Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu tämän perjantain ohjelmmaasi?

Vierailija
12.04.2013 |

Onko tyypillinen perjantai?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika tyypillinen. Tapaan duunin jälkeen mieheni kaupungilla, käydään lasillisella, jutellaan ja luetaan iltapäivälehdet. Sitten mennään kaupan kautta kotiin. Illalla kokkaillaan ja syödään lasten kanssa.

Vierailija
2/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on asiakkaiden kanssa ulkona joten..

Käyn kaupassa ja haen itelle ja lapsille ruoat mäkkäristä (sitä ennen autopesuun)

ruoan jälkeen vähän ulkoilua ja siivousta

Kun kuopus nukkuu niin isojen kanssa leffan katselua ja ehkä vähän herkutellaan..

Aika normaali perjantai oli mies kotona tai ei..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, lähinnä ajattelin laiskotella. Mies saa ainakin tehdä ruoan, kun tulee töistä. Minä olen kurkkuani myöten täynnä ruoanlaittoa! Ainakin saunaan aion mennä, noh kai sitä jonkun verran siivotakin tarttis mutta tuskinpa viitsin.

Teinin kanssa vääntöä on ainakin luvassa. Opettaja oli laittanut wilmaan viestiä että kirjat on olleet kotona luvattoman usein ja yksi kirjoitelma ollut jo viikkoja rästissä.

Nyt saa sitten tehdä sen, takavarikoin siltä tietokoneen enkä anna takaisin ennen kuin on tehnyt sen rästihomman kunnolla. Eikä mene kotoa mihinkään, vaikka siihen menisi koko viikonloppu.

Kamala kiljuntahan siitä taas tulee, kun huomaa että olen tosissani mutta tulkoon.

Vierailija
4/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. kuulosti tosi mukavalta!!

Mun piti tavata rakkaani nyt iltapäivästä, mutta tympiinnyin sen säätämiseen ja kohteluun. Niinpä lähden kohta töistä, meen kotiin, viimeistelen eilisen siivouksen pyyhkimällä pölyt, heittäydyn sängylle lukemaan kirjaa ja syön muutaman karkin, laitan perheelle ruokaa ja ruuan jälkeen otan lasin viiniä ja suklaata. Illan luen tai surffailen netsissä, ehkä katson lasten kans voicea jos jaksan.....tylsä ilta siis tiedossa ja vähän apea mielikin.

Vierailija
5/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakuinkin normaaliohjelmaa: töistä kotiin, ruoka pöytään, kauppaan ostamaan seuraavan viikon ruoat. Sitten lasten viikonlopun turnausten varusteet ja eväät kuntoon. Ja lauantaina kahdeksan jälkeen perheen miehet suuntaavat jäähalliin, minä tytön kanssa fudiskentälle. Näin menty lähes koko maalis-huhtikuu :)

Vierailija
6/6 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koiravahtina, eli todennäkösesti raahaudun koiran perässä ja pelkään että joku tulee vastaan kun käydään ulkona (koira räksyttää ja vetää ihan kauhiasti). Maanantaihin asti, mut joo..

Kaikista mieluiten olisi erään ihanan kainalossa! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme