sitten kahvi ja tee.

Ei vaan uppoa ei.

Mä en käsitä näitä samperin vedenlipittäjiä. Vesipulloa rodataan mukaan kaikkialle jopa palavereihin jotka kestää tunnin. Vittu, ei voi olla koko ajan jano. Niin ja sit juostaan kusella. Kauhee trafiikki koko ajan, ensin haetaan sitä vettä ja sit juostaan vessassa. Ihme, että ne ei saa töitänsä tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 17:11"]

Mitä tämä voi aiheuttaa? 

Inhoan vettä:/ Olen lukuisat kerrat päättänyt aloittaa veden juomisen, mutta aina se jää.

Ihoni on hyvä, terveyteni on (VIELÄ) hyvä, kroppani on ok. Ainakin vielä olen hengissä. En varmaan kovin pitkään kylläkään:/

Voiko kukaan ymmärtää, että joku ei "tykkää" vedestä? 

[/quote]

ihan normaalia, eihän vettä juokkaan kuin absolutistit.

Vierailija
4/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ainut juomani on light-limu, ollut jo ehkä 10 vuotta.

Luultavasti olen jo aiheuttanut itselleni syövät ja muut.

Tuo kehon vesihuuhtelu kuulostaa ihan hyvältä. josko sitä taas yrittäisi aloittaa edes desillä vettä päivässä...

ap

Vierailija
5/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tottuu asioihin yllättävän nopeasti. Väitetään, että uusiin/epämiellyttäviin makuihin tottuu, kun maistelee jotain 20 kertaa. Eli jos ei esim tykkää suolakurkusta niin 20 maistelukerran jälkeen pitäisi alkaa pudota. Vähempisuolaiseen ruokaan suu tottuu parissa viikossa. Jos sitkeästi vain alat juomaan vettä vähitellen määrää lisäten niin uskon, että kuukauden kuluessa nautit siitä.

Tule kertomaan kuinka kävi!

Vierailija
6/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suodatinkannu ja siihen hiilisuodattimia, niin saat ihan mauttomanmakuisen veden. Tai etsi lähde ja hae sieltä lähdevettä. Viileää, raikasta vettä on ihana juoda, ihan varmasti totut siihen jos vain haluat ja opit muuttamaan ajattelutapaasi. Asenteesta kaikki on kiinni.